دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری C9

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت ال جی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل C9 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال  جی سری C9 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تصاویر را به زندگی می بخشد

کنتراست خیره کننده OLED سیاه ، رنگ را شدیدتر می کند و به تصویر عمق می بخشد. کنتراست به راحتی می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را ارائه دهد و همچنین در کنار آن رنگ مشکی را نیز عمق ببخشد. رنگ مشکی در این تلویزیون بسیار واضح و مشکی تر دیده می شود.

هوش مصنوعی هوشمند

هوشمند جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته است. با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. گفتگو را با تشخیص صدای مکالمه ادامه دهید و بر اساس عادت تماشای خود ، توصیه هایی را برای شخصی سازی دریافت کنید.

تصویر AI و صدا AI.

واقع بینانه تر با هوش مصنوعی این تصاویر و صدا ها ساخته می شود. پردازنده هوشمند 2 ژن α7 که با الگوریتم Deep Learning AI به روز شده است ، تصویری دقیق و صدای دلگیر را فراهم می کند تا در واقعیت باورنکردنی غوطه ور شود. رنگ ها با طیف گسترده ای اجرا خواهند شد به صورتی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

این را ببینید   تلویزیون ال جی LG SM9000

تجربه سینمای Dolby Vision و Atmos در خانه

یکی از قابلیت های دیگر که در کیفیت تصویر اثر گذار است  Dolby Visionمی باشد. این قابلیت می تواند به تصاویر و رنگ ها جلا بدهد و آن ها را زنده تر به نمایش بگذارد. دالبی با تصویربرداری و صدا فیلمبرداری HDR ، خانه شما را به یک نیروگاه تفریحی تبدیل می کند.

4K Cinema HDR چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد

ال جی 4K Cinema HDR با پشتیبانی از اکثر قالب های HDR ، به بینش فیلمساز واقعیت دارد. در تصاویر سینمایی با قالب های اصلی HDR از جمله پیشرفته HDR توسط Technicolor و HDR10 Pro غوطه ور شوید.

طراحی مینیمالیستی با هر فضایی ترکیب می شود

طراحی پیشرفته و براق تلویزیون یکپارچه با خانه شما ادغام می شود. تلویزیون ال جی OLED لمس نهایی از منحصر به فرد بودن را به فضای داخلی با دقت خود اضافه می کند. ظرافت و شیکی قاب به راحتی در این تلویزیون به نمایش گذاشته شده است.

کاهش درهم و برهمی کابل

مدیریت کابل تمام اتصالات را به طور منظم و منظم نگه می دارد تا اتاق نشیمن شما تمیز و بدون نا مرتبی شود. تمام کابل ها و اتصالات لازم در گوشه ای جمع شده است تا در هنگام نیاز دسترسی آسان و نظم ایجاد شود.

سطح جدیدی از رئالیسم با OLED سیاه

غرق نفس گیر با جزئیات تاریک را تجربه کنید. بازی های 4K HDR ، حتی از زاویه دید گسترده ای ، رنگ های پر جنب و جوش تری را ارائه می دهند. 5.1 صدا Virtual Surround Sound شما را با صدای نمایشی برای یک تجربه بازی کاملی فراگیر می کند.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری B9
0/5 (0 نقد و بررسی)