دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اتصال هدفون بلوتوث به تلویزیون

حتماً برای شما پیش آمده که بازی را بخواهید انجام داده یا فیلمی را مشاهده کنید و می‌خواهید صدای اطراف مزاحمتان نباشد یا صدای تلویزیون سایر افراد را اذیت نکند، بدین منظور از هدفون استفاده می‌کنید. هدفون‌های سیم‌دار اجازه فاصله مناسب شما با تلویزیون را نمی‌دهد چون باید نزدیک دستگاه بشینید و بهترین گزینه برای شما هدفون بلوتوثی یا بدون سیم است. با این نوع هدفون شما قادرید در فاصله مناسبتری نسبت به تلویزیون نشسته و صدای برنامه یا بازی موزدنظرتان را با کیفیت دلخواه بشنوید.

تلویزیون‌های هوشمند همگی قابلیت پشتیبانی از هدفون بلوتوثی را دارند و روش‌های مختلفی برای اتصال هدست به دستگاه وجود دارد. در این بخش ما راه‌های اصلی وصل شدن هدفون بلوتوثی به دستگاه تلویزیون الجی را بیان می‌کنیم. هیچ کدام از این روش‌ها سخت یا پیچیده نبوده و به راحتی یاد و می‌توانید انجام دهید. با توجه به مدل دستگاه الجی‌تان یکی از روش‌های اتصال در زیر را اجرا و استفاده از آن لذت ببرید.

اتصال هدست با بلوتوث داخلی

در برخی از مدل‌ها شما هیچ گزینه‌ای برای بلوتوث نمی‌بینید و آن در منوی مخفی قرار دارد که برای دسترسی به این منو مخفی باید از یک کد مخصوص استفاده کنید. این کد با یک سرچ در گوگل به آسانی پیدا می‌شود. معمولاً بخش مخفی در  منوی Engineering قرار دارد، بعد از وارد شدن به منو، گزینه‌های مربوط به بلوتوث را پیدا کرده و آن را فعال و دستگاه را خاموش و روشن کنید.

وقتی روشن شد، وارد تنظیمات صدا شده و گزینه خروجی صدای بلوتوث را هم به گزینه‌های این قسمت اضافه کنید. در نهایت کافی است، با انتخاب این گزینه ضمن جستجوی اسم بلوتوث هدفون مورد نظر، فرایند وصل شدن آن به تلویزیون الجی انجام گردد.

این را ببینید  اتصال گوشی به تلویزیون

اتصال هدست با اسال کننده صدای بلوتوثی

روش دیگری که می‌توانی از آن برای اتصال هدست خود از آن استفاده کنید، به کارگیری ارسال کننده صوتی هست. این مورد درصورتی که دستگاه شما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، بسیار مناسب است. بدین صورت که یک وسیله کوچک به جک خروجی 3.5 میلی متری تلویزیون وصل و  امکان رد و بدل شدن اطلاعات توسط بلوتوث صدا فراهم می‌شود.

برای این کار، کافی است یک گیرنده شارژی خریدای کرده و فرآیند اتصال هدست را انجام بدهید. اما این را بدنید که اتصال بلوتوثی به کمک ارسال کننده بلوتوثی  زمانی خوب است که از دستگاه‌های جانبی با کیفیت استفاده کنید تا با مشکل قطع و وصل صدا مواجه نشوید.

اتصال هدفون بلوتوثی به تلویزیون الجی با دستگاه‌های جانبی

بسته به مدل دستگاه‌تان، شما می‌توانید هدست خود را به کمک دستگاه‌های جانبی به تلویزیون وصل کنید. دستگاه‌های چون کنسول‌های بازی، استریم مدیا، پخش کننده لوح فشرده و غیره.

به عنوان مثال کنسول‌های بازی Xbox و PlayStation برای فرستادن صدا از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. حتی ChromeCast را هم قادرید به گونه‌ای تنظیم کنید که صدا از روش Bluetooth منتقل شود.

به کارگیری از هدفون بی‌سیم  RF

چنانچه هیچ کدام از روش‌های گفته شده در بالا برای اتصال هدست به تلویزوین الجی امکان‌پذیر نبود؛ می‌توانید از یک هدفون بی‌سیم RF بهره ببرید. این نوع دستگاه، هدفونی هستند که دارای فرستنده بوده و با اتصال به جک تلویزیون، صدا را از طریق امواج رادیویی منتقل می‌کند. این نوع هدفون‌ها قیمت پایینی داشته و تقزیباً تمامی تلویزیون‌های الجی، از آن پشتیبانی می‌کنند.

این را ببینید  عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

استفاده از هدفون‌های مادون قرمز

روشی دیگری که می‌خواهیم بگوییم، استفاده از هدفون‌های بلوتوثی است. این روش، بهترین شیوه برای اتصال بلوتوث هدفون به تلویزیون الجی بوده و به کار گیری آن، کار راحتی و هیچ اختلالی هم در صدا به وجود نمی‌آید. بدین جهت، یک فرستنده را به خروجی صدا وصل کرده تا امواج مادون قرمز برای هدست شما ارسال گردد.

گرچه این هدفون‌ها صدای با کیفیتی را ارائه و مشکل تأخیر ندارند ولی مشکلات خودش را دارد، مثلاً نباید مانعی بین امواج و تلویزیون باشد مگرنه در فرایند انتقال صدا اختلال به وجود می‌آید.

0/5 (0 نقد و بررسی)