دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری  105UC9T

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون ال جی سری  105UC9Tمی باشد. در این مطلب در رابطه با این سری از تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

صفحه نمایش غول پیکر 105 اینچ

صفحه غول پیکر 105 اینچ زمینه بینایی شما را برای واقعی ترین و پرتحرک ترین تجربه مشاهده تا کنون پر می کند. این نمایشگر به راحتی در سالن های بزرگ و متوسط کار بردی است و به راحتی تصاویر را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

21: 9 CineVu

فیلم های خود را دقیقاً مانند تئاتر با قالب بندی معتبر سینما قاب کنید که میله های سیاه را از بالا و پایین حذف می کند. نتیجه ی این عملکرد فضای بیشتر برای ارائه ی تصویر می باشد تا به راحتی بتواند تمام تصویر را با کیفیت مناسب ارائه دهد.

IPS 5K

زمینه دید خود را با تصاویر 5K فوق العاده جذاب در زوایایی وسیع تر از همیشه ممکن برای مشاهده واقعاً همهجانبه پر کنید. با استفاده از این تلویزیون به راحتی تمام طیف رنگ ها را مشاهده نموده و از آن ها لذت ببرید. همچنین به راحتی در هرچه گوشه از سالن می توانید از تماشای تلویزیون بهره مند شوید بدون آنکه کیفیت کاهش یابد.

این را ببینید  تلویزیون LG A1 55 inch

بلندگو 7.2 اینچی 150w

امروزه علاوه بر تصویر صدا نیز از اهمیت بالای برخوردار است. برای اینکه به طور کامل از فیلم و یا سریال خود لذت ببرید باید صدا ها را با کیفیت هرچه بیشتر بشنوید. تجربه سرگرمی همه جانبه را با صدای کلاس 7.2ch 150w در کلاس جهانی که به زیبایی با تصویری درخشان ULTRA HD آمیخته است ، تکمیل کنید.

صدا طراحی شده توسط هارمن / کارون

مجموعه تلویزیونی برتر ال جی دارای کیفیت صدای بسیار تصفیه شده ای است که با همکاری Harman / kardon ، راه حل صوتی پیشرو در صنعت تحقق یافته است. چشم ها و گوش های خود را با یک تجربه مشاهده کامل از تصویر که توسط LG امکان پذیر است ، اشنا کنید.

LG Smart + TV

به دنیای Smart + LG ، آخرین تحول ناشی از سادگی webOS خوش آمدید. از طریق پیچیدگی ها و عوارض ، webOS شما را قادر می سازد از تلویزیون هوشمند با راحتی ، لذت بردن و راحتی استفاده کنید. فقط کافی است استراحت کرده و از تلویزیون خود به روشی که قرار است باشد لذت ببرید.

پرتاب کننده  یا Launcher

با کلیک کردن بر روی دکمه Home ، می توانید محتویات و کارکردهایی را از یک پرتاب واقع در پایین صفحه انتخاب کنید. پرتاب کننده به شما امکان می دهد بین برنامه های پخش شده و محتوای انتخابی بین خود و عقب جابجا شوید.

4K 3D +

ULTRA HD در 4K 3D + زنده می شود. راحت ترین 3D جهان نیز با وضوح 4K تیزترین 3D است. با وضوح چهار برابر آن ، تصاویر سه بعدی از هر زمان دیگری پر زرق و برق تر و واقع گرایانه تر از همیشه هستند.

این را ببینید  آشنایی با مشکلات رنگ تلویزیون

صفحه نمایش CURVED

صفحه نمایش منحنی شده است تا به طور طبیعی متناسب با دامنه دید ما باشد و بهینه ترین شکل برای هر نمایشگر است و مسافت مساوی از همه قسمت های صفحه تا چشم ها را فراهم می کند. پس از شکل طبیعی بینایی و دید انسان ، صفحه نمایش راحت تر و تصاویر واقعی تر است.

0/5 (0 نقد و بررسی)