دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی تلویزیون ال جی سری LG CX65

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون ال جی سری LG CX65 می باشد. در این مطلب در رابطه با این سری از تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

قدرت SELF-LIT PiXELS

تلویزیون ال جی OLED به لطف فناوری خود نورپردازی بی نظیر است. بیش از 100 میلیون زیر پیکسل خود جمع شده اند تا سطح بعدی تلویزیون را ارائه دهند. از عمیق ترین رنگ های سیاه ، غنی ترین رنگ ها و واقعی ترین کیفیت تصویر لذت ببرید.

پردازنده α9 Gen3 AI 4K

با الگوریتم های یادگیری عمیق ، α9 Gen3 AI پردازنده محتوای آن را روی صفحه نمایش تجزیه و تحلیل می کند تا محتوا را به عنوان همهدجانبه ترین آن ارائه کند. تمام تنظیمات به صورت خودکار هستند و برای تصویر نهایی و صدا تقویت شده اند تا هر مشاهده یک نمای تماشایی باشد.

AI ThinQ

تلویزیون جهشی رو به جلو می کند. تلویزیون خود را با هوش مصنوعی ThinQ تبدیل به یک مرکز اصلی کنید. LG ThinQ به شما امکان فرمان ساده و کنترل اکوسیستم Home IoT با تشخیص صدای طبیعی را می دهد. همچنین با وجود دستیار Google و Amazon Alexa ، LG OLED تلویزیون زندگی را بسیار راحت تر می کند.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG NANO95 

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

از تصاویر و صدا حرفه ای لذت ببرید. فیلم ها را به روشی که باید باشد تماشا کنید. (کاملاً با کیفیت و نفس گیر). با ضریب هوشی Dolby Vision ، روشنایی صفحه ، رنگ و کنتراست به طور هوشمند برای ژانر محتوا و شرایط روشنایی تنظیم می شود. Dolby Atmos تجربه ای همه جانبه صوتی را برای لذت بردن حداکثر از کلیه مطالب ارائه می دهد.

FILMMAKER MODE

پردازنده به طور خودکار تصویر را تنظیم می کند ، هموار سازی حرکت را برای اثر کامل حرکت تصویر خاموش می کند. فیلم هایی را با هدف خلاقانه و تجربه سینمایی تماشا کنید. از تمام مطالب خود در حد استاندارد سینمایی لذت ببرید و قصد هنری کامل هر فیلم را احساس کنید. آن را از بهترین های صنعت بشنوید.

کانال های ال جی

کانالهای رایگان و فیلم بر حسب علاقه ی شما در انتظار شما قرار دارد. کانال های LG با پشتیبانی XUMO به شما امکان دسترسی به فیلم های تمام قد و کانال های برتر 50+ برتر امروز از طریق اینترنت ، تلویزیون و موارد دیگر را می دهد. کانال های ال جی رایگان است و درست در تلویزیون OLED LG ساخته شده است و به شما امکان دسترسی یک کلیک را آسان می دهد.

G-Sync سازگار است

هر بازی را با یک استاندارد بالاتر انجام دهید. به عنوان اولین تلویزیون هایی که از NVIDIA G-SYNC پشتیبانی سازگار در صنعت ارائه می دهند ، LG OLED گزینه نهایی برای راه اندازی بازی شما است. تمام بازی های رایانه شخصی شما با لکنت ، تاخیر و لرزش کمتری واضح تر و نرم تر خواهد بود.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG GX

HDMI 2.1

نرخ فریم بالاتر ، VRR ، ALLM و eARC با پشتیبانی از HDMI 2.1. این ویژگی های جدید اجازه می دهد تا مطالب پر سرعت در وضوح بالاتر و گرافیک هماهنگ و صاف باشد. این یک تجربه بازی جذاب تر است.

زمان پاسخگویی

با LG OLED TV راه خود را برای پیروزی مسلط کنید. با تاخیر ورودی پایین و زمان پاسخ سریع 1ms ، آماده بازی در تمام توان با کاهش تار شدن و وضوح بیشتر شوید. با حرکت سریع و گیم پلی با سرعت بالا احساس راحتی کنید.

حالت HGiG

HGiG گرافیک بازی را با بهترین مشخصات تلویزیون و سطح عملکرد در تلویزیون شما مطابقت می دهد. با LG OLED ، از اعتماد به نفس یک تلویزیون که می توانید هر بازی را در بهترین بازی خود نشان دهید ، از میان طیف گسترده ای از بازی ها بازی کنید.

صفحه نمایش آسایش چشم

ساعت Binge با نور کم آبی و مشاهده راحت تر را برای شما میسر می نماید. تلویزیون های OLED LG OLED از استانداردهای مربوط به نور آبی ، سوسو زدن و تصویربرداری با کیفیت بالا پیشی می گیرند.

هشدار اطلاع رسانی

هشدار ورزشی قبل ، حین بازی و بعد از بازی به شما اطلاع می دهد. نگران از دست دادن نمایش های بزرگ نباشید، حتی زمانی که چیز در کانال های دیگر مشغول مشاهده ی فیلم یا سریال دیگری می باشید.

OLED Motion Pro

در هنگام تماشای ورزش باید از تصویر باقیمانده (تاری حرکت) جلوگیری کرد. اکنون ، با ویژگی OLED Motion Pro ، هر حرکت سریع و ظریف هر بازیکن را بدون هیچ گونه تاری در تلویزیون خود تماشا کنید. با وجود LG OLED ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد محو شدن سوسو زدن نیست.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG UN73 

بلوتوث فراگیر آماده است

برای کمک به ایجاد جلوه صوتی فراگیر ، هر دو بلندگو بلوتوث را به هم متصل کنید. در بازی غوطه ور شوید و احساس یک فضای زنده را تجربه کنید.

طراحی شیک برای خانه ی شیک

نمایشگر تصویر زمینه فوق العاده نازک به هر کجا که انتخاب کنید برای قرار دادن آن ، زیبایی و زیبایی بیشتری به اتاق شما می بخشد. تلویزیون به زیبایی در بین فضای داخلی شما قرار دارد و تجربه مشاهده همه جانبه را برای هر قطعه از محتوا ارائه می دهد.

مشخصات صفحه ی نمایشگر

نوع نمایشگر 4K OLED
اندازه 65 و 55
وضوح 3840x 2160
طیف رنگ های غنی دارد
زاویه دید گسترده دارد
طیف گسترده ای رنگ رنگ های با کیفیت
Dimming Pixel Dimming
رنگ سیاه رنگ سیاه با کیفیت
Ultimate Luminance Ultra Luminance Pro
TruMotion / Refresh Rate Refresh Rate 120Hz

0/5 (0 نقد و بررسی)