دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری LG UK7050

در دنیای امروز وجود تلویزیون در محل زندگی و یا محل کار بسیار مهم و مفید می باشد. تلویزیون ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت را برای شما ایجاد می کند می تواند جنبه ی اموزشی نیز داشته باشد. از این رو کیفیت تصویر و کیفیت صدا و حتی اندازه ی آن می تواند بسیار مهم باشد. روزانه تلویزیون های با اندازه های متفاوت و ویژگی های گوناگون وارد بازار می شوند. یکی از شرکت های مهم و موفق که در ارائه ی تلویزیون بسیار نقش مهمی را داشته است، شرکت ال جی می باشد که توانسته تلویزیون ها خود را در اندازه و کیفیت های گوناگون ارائه دهد. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی سری LG  UK7050 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

وضوح بالا برای تصویر

هرچه رزولوشن بالاتر باشد ، جزئیات تصویر بیشتر می شود. تلویزیون ال جی UHD چهار برابر وضوح تلویزیون های Full HD را دارد. این بدان معناست که شما 4 برابر وضوح دریافت می کنید. تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن مناسب اجرا می شود و به راحتی می توان آن ها را مشاهده نمود.

هسته تصویر اصیل

پردازنده چهار هسته ای خستگی ناپذیر کار می کند تا باعث کاهش صدای نگران کننده ، افزایش وضوح حتی در هنگام بالا بردن تصاویر با وضوح پایین با کیفیت تصویر تقریباً 4K شود.

4K Active HDR برای زندگی مانند صحنه

HDR (High Dynamic Range) استاندارد جدید برای کیفیت تصویر است. آن را با جزئیات گسترده تر و زندگی مانند رنگ با طیف گسترده ای از کنتراست فراهم می کند. تلویزیون ال جی UHD از قالب های چند HDR از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می کند.

این را ببینید  عدم دریافت سیگنال تلویزیون

درون و بیرون پیچیده است

قاب های فلزی شیک باعث می شود طراحی با طعم و مزه مدرن خود از طراحی آن خیره کننده تر شود. قاب باریک و ظریف به صورت کامل شیک و مدرنی اطراق پنل را پوشانده است و می توان شیک بودن را به راحتی درک نمود. امروزه علاوه بر قابلیت ها زیبایی نیز حرف اول را می زند که در تلویزیون ال جی به راحتی این موضوع قابل مشاهده می باشد.

DTS مجازی: X ابعادی اضافی به صدا می دهد

DTS Virtual: X تجربه صدای چند بعدی را ارائه می دهد. این امکان را فراهم می کند تا فقط با استفاده از بلندگوهای داخلی تلویزیون صدای غنی را ارائه دهید. دلیل قدرتمند بودن بلندگو ها این است که علاوه بر داشتن کیفیت تصویر، صدا نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا شما به راحتی بتوانید فیلم و تصاویر را درک نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)