دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری LG SK9500

یکی از وسایل مهم که در منازل دیده می شود تلویزیون ها می باشد که خانواده ها برای صرف اوقات فراغت از آن استفاده می کنند. شرکت ها و برند های مختلفی وجود دارد که در ساخت تلویزیون ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند تلویزیون با کیفیت بالا را ارائه داده و نظر مشتریان را جلب نماید. یکی از شرکت های که در زمینه ی ساخت وسایل الکتریکی بسیار موفق بوده است، شرکت سونی می باشد. این شرکت تلویزیون های با کیفیت بالا را در سری های گوناگون عرضه می نماید. یکی از سری های این تلویزیون LG SK9500 می باشد. در این مطلب در رابطه با تویزیون ال جی LG SK9500 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

رنگی غنی ، دقیق و سیاه عمیق تر

تلویزیون LG SUPER UHD از هر زاویه دید ، رنگ های غنی و معتبری را ارائه می دهد. علاوه بر این ، با کنتراست چشمگیر ، دامنه وسیعی از تاریکی و روشنایی را تضمین می کند. و دلیل این موضوع این است که قابلیت های ویژه ای در این تلویزیون قرار گرفته است.

نمایش رنگ های دیدنی توسط NanoCell

LG NanoCell Display شامل نانوذرات است که هر رنگ را بهینه می کند. این فناوری پیشرفته باعث می شود طیف کاملی از رنگ ایجاد شود که منجر به یک زندگی مانند تصویر می شود. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند در زیبای تصاویر نقش ویژه و بسیار زیادی داشته باشد.

همه اقدامات ، درست در اتاق نشیمن شما

Football Mode کیفیت تصویر و کیفیت صدا را بهبود بخشیده ، این قابلیت طراحی شده برای ارائه بهترین تجربه تماشای فوتبال می باشد. می توانید هیجان ورزشگاه را با حرکت یکپارچه ، رنگی واضح و تمام اکشن و صدا روی زمین احساس کنید.

این را ببینید  هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون

همان لذت بردن در هر موقعیتی

زاویه دید ورزشی LG بدون در نظر گرفتن نقطه تماشای ، رنگی دقیق را وعده می دهد. این بدان معناست که می توانید از یک طرف به طور مداوم از ورزش و بازی ها لذت ببرید. این قابلیت به خوبی می تواند رنگ دقیق تر را حفظ کند و به همه اجازه می دهد برای لذت بردن از تصویر باشکوه از هر زاویه به تلویزیون نگاه کنند. (وجود زاویه دید گسترده می تواند دلیل وجود این قابلیت باشد.)

در تصویر زیر سمت راست زاویه دید مناسب را مشاهده می کنید و در سمت چپ عدم وجود زاویه دید مناسب را به وضوح می توان حس نمود.

پردازنده هوشمند هوشمند مغز α7

همراه با پردازنده هوشمند α7 (Alpha7) ، فناوری پردازش اختصاصی تلویزیون ال جی اجازه می دهد تا با زنده ماندن از زیبایی پنهان ، به رنگهای غنی و جزئیات عمیق برسد.

تصویر دقیق و واضح توسط Full Array Dimming Pro

با کنترل کامل Array Dimming Pro که واحدهای نور پس زمینه را به صورت جداگانه کنترل می کند ، تلویزیون LG SUPER UHD به حداکثر می رساند سطح سیاه نمایش رنگ های دقیق تر را نشان می دهد. از تصاویر واضح و واضح با کنتراست عالی برخوردار است.

4K Cinema HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد

4K Cinema HDR ال جی با پشتیبانی از اکثر قالب های HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد. با یک تجربه واقعاً سینمایی در خانه با Dolby Vision و HDR Advanced توسط Technicolor و همچنین HDR10 Pro و HLG Pro لذت ببرید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG SK7900 

دالبی ویژن و اتموس. تجربه سینما در خانه. (Dolby Vision & Atmos)

دالبی خانه شما را به یک سرگرمی تبدیل می کند این نیروگاه با تصویربرداری سینمایی و صدا  HDRمیسر خواهد بود. تصاویر Dolby Vision به گونه ای خود را نمایش می دهد که کیفیت آن در هیچ شرایط افت نداشته باشد.

صفحه سینما بی حد و مرض

طراحی یکپارچه ، به لطف نمایشگر و براقیت آن ، صفحه نمایش خیره کننده سینما ، از هر طرف یک قاب زیبا را ارائه می دهد. ظرافت و خاص بودن در ساخت قاب را به راحتی می توان مشاهده کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)