دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا تلویزیون شروع به سوسو زدن می کند؟

در بیشتر موارد، مشکل خرابی مدار یا منبع تغذیه ناکارآمد است. هرچند گاهی اوقات ممکن است شما یک حالت تصویر را انتخاب کنید که با اندازه صفحه نمایش شما سازگار نیست. هرچه مدت زمان بیشتری تلویزیون داشته باشید، احتمال اینکه متوجه سوسو زدن و سایر علائم خرابی صفحه شوید، بیشتر می شود.

کدام مارک های تلویزیونی بیشترین عمر را دارند؟

تعداد انگشت شماری از مارک ها به دلیل محصولات طولانی مدت خود مورد توجه قرار گرفته اند. ال جی، سامسونگ و سونی معتبرترین مارک ها در سال گذشته و سال گذشته بوده اند. در صورت شک، به جای انتخاب یک محصول پس از فروش، به دنبال یک نام تجاری باشید.

چگونه می توان تشخیص داد که تلویزیون شما در حال مرگ است؟

تلویزیون هایی که در آستانه شکست کامل هستند، معمولاً با تصاویر خود مشکل دارند. مواردی مانند خطوطی که از بین نمی روند، علائم سوختگی در گوشه های صفحه، (ارواح) خاکستری مایل به زرد که از بین نمی روند و تصاویر دوگانه همه رایج هستند. تلویزیون هایی که به شدت آسیب دیده اند ممکن است تغییر رنگ یا اعوجاج داشته باشند.

عمر یک تلویزیون پلاسما معمولی چقدر است؟

نیمه عمر تلویزیون معمولی پلاسما بین 30 تا 60 هزار ساعت استفاده می شود. پس از این مدت زمان، تلویزیون شما نیمی از روشنایی خود را از دست می دهد. اگر همچنان از تلویزیون خود استفاده کنید، متوجه اعوجاج یا مسائل مربوط به تصویر خواهید شد. اکثر مردم می خواهند تلویزیون پلاسما خود را بعد از پنج سال یا بیشتر تعویض کنند.

این را ببینید  نصب تلویزیون ال ای دی به دیوار

آیا گذاشتن تلویزیون در 24 ساعت شبانه روز ایمن است؟

تا زمانی که تصویر تلویزیون شما هر از گاهی تغییر می کند، روشن نگه داشتن تلویزیون باید مشکلی نداشته باشد. مساله بزرگتری که مردم باید نگران آن باشند این است که یک تصویر روی صفحه نمایش سوزانده شود. با این اوصاف، روشن نگه داشتن تلویزیون برای چنین مدت طولانی می تواند تعداد سالهایی را که می توانید بدون نیاز به تعویض آن نگه دارید، کاهش دهد.

3/5 (2 نقد و بررسی)