دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکلات انتن دهی در تلویزیون ال جی

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. اما ممکن از بعد از خرید تلویزیون مشکل انتن دهی داشته باشید و تلویزیون قادر به آنتندهی درست نباشد. در این مطلب در رابطه با مشکلات انتندهی در تلویزیون ال جی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

همه ی کانال ها دریافت می شود بجز یک کانال

علل احتمالی:

ایستگاه با فرکانس دیگری پخش می شود

در حالی که اکثر ایستگاه های تلویزیونی با فرکانس UHF منتقل می شوند ، برخی وجود دارند که از VHF استفاده می کنند. اگرچه برخی از آنتن های UHF می توانند سیگنالهای VHF را انتخاب کنند ، اما برای دریافت فرکانسهای UHF و VHF باید از آنتن بهینه شده استفاده کنید.

فرستنده کانال های خاص می تواند در ارتفاعی پایین تر از برج پخش یا حتی در پشت برج های پخش دیگر قرار داشته باشد.

ارتفاع پایین یا انسداد توسط سایر برجها می تواند باعث ایجاد خط دید شود. سیگنال های UHF برای دریافت مداوم به بینایی وابسته هستند. مکان یا ارتفاع آنتن را تغییر دهید تا ببینید آیا این مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سریE9 

مشکل: تصویر واضح نیست یا من برف (فازی) را می بینم.

علل احتمالی:

تلویزیون ممکن است تیونر دیجیتال ATSC داخلی نداشته باشد

سیگنال های دیجیتال برفی ندارند! اگر در تلویزیون خود شاهد برف یا فازی هستید ، یک پخش آنالوگ را مشاهده می کنید. به طور معمول ، افراد دارای این مشکل یک تنظیم کننده ATSC در تلویزیون خود ندارند. اگر تلویزیون دارید که قبل از سال 2007 خریداری شده است ، ممکن است این امر در مورد شما صدق کند. برای اطلاع از اینکه تلویزیون دارای یک تیونر داخلی دیجیتال ATSC است ، با کتابچه راهنمای تلویزیون مشورت کنید یا با تولید کننده مستقیم تماس بگیرید. در صورت نداشتن یک گیرنده خارجی یا جعبه مبدل قابل خریداری است ، بنابراین می توانید از تلویزیون موجود خود برای دریافت پخش های HDTV استفاده کنید.

برنامه خودکار یا روش اسکن کانال به درستی انجام نشده است

اگر تلویزیون دارای یک تیونر داخلی ATSC است ، اطمینان حاصل کنید که ورودی یا منبع تلویزیون روی “BROADCAST” ، “TV” یا “AIR” تنظیم شده باشد ، نه “CABLE”. پس از تأیید این موضوع ، به منوی تنظیم تلویزیون بروید تا کانالها را اسکن کنید. هر تلویزیون متفاوت است و مارک های مختلف رویه های مختلفی دارند. اگر برنامه نویسی High Definition را دریافت نکردید ، با کتابچه راهنمای تلویزیون مشورت کنید یا با سازنده تماس بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که این مراحل به درستی دنبال شده اند.

مشکل: من در فاصله 2 مایل از برج پخش زندگی می کنم ، اما سیگنال در حال خراب شدن است.

این را ببینید  تلویزیون LG QNED

علت احتمالی:

تلویزیون شما ممکن است سیگنال های مداخله گر را دریافت کند

یک آنتن بزرگتر / قوی تر لزوما این مشکل را برطرف نمی کند. حرکت آنتن را در نظر بگیرید ، مطمئن شوید که در نزدیکی اشیاء فلزی یا آنتن های دیگر قرار نگرفته است. اگر این موفقیت آمیز نباشد ، ممکن است سیگنال شما خیلی قوی باشد و ممکن است نیاز به استفاده از ضعیف کننده داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)