دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی مدل  LG UM7580

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی مدل  LG UM7580 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

هوشمندی جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته

با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. گفتگو را با تشخیص صدای مکالمه ادامه دهید و بر اساس عادت تماشای خود ، توصیه هایی را برای شخصی سازی دریافت کنید. این تلویزیون از طریق صدا تقاضای شما را اجرا می نماید.

غوطه وری واقعی. حتی در یک زاویه دید گسترده

هر جا که می نشینید ، زاویه دید گسترده پنل IPS 4K شما را مجذوب واقع گرایی تماشایی می کند – تقریباً 100٪ دقت رنگ را حتی از زاویه 60 درجه نشان می دهد. این قابلیت به خوبی می تواند رنگ دقیق تر را حفظ کند و به همه اجازه می دهد برای لذت بردن از تصویر باشکوه از هر زاویه به تلویزیون نگاه کنند. (وجود زاویه دید گسترده می تواند دلیل وجود این قابلیت باشد.)

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG C9

در تصویر زیر سمت راست زاویه دید مناسب را مشاهده می کنید و در سمت چپ عدم وجود زاویه دید مناسب را به وضوح می توان حس نمود.

تصویر AI و صدا AI

واقع بینانه تر با هوش مصنوعی تصاویر را مشاهده نمایید. پردازنده هوشمند gen 2 α7 که با الگوریتم Deep Learning AI به روز شده است ، تصویری دقیق و صدایی دلگیر را فراهم می کند تا در واقعیت باورنکردنی غوطه ور شود. در این تلویزیون تصاویر با کیفیت بالا و بسیار مناسب اجرا شده و طیف رنگی گسترده ای را اجرا می نماید.

دقت رنگ واقعی

کوچکترین تفاوت رنگ با دقت نشان داده می شود تا رنگ های واضح تر ، غنی تر و واقعی تری ارائه شود. این قابلیت به دلیل وجود طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد که در این تلویزیون قرار گرفته است.

در تصویر زیر عکس سمت راست وجود این قابلیت و تصویر سمت چپ عدم وجود این قابلیت می باشد.

4K فعال HDR برای جزئیات باور نکردنی

4K Active HDR هر صحنه را بهینه می کند و جزئیات ظریف و رنگی غنی را ارائه می دهد. فرمت چند HDR ، از جمله HDR10 و HLG ، همراه با تکنولوژی تنظیم پویا صحنه های LG ، به شما امکان می دهد از هرگونه محتوای ویدیویی با کیفیت شگفت انگیز HDR لذت ببرید.

دالبی ویژن و اتموس

دالبی با تصویربرداری و صداگذاری سینمایی HDR ، خانه شما را به یک نیروگاه تفریحی تبدیل می کند. به این صورت که با استفاده از این تلویزیون به راحتی هم از قابلیت تصویر و هم از قابلیت صوتی با کیفیت بالا استفاده نمایید. امروزه صدا نیز مانند تصویر از اهمیت خاصی برخوردار است که در این تلویزیون به راحتی می توان از این قابلیت اجرا نمایید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری C8 

طراحی ساده اما نفیس

خطوط باریک و براق مدرن ، زیبایی زیبایی را به طراحی اضافه می کند قاب بسیار زیبا و ظریفی که در پنل دارد تا علاوه بر قابلیت های منحصر به فرد زیبای ویژه و خاصی را به منزل شما هدیه بدهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)