دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

زمانی که صفحه تلویزیون سیاه است چه چیزی را باید بررسی کنید؟

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تلویزیون ال جی دارید اما صفحه نمایش سیاه است. تلویزیون روشن است اما نمی توانید تصویری را ببینید. همچنین ممکن است، تصویر تلویزیون برای یک یا دو ثانیه چشمک می زند و سپس صفحه کاملاً سیاه می شود. در این حالت به راحتی می توانید ببینید که چراف Power تلویزیون روشن بوده اما تصویر وجود ندارد. آیا این مشکلات بدان معنی است که صفحه نمایش یا صفحه اصلی خراب شده است؟ اگر یک چراغ یا چراغ LED خراب است ، آیا تصویر چشمک می زند و سپس صفحه سیاه به طور مداوم ظاهر می شود؟ در این مطلب به راحتی می توانید مواردی که قبل از مراجعه به تعمیر یا خدمات گارانتی می تانید بررسی کنید را ارائه می دهیم.

شل بودن کابل ها

ابتدا سعی کنید با استفاده از کنترل از راه دور دکمه MENU روی خود تلویزیون انتخاب نمایید.

اگر TV MENU ظاهر شود ، مشکل از یکی از منابع یا مؤلفه های شما برمی گردد.

راه حل:

این بدان معنی است که یا CABLE BOX ، SAT BOX ، COAX CABLE ، HDMI CABLE ، ETC ممکن است به درستی کار نکند ، چیزی سست و شل باشد ، یا نیاز به تنظیم مجدد دارد. مجدداً قطعات را با قطع و وصل کردن آنها به مدت 5 دقیقه از تلویزیون ، مجدداً تنظیم کنید.

مطمئن شوید که همه کابلهای COAX و کابلهای HDMI محکم و به درستی به هم وصل شده اند.

این را ببینید  مشکلات نرم افزاری تلویزیون

اگر می توانید هنگامی که صفحه سیاه را دارید ، تلویزیون MENU را بکشید ، سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید تا مطمئن شوید تلویزیون شما به روز شده است و مشکل را از تلویزیون رد می کنید.

توجه: اگر تلویزیون اکنون کار می کند و هیچ صفحه BLACK وجود ندارد ، مسئله یا کابل شل ، سیستم عامل قدیمی تلویزیون یا یک مؤلفه ای بود که برای ریست کردن آن نیاز داشت و اکنون مسئله برطرف شده است.

اتصال اشتباه ورودی ها

آیا مؤلفه ای که از TURNED ON استفاده می کنید و تلویزیون روی ورودی درست تنظیم شده است؟

راه حل:

به عنوان مثال ، اگر از روکو برای تماشای تلویزیون استفاده می کنید مطمئن شوید که ROKU یا مؤلفه آن TURNED ON است.

مطمئن شوید که تلویزیون INPUT را به درستی تنظیم کرده اید و روی مؤلفه ای که در حال حاضر از آن استفاده می کنید تنظیم شده است.

برای اطمینان از اتصال کاملاً مؤلفه به ورودی صحیح ، به همه ورودی های تلویزیون یکی یکی بروید.

توجه: گاهی اوقات ورودی ها به طور نادرست برچسب خورده و این می تواند باعث سردرگمی شود. اگر بعد از روشن کردن مؤلفه و تغییر تلویزیون ورودی ، صفحه BLACK از بین برود و تلویزیون کار کند ، اکنون مسئله مجدداً حل می شود.

خرابی کابل COAX یا HDMI CABLE

پس از تنظیم مجدد و اطمینان از اتصال مناسب قطعات ، اگر هنوز صفحه BLACK را بدست آورید ، ممکن است یک کابل COAX یا HDMI CABLE خراب داشته باشید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری  105UC9T

راه حل:

برای مؤلفه ای که در حال حاضر از آن استفاده می کنید ، از کابل های مختلف یا جدید استفاده کنید. می توانید از کابل COAX جدید برای SAT BOX و CABLE BOX استفاده کنید. (استفاده از یک کابل HDMI جدید برای ROKU ، AMAZON ، DVD ، BLU-RAY ، X-BOX ، PlayStation و غیره.)

توجه: اگر پس از استفاده از کابل جدید ، صفحه BLACK از بین رفته است و می توانید تصویر و صدا را ببینید ، مشکل برطرف شده و مسئله کابل معیوب بوده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)