دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مهم است که تلویزیون هوشمند خود را به روز نگه دارید. این فرآیند نه تنها باگ‌ها را برطرف می‌کند و ویژگی‌ها و ثبات جدیدی را ارائه می‌کند، بلکه خطاهای برنامه‌نویسی را که می‌تواند منجر به آسیب‌پذیری در دستگاه ما شود، برطرف می‌کند. به عنوان یک قاعده کلی، تلویزیون هوشمند ما به طور خودکار به روز می شود. با این حال، مواقعی پیش می‌آید که تلویزیون ما نمی‌تواند فایل‌های لازم را پیدا کند و مجبور می‌شویم این فرآیند را با دست انجام دهیم. در این مقاله هر آنچه را که برای یافتن آخرین نسخه فریمور تلویزیون هوشمند ال جی خود و نحوه نصب آسان آن نیاز دارید به شما آموزش می دهیم. بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی در این مقاله قرار دارد.

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی

بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی و مزایای آن

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی آخرین به‌روزرسانی‌های میان‌افزار معمولاً مشکلات را تصحیح می‌کنند و تنظیمات جدیدی را ارائه می‌کنند که امکان کالیبراسیون بهتر تصویر کلی پانل را فراهم می‌کند. ال‌جی در مدل‌های OLED خود به این جنبه‌ها توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد، به همین دلیل است که در ماه‌های اخیر به‌روزرسانی‌های متوالی زیادی را عرضه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد یکی از آخرین به‌روزرسانی‌هایی که برای این مدل‌ها منتشر شده است، عملکرد HDR را بهبود می‌بخشد، رنگ مشکی بهتر و کنتراست بالاتر در حداکثر روشنایی را به دست می‌آورد. بنابراین، اگر اهل فیلم هستید که سایه را نمی بخشید، این آخرین نسخه نرم افزار شما را جذاب خواهد کرد.

مهمترین چیز ایمنی

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی با این حال، به روز رسانی تلویزیون برای حفظ امنیت آن ضروری است. مانند هر دستگاهی که به اینترنت متصل می‌شود، تلویزیون شما نیز برای رفع برخی از حفره‌های امنیتی پیدا شده، به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار را دریافت می‌کند، بنابراین از کنترل دستگاه شما یا سرقت اطلاعات خصوصی توسط برنامه‌های مخرب یا مهاجمان جلوگیری می‌کند. همانطور که رایانه یا تلفن همراه ویندوزی خود را به روز نگه می داریم، به روز رسانی تلویزیون هوشمند نیز مهم است. به این ترتیب، ما باگ‌ها را برطرف می‌کنیم، امنیت را بهبود می‌بخشیم و از جدیدترین مزایا و پیشرفت‌های موجود در سیستم عامل webOS لذت می‌بریم.

این را ببینید  بهترین استفاده از تلویزیون lg

به روز رسانی دستی یا خودکار

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی به طور معمول، تلویزیون های ال جی می توانند نرم افزار را به طور خودکار به روز کنند. با این حال، مواقعی وجود دارد که سیستم توانایی بررسی سرورهای ال‌جی برای به‌روزرسانی‌های جدید را از دست می‌دهد، در نتیجه توانایی به‌روزرسانی تنها با چند کلیک را از دست می‌دهد. اگر این مورد شماست، نگران نباشید. روشی غیرقابل خطا برای به روز رسانی تلویزیون شما به صورت دستی وجود دارد که مخصوصا برای این کاربران که امکان انجام آپدیت OTA (از طریق هوا) تلویزیون خود را برای لحظه ای از دست داده اند بسیار مفید است.

نصب نسخه فریمور

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی قبل از شروع این فرآیند، اولین نکته این است که نسخه سیستم عامل سیستمی را که روی تلویزیون هوشمند نصب کرده اید، بشناسید. برای دانستن این اطلاعات فقط باید به بخش تنظیمات تلویزیون (دکمه چرخ دنده را نگه دارید تا مستقیماً به این منو بروید) بروید و وارد بخش پشتیبانی شوید.

پس از وارد شدن بر روی گزینه Software update کلیک کنید و در آنجا نسخه نرم افزاری را که در حال حاضر نصب کرده اید مشاهده خواهید کرد. از آنجا می توانید گزینه “Allow automatic updates” را نیز فعال کنید. با فعال بودن این ویژگی، تلویزیون شما باید بتواند خود را در سرورهای ال جی بررسی کند که آیا سفت‌افزار جدیدی برای آن آماده شده است یا خیر و بدون نیاز به انجام کارهای بیشتر، به‌روزرسانی را ادامه دهد.

با این حال، همانطور که ما توضیح دادیم، این گزینه همیشه نتیجه نمی دهد، زیرا ما خودمان سعی کرده ایم یک به روز رسانی جدید (که قبلا وجود داشته است) جستجو کنیم و تلویزیون پیام “به روز رسانی نرم افزار جدیدی وجود ندارد” را برگرداند. در این موارد نیز نباید تسلیم شویم. همانطور که گفتیم، فرآیند دستی وجود دارد، و زمانی که به‌روزرسانی خودکار با شکست مواجه می‌شود، به عنوان یک طرح پشتیبان عمل می‌کند.

این را ببینید  نداشتن تصویر در تلویزیون

نصب دستی آخرین فریمور ال جی

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی برای رهایی از هرگونه شک و تردید، کافی است به صفحه پشتیبانی رسمی ال جی مراجعه کنید تا ببینید آیا واقعاً نسخه جدیدی از سیستم برای دانلود در مدل تلویزیون ما موجود است یا خیر.

پس از ورود به وب سایت پشتیبانی، باید مدل تلویزیون خود را وارد کنید تا فوراً گزینه های دانلود موجود در این زمان را جستجو کنید. اگر دقیقاً نمی دانید چه مدل تلویزیونی در خانه دارید، فقط باید وارد منوی Setting شوید، به بخش Medium دسترسی پیدا کنید و گزینه “اطلاعات تلویزیون” را انتخاب کنید. در آنجا می توانید تمام جزئیات تلویزیون خود را پیدا کنید. مانند مدل، شماره سریال، نسخه WebOS TV و غیره.

با یادداشت کردن مدل دقیق، باید آن را در فرم پشتیبانی ال جی وارد کنید تا از گزینه های دانلود موجود مطلع شوید. در مورد ما، ما توانستیم آخرین نسخه سیستم، نسخه 03.21.16 را در زمانی که برای این راهنما آزمایش کردیم، دانلود کنیم. فایلی که دانلود کرده ایم بر روی فلش درایو قرار می گیرد و همانطور که در مراحل زیر به شما خواهیم گفت از آن برای به روز رسانی تلویزیون استفاده می کنیم.

نحوه نصب دستی سیستم عامل

برای بروزرسانی سیستم عامل تلویزیون ال جی با وجود سیستم عامل جدید که قبلا دانلود شده است، زمان نصب آن بر روی تلویزیون فرا رسیده است و برای این کار به یک حافظه USB نیاز دارید. این فرآیند بسیار ساده است زیرا تلویزیون از همه چیز مراقبت می کند، اما باید سیستم عامل را به روش صحیح در حافظه USB ذخیره کنید. این مراحلی است که باید دنبال کنید:

  • فایل zip. را که از وب سایت پشتیبانی LG دانلود کرده اید از حالت فشرده خارج کنید
  • شما باید یک فایل با پسوند epk. دریافت کنید
  • USB استیک را به طور کامل پاک می کند تا هیچ فایلی روی آن نباشد. برای جلوگیری از مشکلات سازگاری، درایو فلش باید با فرمت FAT32 باشد.
  • یک پوشه جدید در ریشه pendrive ایجاد کنید که LG_DTV نام دارد
  • فایل firmware را در پوشه LG_DTV درایو فلش کپی کنید
  • درایو فلش را در پورت USB تلویزیون ال جی خود قرار دهید
این را ببینید  روشن و خاموش شدن تلویزیون

تلویزیون شما بلافاصله درایو فلش و سیستم عامل ذخیره شده در آن را تشخیص می دهد. در مرحله بعد، جادوگر از شما می پرسد که آیا می خواهید بلافاصله آن را نصب کنید، بنابراین شما می پذیرید و فرآیند شروع می شود. اگر به دلایلی سیستم از شما دعوت کرد که به نمای SmartShare بروید، «عدم تغییر» را انتخاب کنید تا در این فرآیند گم نشویم.

بیشتر بدانید: نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون ال جی

0/5 (0 نقد و بررسی)