دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

انواع مختلف وصل کننده سیم

با تکنولوژی امروز، این سه سیم رایج رایج امروزه هستند.

  1. سیم های HDMI

کابل های HDMI رایج ترین در تلویزیون های امروزی هستند. پشت تلویزیون خود را نگاه کنید. اگر تلویزیون با استفاده از کابل های HDMI به جعبه کابل متصل می شود، به جدا کننده های HDMI نیاز دارید. اسپلیتر به خروجی پشت جعبه متصل می شود و گزینه های اتصال بیشتر HDMI را ارائه می دهد.

کابل های HDMI در فاصله 5 متری تا 15 یاردی عرضه می شوند. یافتن آنها به صورت آنلاین یا در فروشگاه محلی آسان است. تقسیم کننده ها دارای گزینه های دو تا 16 اتصال صفحه هستند.

  1. سیمهای خروجی کواکسیال

کابل های کواکسیال برای تلویزیون های قدیمی تر در نظر گرفته شده است. اگر می دانید تلویزیون شما یک دهه یا بیشتر است، احتمال زیاد وجود دارد که از کابل کواکسیال استفاده کنید. برای اتصال به خروجی پشت جعبه به یک تقسیم کننده هم محور نیاز دارید.

تقسیم کننده ها در دو نوع یا 6 طرفه تقسیم می شوند. این بدان معناست که می توانید دو تلویزیون تا شش تلویزیون را به طور همزمان متصل کنید. به خاطر داشته باشید، طول این سیم ها باعث می شود تصاویر با کیفیت پایین تری در راه دورتر حرکت کنید.

  1. سیستم های ترکیبی

برخی از جعبه ها دارای خروجی HDMI و کواکسیال در پشت هستند. عاقلانه است که تلویزیون قدیمی را به جعبه نزدیک کنید. تلویزیون جدیدتر با اتصال کابل HDMI می تواند بدون هیچ مشکلی در کیفیت تصویر دورتر شود.

مراحل اتصال دو تلویزیون به جعبه کابل

اکنون که کمی بیشتر در مورد قطعات می دانیم، می توانیم همه چیز را تنظیم کنیم. در اینجا می خواهید برای مدیریت کابل خود برنامه ریزی کنید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری C8 

مرحله 1: هر اتاق را که تلویزیون می خواهید سیم کشی کنید

اطمینان حاصل کنید که هر اتاقی که می خواهید تلویزیون در آن وجود داشته باشد، سیم ها را به درستی تنظیم کرده است. بهترین راه برای انجام این کار از طریق طبقات با روکش روی کابل هایی است که از دیوار عبور می کنند. اتصالات سیم از طریق یک صفحه خروجی خارج می شود که در آن همه چیز خارج از راه است.

اگر اتاق این گزینه را ندارد، به یک تقسیم کننده نیاز دارید. اگر یک جعبه دیجیتال برای کانال های محلی در نظر گرفته شده است، ممکن است برخی از تلویزیون های آنالوگ قدیمی به سوئیچ RF نیاز داشته باشند.

مرحله 2: خط اصلی کابل را وصل کنید

خط کابل اصلی را در صورت نیاز با کابل های مناسب به پریز وصل کنید. هنگامی که خروجی با اتصال موجود در محل قرار گرفت، می توانید به مرحله 3 بروید.

مرحله 3: گیرنده دیواری را به تلویزیون وصل کنید

یک سر سیمها را به گیرنده دیواری و سر دیگر را به پشت تلویزیون وصل کنید. شما می توانید سیم های خود را در صورت نیاز راه اندازی کنید تا از راه دور نشوند. بهتر است آنها را در امتداد تخته های پایه دیوار اجرا کنید.

مرحله 4: از تماشای تلویزیون لذت ببرید

پس از اتمام مراحل و کنار گذاشتن سیم ها، اکنون وقت آن است که از تلویزیون لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که روی ریموت دعوا نکنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)