دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری LG UM7380

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت ال جی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل LG UM7380 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال جی سری LG UM7380 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

هوشمندی جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته

با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. گفتگو را با تشخیص صدای مکالمه ادامه دهید و بر اساس عادت تماشای خود ، توصیه هایی را برای شخصی سازی دریافت کنید. این تلویزیون از طریق صدا تقاضای شما را اجرا می نماید.

وضوح 4K یک استاندارد جدید برای کیفیت بالا

تصاویر 4K واقعی تر با جزئیات دقیق و رنگ واضح را در صفحه IPS تجربه کنید و وضوح چهار برابر بیشتر از Full HD را تجربه کنید. در این وضوح به راحتی می توان کیفیت تصاویر را مشاهده نمود.

پردازنده چهار هسته ای منشا تصاویر 4K

پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق ، نویز را از بین می برد و باعث ایجاد رنگ و کنتراست پویاتر می شود. تصاویر با وضوح پایین در اندازه نزدیک به تصاویر با کیفیت 4K به روز رسانی و تولید تصاویر زیبا و با کیفیت می شوند.

این را ببینید  مشکلات رایج تلویزیون های ال جی (بخش دوم)

دقت رنگ واقعی

کوچکترین تفاوت رنگ با دقت نشان داده می شود تا رنگ های واضح تر ، غنی تر و واقعی تری ارائه شود. این قابلیت به دلیل وجود طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد که در این تلویزیون قرار گرفته است.

در تصویر زیر عکس سمت راست وجود این قابلیت و تصویر سمت چپ عدم وجود این قابلیت می باشد.

4K فعال HDR برای جزئیات باور نکردنی

4K Active HDR هر صحنه را بهینه می کند و جزئیات ظریف و رنگی غنی را ارائه می دهد. فرمت چند HDR ، از جمله HDR10 و HLG ، همراه با تکنولوژی تنظیم پویا صحنه های LG ، به شما امکان می دهد از هرگونه محتوای ویدیویی با کیفیت شگفت انگیز HDR لذت ببرید.

DTS Virtual: X افزودن ابعاد دیگری به صدا

علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز بسیار مهم است تا به شما کمک کند تا از تصاویر و فیلم ها لذت ببرید. شما از صدای غنی ، بی عیب و نقص و چند بعدی لذت خواهید برد ، زیرا بلندگوهای داخلی تلویزیون شما از همه زاویه صدا را پخش می کنند.

طراحی ساده اما نفیس

خطوط باریک و براق مدرن ، زیبایی زیبایی را به طراحی اضافه می کند قاب بسیار زیبا و ظریفی که در پنل دارد تا علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد زیبای ویژه و خاصی را به منزل شما هدیه بدهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)