دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تداخل استاتیکی یا سایر اشکال اعوجاج در سیگنال تلویزیون الجی کابلی می تواند از هر یک از چندین منبع احتمالی منشاء بگیرد. آنها شامل کابل های معیوب، سیگنال ضعیف، تداخل سایر دستگاه های الکتریکی و مشکلات خود ارائه دهنده کابل هستند. شما می توانید اکثر مشکلات را در خانه از طریق فرآیند حذف بررسی و رفع کنید. برای بررسی اتصالات کابلی تلویزیون الجی به این مقاله مراجعه نمایید.

بررسی اتصالات کابلی تلویزیون الجی

بررسی کانال ها از نظر استاتیک

برای بررسی اتصالات کابلی تلویزیون الجی کانال های دیگر را از نظر استاتیک بررسی کنید. اگر فقط روی یک یا دو کانال استاتیک دارید، ممکن است سیگنال ورودی از شرکت کابل مشکل داشته باشد. اگر تلویزیون الجی های دیگری در خانه دارید، آنها را از نظر استاتیک نیز بررسی کنید. اگر همه تلویزیون الجی‌های شما یک تصویر پر از استاتیک دریافت می‌کنند، سیگنال کابل ورودی احتمالاً منبع مشکل است. با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا با کانال های خاصی مشکل دارد یا خیر.

خاموش کردن دستگاه

سایر دستگاه های الکترونیکی را خاموش کنید. اگر خانه شما سیم کشی قدیمی تری دارد، سایر وسایل برقی ممکن است به تلویزیون الجی و جعبه کابل شما تداخل ایجاد کنند. دستگاه های با آمپر بالا مانند جاروبرقی و مخلوط کن محتمل ترین مقصر هستند. هر دستگاه دارای بلندگو و هر وسیله ای که سیگنال بی سیم را ارسال می کند نیز باید بررسی شود.

بررسی اتصالات

برای بررسی اتصالات کابلی تلویزیون الجی همه اتصالات — پشت تلویزیون الجی، جک دیواری یا هر جعبه کابل متصل، دستگاه های DVR، DVD، پخش کننده های بلوری و سیستم های سینمای خانگی را بررسی کنید. اگر اتصالی شل شد یا تکان خورد، کابل را سفت کنید. کابل های کواکسیال با کیفیت دارای کانکتور رزوه ای هستند که می توانید آن را با یک انبر محکم کنید. اگر هر یک از کابل های شما دارای کانکتورهای کابل فشاری با کیفیت پایین است – نوعی که اغلب با تجهیزات AV خارجی بسته بندی می شود – آنها را با کابل های سنگین با کانکتورهای رزوه ای تعویض کنید.

این را ببینید  دلایل از کار افتادن نور پس زمینه تلویزیون الجی

کابل های کواکسیال را از کابل های دیگر دور کنید. کابل های تلویزیون الجی شما ممکن است تداخل الکترومغناطیسی را از کابل های برق نزدیک یا سایر دستگاه های الکترونیکی دریافت کنند. اگر جداسازی کابل‌ها تصویر شما را بهبود می‌بخشد، برای پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت کابل، از اتصالات پیچشی، نوار یا اتصالات کابلی استفاده کنید. کابل دیگری را امتحان کنید. خود کابل کواکسیال ممکن است معیوب یا محافظ ضعیفی داشته باشد. ببینید آیا استفاده از یک کابل جدید استاتیک را از بین می برد یا خیر.

خرید کابل جدید

برای بررسی اتصالات کابلی تلویزیون الجی خرید و نصب تقویت کننده کابل داخلی. سیگنال های ضعیف بیشتر مستعد ابتلا به استاتیک هستند. اگر چندین تلویزیون الجی سیگنال کابل یکسانی را قطع کنند یا اگر در یک منطقه دور افتاده زندگی می کنید، ممکن است سیگنال شما ضعیف باشد.

اگر هیچ یک از مراحل قبلی مشکل استاتیک شما را حل نکرد، با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید و یک قرار ملاقات با یک مهندس برای بررسی و رفع مشکل رزرو کنید. بسته به شرایط اشتراک شما، برخی از ارائه دهندگان ممکن است هزینه این سرویس را دریافت کنند.

بیشتر بدانید: دلایل از کار افتادن بک لایت تلویزیون الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)