دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری  LG LM5500

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت ال جی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل  LG LM5500 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال جی سری  LG LM5500 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

وجود رنگ های پویا در تلویزیون

پردازنده تصویر پیشرفته ، رنگ را برای تصاویر غنی تر و طبیعی تر تنظیم می کند. از زیبایی رنگهای واقعی طبیعت در صفحه تلویزیون خود لذت ببرید. با استفاده از تقویت کننده رنگ پویا تصاویر بسیار واضح دیده می شود و رنگ بسیار طبیعی است. این رنگ ها بسیار زنده و زیبا می باشد.

صدای با کیفیت با Dolby Audio

تجربه صدا مانند فیلم صدای واضح تر و همه جانبه تر تئاتر را در خانه تجربه کنید با صدای Dolby Audio در تلویزیون خود قرار دهید. امروزه وضوح صدا نیز مانند تصویر مهم و قابل اهمیت است به همین دلیل در تلویزیون نیز باید قابلیت صدای مناسب وجود داشته باشد.

سطح جدیدی از Full-HD

یک صفحه نمایش کامل HD تصاویر دقیق تری را ارائه می دهد. در وضوح خیره کننده و رنگ واضح تصاویر را مشاهده نمایید. با استفاده از این قابلیت طیف رنگ های گسترده ای که قابل اجرا است به راحتی روی صفحه ی نمایشگر مشاهده می شود.

این را ببینید  مشکلات مشترک در اجرای تلویزیون

وجود پورت های مهم و اشتراک گذاری اطلاعات

یکی دیگر از قابلیت های مهم این است که دستگاه دارای پورت USB باشد تا به راحتی بتوان از این طریق اطلاعات را با تلویزیون خود در اشتراک قرار داد. با اتصال USB یا هارد دیسک خارجی خود ، می توانید تقریباً از هر محتوا در تلویزیون خود لذت ببرید. از فیلم مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر لذت ببرید.

طراحی شیک و زیبا

یک حاشیه نازک و کار شیک و هماهنگ با فضای داخلی شما برای ایجاد یک تجربه بهتر دیدن. این طراحی ساده اما در عین حال شیک می توان منزل شما را زیبا و شیک نماید. به راحتی می توانید در کنار قابلیت تصویر از زیبایی این دستگاه نیز استفاده نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)