دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خصوصیات تلویزیون ال جی سری LG NANO90

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون ال جی سری LG NANO90 می باشد. در این مطلب در رابطه با این سری از تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

واقعی 4K ساخته شده توسط رنگهای خالص

NanoCell تلویزیون واقعی 4K را ارائه می دهد که با استاندارد CM استاندارد بین المللی مطابقت دارد. با وضوح واقعی 4K تکمیل شده توسط فناوری NanoCell ، تجربه تصویری درخشان و واضح تر را کشف کنید. تصاویر و فیلم ها با کیفیت هرچه تمام تر و بهتر ارائه می شود.

پردازنده α9 Gen3 AI 4K

با الگوریتم های یادگیری عمیق ، α9 Gen3 AI پردازنده محتوای آن را روی صفحه نمایش تجزیه و تحلیل می کند تا محتوا را به عنوان همهدجانبه ترین آن ارائه کند. تمام تنظیمات به صورت خودکار هستند و برای تصویر نهایی و صدا تقویت شده اند تا هر مشاهده یک نمای تماشایی باشد. پردازنده قدرتمند α7 Gen3 4K با افزایش منابع تصویر و صدا ، تجربه تماشایی و صدا را به شما ارائه می دهد. NanoCell تجربه مشاهده بهینه با رنگهای خالص را از هر منبع دیگری ارائه می دهد.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG UN80

رنگهای خالص

رنگهای خالص RGB کلید کیفیت واقعی تصویر است. NanoCell Technology با استفاده از فیلترهای رنگ های کسل کننده و افزایش خلوص طیف RGB ، نانوذرات را ایجاد می کند که باعث ایجاد رنگ های خالص می شوند.

رنگهای خالص خانه شما را به سینما تبدیل می کند

NanoCell تمام صحنه ها را بر اساس رنگهای روشن و خالص رنگ و کنتراست شدید که Nano Black ایجاد می کند واقعی می کند. علاوه بر این ، آن را به یک بصری و صدا بهینه برای یک تجربه دیدنی و جذاب تر می رساند. اکنون با تلویزیون NanoCell که از سرگرمی نامحدود پشتیبانی می کند ، از سینمای خانگی واقعی لذت ببرید.

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

فیلم ها را به روشی که باید باشد تماشا کنید ( کاملاً با کیفیت نفس گیر). با ضریب ضریب هوشی Dolby Vision- مزایای Dolby Vision را فراتر از HDR- گسترش می دهد ، روشنایی صفحه ، رنگ و کنتراست بطور هوشمند برای ژانرها و شرایط روشنایی تنظیم می شود. Dolby Atmos تجربه ای همه جانبه صوتی را برای لذت بردن حداکثر از کلیه مطالب ارائه می دهد.

FILMMAKER MODE

پردازنده به طور خودکار تصویر را تنظیم می کند ، هموار سازی حرکت را برای اثر کامل حرکت تصویر خاموش می کند. فیلم هایی را با هدف خلاقانه و تجربه سینمایی تماشا کنید. از تمام مطالب خود در حد استاندارد سینمایی لذت ببرید و قصد هنری کامل هر فیلم را احساس کنید.

HDR 10 Pro & HLG Pro

فرمت های مهم HDR به روزرسانی شده است. تلویزیون های NanoCell با تنظیم فرمت های HDR پشتیبانی شده HLG و HDR 10 ، کیفیت تصویر HDR بهینه ارائه می دهند. این امکان را به شما می دهد تا از تمام مطالب خود با کیفیت عالی لذت ببرید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG NANO97

آرایه Full Array

هر صحنه را برجسته کنید. Full Array Dimming با کنترل فردی نور پس زمینه LED کنتراست و سیاه را افزایش می دهد و جزئیات را برای یک تجربه همه جانبه تر به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

سرگرمی نامحدود

محتوای بی پایان لذت بی پایان در این تلویزیون قابل لمس است. به برنامه Apple TV ، Netflix و کانال های LG دسترسی پیدا کنید. از آخرین فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، مستندها و ورزش های زنده انتخاب کنید و همه آنها را در یک مکان پیدا کنید.

رنگهای خالص فناوری NanoCell

فناوری NanoCell دنیای مجازی را تکمیل می کند که از واقعیت با رنگ های خالص ، ایجاد شده از طریق فناوری NanoCell پیشی می گیرد. علاوه بر این ، ویژگی های مختلف بازی مانند Low Input lag ، HDMI 2.1 و HGiG به شما امکان می دهد در زمان واقعی از دنیای مجازی گرافیکی بهبود یافته لذت ببرید.

کم ورودی

واکنش نشان دهید و سریعتر عمل کنید. NanoCell TV به کاربران اجازه می دهد تا بی درنگ فوراً به حریف حمله کنند. این حواس را همزمان با صحنه های واقعی که در یک بازی سریع با وقفه کم ورودی اتفاق می افتد ، همزمان می کند.

HDMI 2.1

نرخ فریم بالاتر ، پشتیبانی از VRR ، ALLM و eARC. HDMI 2.1 اجازه می دهد تا محتوای سریع در وضوح بالاتر و گرافیک هماهنگ و صاف استفاده کنید. این یک تجربه بازی جذاب تر است.

VRR (نرخ تجدید متغیر)

LG NanoCell TV از پشتیبانی VRR برخوردار است و این گزینه را برای انتخاب بازی مناسب برای شما انتخاب می کند. تمام بازی های کنسول شما با لکنت ، تاخیر و لرزش کمتری واضح تر و نرم تر خواهد بود.

این را ببینید  ویژگی های برتر تلویزیون هوشمند

نمایه HGiG برای بازی HDR

خود را در بازی غوطه ور کنید. HGiG عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا تجربه بازی HDR نهایی را فراهم کند. با استفاده از این قابلیت رنگ ها به وضوح و زیبای هرچه تمام تر دیده می شوند.

رنگهای خالص یک استادیوم

با دقت نانو ، تلویزیون NanoCell از هر زاویه ای بدون تحریف ، رنگ دقیق را ارائه می دهد. بازی تیم های مورد علاقه خود را که با رنگهای خالص نمایش داده می شوند در صفحه نمایش فوق العاده بزرگ و با کیفیت عکس شگفت انگیز تماشا کنید.

حرکت نرم افزار

در هنگام تماشای ورزش باید از تصویر باقیمانده (تاری حرکت) جلوگیری کرد. اکنون ، با ویژگی Motion Pro ، هر حرکت سریع و ظریف هر بازیکن را بدون هیچ گونه تار در تلویزیون خود تماشا کنید. با وجود LG NanoCell ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تیرگی سوسو نیست.

0/5 (0 نقد و بررسی)