دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری C8

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون ال جی سری C8  می باشد. در این مطلب در رابطه با این سری از تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

واقع بینانه تر با هوش مصنوعی

پردازنده هوشمند هوشمند نسل دوم α7 که با الگوریتم یادگیری عمیق هوش مصنوعی به روز شده است ، سرعت و گرافیک پردازنده آن را بهینه می کند تا فناوری های نسل بعدی را برای تصاویر دقیق و صدای دلگیر نفس گیر، در واقعیت شگفت آور را به راحتی ارائه دهد.

سیاه عالی. کنتراست خیره کننده

سیاه عالی تضاد گسترده ای را ارائه می دهد که امکانات بسیاری را به همراه می آورد. این سطح کنتراست خیره کننده عمق همه رنگ ها را نشان می دهد ، جزئیات و بافت تصاویر را برای تجربه سینمایی آشکار می کند.

واقع بینانه تر با هوش مصنوعی

پردازنده هوشمند هوشمند نسل دوم α9 که با الگوریتم یادگیری عمیق هوش مصنوعی به روز شده است ، سرعت و گرافیک پردازنده آن را بهینه می کند تا فناوری های نسل بعدی را برای تصاویر دقیق و صدای دلگیر نفس گیر، در واقعیت شگفت آور را به راحتی ارائه دهد.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG UM7380

4K Cinema HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد

4K Cinema HDR ال جی با پشتیبانی از اکثر قالب های HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد. با یک تجربه واقعاً سینمایی در خانه با Dolby Vision و HDR Advanced توسط Technicolor و همچنین HDR10 Pro و HLG Pro لذت ببرید.

دالبی اتموس

Dolby Atmos® صوتی قدرتمند و متحرک را ایجاد می کند که به نظر می رسد همه فضای اطراف شما ، حتی فضای سربار را جابجا می کند ، حرکت هر شی را ضبط می کند. با Dolby Vision تجربه ای واقعاً سینمایی ایجاد می کند.

هوشمندی جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته

با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. گفتگو را با تشخیص صدای مکالمه ادامه دهید و بر اساس عادت تماشای خود ، توصیه هایی را برای شخصی سازی دریافت کنید. این تلویزیون از طریق صدا تقاضای شما را اجرا می نماید.

طراحی مینیمالیستی با هر فضایی ترکیب می شود

طراحی پیشرفته و براق تلویزیون یکپارچه با خانه شما ادغام می شود. تلویزیون ال جی OLED لمس نهایی از منحصر به فرد بودن را به فضای داخلی با دقت خود اضافه می کند. ظرافت و شیکی قاب به راحتی در این تلویزیون به نمایش گذاشته شده است. تلویزیونی که به سبک زندگی شما فضایی اضافی از سبک می بخشد. تلویزیون ال جی OLED طراحی خانه شما را به سطح بعدی بالا می برد.

0/5 (0 نقد و بررسی)