دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری LG LK5100

در دنیای امروز وجود تلویزیون در محل زندگی و یا محل کار بسیار مهم و مفید می باشد. تلویزیون ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت را برای شما ایجاد می کند می تواند جنبه ی اموزشی نیز داشته باشد. از این رو کیفیت تصویر و کیفیت صدا و حتی اندازه ی آن می تواند بسیار مهم باشد. روزانه تلویزیون های با اندازه های متفاوت و ویژگی های گوناگون وارد بازار می شوند. یکی از شرکت های مهم و موفق که در ارائه ی تلویزیون بسیار نقش مهمی را داشته است، شرکت ال جی می باشد که توانسته تلویزیون ها خود را در اندازه و کیفیت های گوناگون ارائه دهد. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی سری LG LK5100 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

سطح جدیدی از Full-HD

یک صفحه نمایش کامل HD تصاویر دقیق تری را ارائه می دهد. در وضوح خیره کننده و رنگ واضح تصاویر را مشاهده نمایید. با استفاده از این قابلیت طیف رنگ های گسترده ای که قابل اجرا است به راحتی روی صفحه ی نمایشگر مشاهده می شود.  تلویزیون و فیلم ها را با وضوح واقعی 1080p تماشا کنید. تصاویر واضح و پر از جزئیات خوب هستند که در رزولوشن های پایین از بین می روند.

رنگ پویا

Dynamic Color 6 رنگ از جمله رنگ RGB را واضح تر و واضح تر می کند. این فناوری پردازش رنگ برش ، تصویری طبیعی را نشان می دهد. پردازنده تصویر پیشرفته ، رنگ را برای تصاویر غنی تر و طبیعی تر تنظیم می کند. از زیبایی رنگهای واقعی طبیعت در صفحه تلویزیون خود لذت ببرید. با استفاده از تقویت کننده رنگ پویا تصاویر بسیار واضح دیده می شود و رنگ بسیار طبیعی است. این رنگ ها بسیار زنده و زیبا می باشد.

این را ببینید  روش بازگردانی به تنظیمات کارخانه تلویزیون الجی

صدای پیرامون مجازی

به نظر می رسد که اثر صدای فراگیر LG برای تلفن های موبایل دوباره ایجاد می کند. با استفاده از بلندگو تلویزیون فقط بدون تجهیزات اضافی مورد نیاز ، حوادث اطراف خود را حس کنید. تجربه صدا مانند فیلم صدای واضح تر و همه جانبه تر تئاتر را در خانه تجربه کنید با صدای با کیفیت در تلویزیون خود قرار دهید. امروزه وضوح صدا نیز مانند تصویر مهم و قابل اهمیت است به همین دلیل در تلویزیون نیز باید قابلیت صدای مناسب وجود داشته باشد.

سرگرمی همه جانبه خانه

دستگاه های سرگرمی خود را به هم وصل کنید و از طریق متن تلویزیون از مطالب متنوعی مانند بازی و فیلم لذت ببرید.

درون و بیرون پیچیده است

فریم های شیک با طعم و مزه مدرن آن ، طراحی را حتی خیره کننده تر می کند. یک حاشیه نازک و کار شیک و هماهنگ با فضای داخلی شما برای ایجاد یک تجربه بهتر دیدن. این طراحی ساده اما در عین حال شیک می توان منزل شما را زیبا و شیک نماید. به راحتی می توانید در کنار قابلیت تصویر از زیبایی این دستگاه نیز استفاده نمایید.

 

0/5 (0 نقد و بررسی)