دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نمایندگی تعمیر لپ تاپ الجی برای رضایت خاطر مشتریان توانسته است همه خدمات تعمیر لپ تاپ را کوتاه ترین زمان همراه با کیفیتی بالا ارائه نماید. مشتریان گرامی برای دریافت همه خدمات مربوط با تعمیر لپ تاپ الجی می توانید به این نمایندگی مراجعه نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ الجی در قسمت های مختلفی ارائه می گردد. همه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ الجی از تضمین و گارانتی برخوردار است. همچنین در این نمایندگی تعمیرات توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب صورت می گیرد.

در صورتی که لازم به تعویض قطعات باشد دراین نمایندگی انجام می شود. سعی و تلاش کارشناسان مجموعه برای تعمیر و ترمیم قطعات است ولی در صورتیکه تعمیرات امکان پذیر نباشد به ناچار تعویض قطعات صورت می گیرد. توجه کنید تنها در صورت مراجعه به یک نمایندگی می توانید از گارانتی استفاده کنید.

لپ تاپ الجی

تعمیرات لپ تاپ الجی

از مهم ترین نکات در تعمیر لپ تاپ الجی رفع عیب دقیق از دستگاه است. در صورتی که عیب یابی صحیح صورت نگیرد، تعمیرات بی نتیجه است. کارشناسان فنی این نمایندگی بعد از عیب یابی دقیق از دستگاه تعمیرات را شروع می کنند. لازم به ذکر است که سپردن دستگاه به نمایندگی های که غیر مجاز هستند عواقب خوبی برای دستگاه ندارد. از جمله این عواقب شامل آسیب دیدگی بیشتر دستگاه می شود. همچنین قطعه ها در این نمایندگی با نمونه های اصلی جایگزین نمی شوند و برای عوض کردن قطعه از نمونه های تقلبی استفاده نمی شود که منجر به این می شود که دستگاه کارایی اولیه را نداشته باشد و به صورت مدام دچار خرابی گردد.

خدمات تعمیر لپ تاپ

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی های الجی همه سرویس ها و تعمیرات مربوط با دستگاه را همراه با ضمانت و گارانتی خدمات دریافت کنند. کارشناسان حاضر در نمایندگی به همه محصولات الجی تسلط داشته و توانایی این را دارند تا هر نوع ایراد و اختلال در لپ تاپ را رفع کنند.

از طرف دیگر در صورتی که میزان آسیب دستگاه بالا باشد و احتیاج به تعویض بعضی قطعات باشد، این اطمینان را به کاربران می دهیم که قطعات جایگزین در نمایندگی تعمیرات الجی از بهترین سطح کیفیت برخوردار باشد.

تعمیر در محل

تعمیر در محل لپ تاپ الجی بدینگونه است که کارشناسان به محل مورد نظر اعزام می شوند و بعد از عیب یابی دقیق دستگاه به تعمیر می پردازند. تعمیر در محل دارای مزایایی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم. از مهم ترین ویژگی های سرویس در محل وجود همه قطعه ها و ابزارآلات برای تعمیر است که کارشناسان همه آنها را در آرشیوی همراه خود دارند همچنین مزیت دیگر نظارت کاربر بر همه مراحل تعمیرات است.

دریافت و ارسال با پیک رایگان

مرکز تعمیرات الجی برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر به مشتری، دریافت و ارسال دستگاه شما را به صورت رایگان انجام می‌دهد. می‌توانید با ثبت دستگاه خود از پیک رایگان ما استفاده کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. دستگاه معیوب شما به صورت رایگان در صورت نیاز به مرکز تعمیرات منتقل و مجدداً برای شما ارسال می‌شود.

خدماتی که در نمایندگی الجی انجام می شود محدود به مورد خاصی نمی باشد و همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را در برمی گیرد. در این جا به بعضی از خدمات تعمیر لپ تاپ الجی اشاره می کنیم:

  • تعمیر انواع شارژر، آداپتور لپ تاپ الجی
  • قابلیت تعمیرات و تعویض صفحه نمایش LCD و LED انواع لپ تاپ الجی
  • تعمیر و تعویض کیبورد، بلوتوث و وایرلس لپ تاپ
  • امکان نصب ویندوز، درایورها و تمام نرم افزارهای تخصصی لپ تاپ الجی
  • تعمیرات مادر برد لپ تاپ
  • تعمیر شکستگی در قسمت لولا و قاب و تعویض قاب انواع لپ تاپ
  • قابلیت به روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ الجی و بازگشایی قفل لپ تاپ
  • امکان تعمیر هارد دیسک، سیلندر، برد، رفع بدسکتور لپ تاپ های الجی
  • قابلیت بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات باتری انواع لپ تاپ الجی وایو
  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ به خاطر جلوگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات ولتاژ و …
  • امکان بازگشایی و به روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد لپ تاپ الجی
  • قابلیت بررسی و تعمیر هارد و قطعات الکترونیکی لپ تاپ

تشخیص ال سی دی لپ تاپ احتیاج به تعویض کامل یا تعمیرات جزیی دارد که این کار را می توان با استفاده از یک مانیتور خارجی انجام داد. برای این کار لپ تاپ را به یک مانیتور خارجی توسط پورت VGA وصل کنید اگر لپ تاپ شروع به کار کرد و مانیتور وصل شده به آن روشن شد بدانید که مشکل فقط مربوط به صفحه نمایش است در نتیجه صفحه نمایش را با LCD جدید باید جایگزین کرد.

ولی اگر صفحه نمایش مشکی باشد و تصویر کم نور در LCD دیده شود امکان دارد اینورتر لپ تاپ خراب باشد که به راحتی قابل جایگزینی است. دقت داشته باشید که انجام این کارها بهتر است توسط کارشناسان و تکنسین های تعمیرات لپ تاپ الجی صورت بگیرد و کاربران عادی از انجام این مراحل خودداری نمایند.

  • هنگ کردن سیستم و صفحه آبی به شرطی که مکرر اتفاق بیفتد
  • ری استارت های ناگهانی یا تصادفی
  • وقتی که که شما در حال انجام کاری هستید، سیستم شما به صورت نگهانی قفل می کند و بعد از چند دقیقه سیستم به حالت اولیه خود برمی گردد.
  • فایل ها خراب می شوند و  ذخیره نمی شوند
  • ضعیف شدن عملکرد و بازدهی سیستم
  • به محض اینکه تلاش می کنید تا یک برنامه را باز کنید ویندوز متوقف می شود
  • ممکن است هنگام کار با لپ تاپ رنگ های نامتعارف عمودی و افقی مشاهده کنید
  • شنیدن صدای نامتعارف بوق هنگام بالا آمدن ویندوز (صدای بوق ممتد با فاصله های منظم یکی از مهم ترین ویژگی علائم خرابی رم لپ تاپ و کامپیوتر می باشد.)

یکی از کاربردی ‌ترین و اساسی ‌ترین قسمت در لپ تاپدوربین آن ها است، چرا که بسیاری از افراد برای برقراری ارتباطات تصویری و استفاده از دیگر امکانات لپ تاپ به دوربین نیاز دارند. در حالی که مشکل دوربین می‌توان گفت که در بیشتر لوازم الکترونیکی از جمله لپ تاپ وجود دارد. از این رو، یکی دیگر از مشکلات متداول لپ تاپ خرابی دوربین و یا از کار افتادن و از دست دادن کیفیت اولیه دوربین است.

به گفته برخی از دارندگان لپ تاپ‌ها در برخی مواقع، دوربین لپ تاپ کیفیت اولیه خود را ندارد و یا صدای خش خش می‌دهد و تغییر رنگ داده است. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلف از جمله مشکلات نرم افزاری در لپ تاپ به وجود آید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ

احتمال دارد به هر دلیلی نمایشگر لپ تاپ شما بشکند یا بخش هایی از آن دچار آسیب دیدگی شوند. در این صورت مطمئنا روند نمایش تصاویر مختل شده و ممکن است هیچ تصویری به نمایش در نیاید. در این شرایط تلاش می کنند که ال سی دی را تعمیر کرده و از این طریق، عملکرد آن را به حالت عادی باز گردانند. اما در صورت شکستن نمایشگر، عملا امکان تعمیر آن وجود ندارد. در این صورت، LCD تعویض می شود تا امکان استفاده مجدد از لپ تاپ برای کاربر فراهم شود.
برای تعویض ال سی دی لپ تاپ الجی ، باید حتما از نمایشگر اورجینال استفاده شود. در صورتی که صفحه نمایش جدید اصل نباشد، مدت زیادی  کار نمی کند و خیلی زود دوباره آن را تعویض کنید. البته کیفیت پایین ال سی دی جدید می تواند دیگر قطعات لپ تاپ را نیز در معرض خطر قرار دهد. نکته دیگر این که اتصالات و فلت ها باید کاملا درست و دقیق باز و بسته شوند تا نمایشگر بهترین عملکرد را داشته باشند. تعویض نمایشگر لپ تاپ الجی توسط تعمیرکاران با تجربه و تنها با استفاده از قطعه اصل انجام می شود.

مرکز رسمی تعمیرات الجی با بیش از ۱۵ سال خدمات در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی و صنعتی وخانگی وهمچنین آموزشی فعالیت میکند

بنابراین تعمیر این بردها نیاز به تکنولوژی خاصی دارد که مرکز رسمی تعمیرات سخت افزاری الجی  مفتخر به توانایی تعمیر انواع بردهای خاص می باشد.

مرحله اول : تعمیرکاران تعمیرات لپ تاپ بعد از بررسی های لازم علت مشکل گزارشی را در اختیار کاربر قرار می دهند. مرحله دوم: در صورت تأیید مشتری تکنسین ها برای تعمیر وارد کار می شوند و تلاش خود را به کار می بندند تا به هر دلیلی خرابی را برطرف کنند. مرحله سوم: بعد از تمام شدن تعمیرات سینما خانگی ، بررسی های نهایی انجام شده و کادر فنی پس از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه آن را تحویل می دهند.