دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه خاموش کردن زیرنویس های بسته شده در تلویزیون های LED ال جی

با استفاده از کنترل از راه دور، عنوان LED بسته را روشن و خاموش کنید. تقریباً همه تلویزیون ها، از جمله تلویزیون LED ال جی شما، به یک ویژگی زیرنویس بسته مجهز هستند که از طریق منوهای روی صفحه و کنترل از راه دور به آن دسترسی پیدا می کنید. کمیسیون ارتباطات فدرال بیشتر برنامه های تلویزیونی را ملزم به ارائه زیرنویس بسته برای ناشنوایان و کم شنوایان می کند. زیرنویس ها همچنین برای افرادی که انگلیسی می آموزند مفید است زیرا آنها می توانند کلمات را هنگام شنیدن همزمان گفتن آنها ببینند

مرحله 1

دکمه (منو)را روی کنترل از راه دور خود فشار دهید. اگر کلید (منو( وجود ندارد، کلید (صفحه اصلی) را فشار دهید. منوی صفحه نمایش روی صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود.

مرحله 2

دکمه ناوبری پیکان رو به پایین را فشار دهید و منوی (گزینه) را برجسته کنید. دکمه (Enter) را از راه دور خود فشار دهید. اگر منوی (گزینه) وجود ندارد، (تنظیم) را برجسته و انتخاب کنید، سپس (گزینه) را برجسته و انتخاب کنید.

مرحله 3

دکمه ناوبری پیکان رو به پایین را فشار دهید تا (زیرنویس) برجسته شود. (Enter) را فشار دهید.

مرحله 4

دکمه پیمایش پیکان راست را فشار دهید تا (خاموش) نشان داده شود.

مرحله 5

دکمه (Exit) را از راه دور خود فشار دهید.

نحوه عیب یابی تلویزیون در حالت آماده به کار

هنگام فعال شدن حالت آماده به کار، کنترل از راه دور رفتار متفاوتی دارد. اگر تلویزیون ال جی شما با فشار دادن دکمه روشن / خاموش روشن نشود، می تواند در این حالت گیر کند. اگرچه، این معمولاً وجود دارد، اما ممکن است همیشه نشان دهنده اصلی بودن حالت آماده به کار نباشد. بسیاری از تلویزیون های ال جی برای صرفه جویی در مصرف انرژی به کلید خاموش مجهز هستند. اگر این سوئیچ روشن باشد، تلویزیون نیز به سرعت روشن نمی شود. با هدف تشخیص دقیق عیب یابی کنید – فقط در این صورت است که با یک تعمیر سریع موفق خواهید شد.

این را ببینید  دکمه کنترل تلویزیون جی پلاس

مرحله 1

دکمه روشن / خاموش را یک بار فشار دهید. اگر تلویزیون روشن نمی شود، نشانگر LED را که معمولاً در پنل جلویی پایین تلویزیون قرار دارد، مشاهده کنید. اگر نشانگر LED بعد از اینکه یک بار دکمه روشن / خاموش را فشار دادید خاموش شد، در حالت آماده به کار است. یک بار دیگر دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا از حالت آماده به کار خارج شوید و تلویزیون را روشن کنید.

مرحله 2

اگر کنترل از راه دور کار نمی کند، چراغ آماده به کار را مشاهده کنید. اگر چراغ Standby روشن بماند، تلویزیون در حالت Standby است. دکمه روشن / خاموش تلویزیون را فشار دهید، سپس سعی کنید از راه دور استفاده کنید.

مرحله 3

سوئیچ صرفه جویی در انرژی را خاموش کرده و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. سوئیچ صرفه جویی در انرژی در اکثر تلویزیون های مدل ال جی در پنل عقب یا کناری قرار دارد. برای محل دقیق سوئیچ به کتابچه راهنمای کاربر تلویزیون خود مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)