دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کدام مارک های تلویزیونی بهترین هستند؟

بیش از دوازده مارک تلویزیون در بازار وجود دارد که هرکدام مدل ها و قیمت های مختلفی را ارائه می دهند. برای این راهنما، ما بر روی مارک ال جی تمرکز کرده ایم. همچنین هر یک از این مارک های برتر تلویزیون دارای حداقل یک تلویزیون هستند که می توانیم از آن به عنوان مورد علاقه خود یاد کنیم، مدل هایی که در لیست بهترین تلویزیون های ما قرار دارند و در بررسی های ما از رتبه بندی بهتر از حد متوسط ​​برخوردار هستند.

LG Electronics: The OLED Leader

مارک LG کاملاً شناخته شده، مورد احترام است و سال به سال به یکی از دلایل مهمتر از همه در لیست بهترین تلویزیونهای ما جای می گیرد: OLED با نمایشگرهای OLED که بهترین گزینه در کلاس را برای پانل های LCD ارزان قیمت ارائه می دهد، موقعیت ال جی به عنوان برترین سازنده OLED در جهان سایه تلویزیون های دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد. اگر بهترین کیفیت تصویر را می خواهید، یک تلویزیون OLED می خواهید. و برای رهبر در تلویزیون های OLED، ال جی مارکی است که ما پیشنهاد می کنیم.

اما دلایل زیادی برای دریافت مجموعه LG وجود دارد، حتی اگر این مدل از نوع OLED نباشد. به طور کلی، LG دارای شهرت خوبی در زمینه طراحی های با کیفیت بالا و کیفیت تصویر عالی است، چه در سیستم های میان برد مانند تلویزیون های LG Nanocell یا LG QNED یا مدل های مقرون به صرفه، مانند مدل های LG UHD، که از LCD پایه استفاده می کنند تابلوها نرم افزار تلویزیون هوشمند webOS ال جی نیز به راحتی قابل استفاده است، بیشتر برنامه ها و ویژگی هایی را که هر کسی می تواند درخواست کند ارائه می دهد و با کنترل از راه دور کنترل LG Magic Remote ترکیب می شود و یکی از تجربه های ناوبری بصری را که در یک تلفن هوشمند برتر خواهید یافت، ارائه می دهد. تلویزیون.

این را ببینید  رفع مشکل باندینگ تلویزیون ال جی

پیدا کردن تلویزیون مناسب شما

در حالی که انتخاب یک مارک تلویزیونی کمک زیادی به شما می کند تا یک تلویزیون عالی را انتخاب کنید، چیزهای بیشتری نسبت به انتخاب یک تولید کننده وجود دارد. ما توصیه می کنیم اندازه تلویزیون مناسب برای خانه خود را پیدا کنید، مشخص کنید چه ویژگی هایی باید داشته باشید و بدون آن می توانید زندگی کنید و سپس بهترین مدل متناسب با معیارهای خود را بدست آورید.

ما فکر می کنیم تلویزیون های هوشمند در دنیای امروز نمایش ها و فیلم های جریانی راهگشا هستند و توصیه اکیداً تهیه یک تلویزیون با وضوح 4K – هر چیزی کمتر ناامیدکننده خواهد بود و تلویزیون های 8K نیز هدر دادن پول (در حال حاضر) هستند. ویژگی هایی مانند پشتیبانی از HDR و درگاه های اضافی HDMI ارزش کمی بیشتر را دارد، اما فراموش نکنید که در مورد سایر جزئیات، مانند نحوه نصب تلویزیون یا برنامه های مهم برای شما، فکر کنید.

سرانجام، همه بررسی های تلویزیون ما شامل آزمایش عمیق، تجربه عملی و بررسی دقیق همه موارد از طراحی تلویزیون گرفته تا نرم افزار تلویزیون هوشمند و کنترل از راه دور است.

1/5 (1 نقد و بررسی)