دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شناسایی تلویزیون ال جی  LG SK8500

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت سونی می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی  LG SK8500 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

رنگی غنی ، دقیق و سیاه عمیق تر

تلویزیون LG SUPER UHD از هر زاویه دید ، رنگ های غنی و معتبری را ارائه می دهد. علاوه بر این ، با کنتراست چشمگیر ، دامنه وسیعی از تاریکی و روشنایی را تضمین می کند. و دلیل این موضوع این است که قابلیت های ویژه ای در این تلویزیون قرار گرفته است.

نمایش رنگ های دیدنی توسط NanoCell

LG NanoCell Display شامل نانوذرات است که هر رنگ را بهینه می کند. این فناوری پیشرفته باعث می شود طیف کاملی از رنگ ایجاد شود که منجر به یک زندگی مانند تصویر می شود. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند در زیبای تصاویر نقش ویژه و بسیار زیادی داشته باشد.

افشای حقیقت در مورد رنگ ها در تلویزیون

LG SUPER UHD TV نه تنها کیفیت تصویر امیدوارکننده را ارائه می دهد ، بلکه همچنین با اطمینان میزان تولید مثل رنگ بالایی را ارائه می دهد. این قابلیت به خوبی می تواند رنگ دقیق تر را حفظ کند و به همه اجازه می دهد برای لذت بردن از تصویر باشکوه از هر زاویه به تلویزیون نگاه کنند. (وجود زاویه دید گسترده می تواند دلیل وجود این قابلیت باشد.)

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG SK7900 

در تصویر زیر سمت راست زاویه دید مناسب را مشاهده می کنید و در سمت چپ عدم وجود زاویه دید مناسب را به وضوح می توان حس نمود.

تصویر دقیق و واضح توسط Full Array Dimming

با کنترل کامل Array Dimming ، واحدهای نور پس زمینه به صورت جداگانه ، تلویزیون LG SUPER UHD به حداکثر می رساند سطح سیاه نمایشگرهای دقیق تر را نمایش می دهد. از تصاویر واضح و واضح با کنتراست عالی برخوردار است.

پردازنده هوشمند هوشمند مغز α7

همراه با پردازنده هوشمند α7 (Alpha7) ، فناوری پردازش اختصاصی تلویزیون ال جی اجازه می دهد تا با زنده ماندن زیبایی های پنهان ، از رنگ های غنی و جزئیات عمیق استفاده کند.

4K Cinema HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد

4K Cinema HDR ال جی با پشتیبانی از اکثر قالب های HDR ، چشم انداز فیلمساز را ارائه می دهد. با یک تجربه واقعاً سینمایی در خانه با Dolby Vision و HDR Advanced توسط Technicolor و همچنین HDR10 Pro و HLG Pro لذت ببرید.

صدای سینمایی Dolby Atmos در خانه

Dolby Atmos صدایی قدرتمند و متحرک ایجاد می کند که به نظر می رسد حتی در بالای سر شما حتی در فضای بالای سر هم جریان دارد و حرکت هر جسم را ضبط می کند. با Dolby Vision تجربه ای واقعاً سینمایی ایجاد می کند. قدرت صدا و باند ها بسیار بالا است و صدا را به صورت زنده و در سطح بالا بشنوید.

بازی صاف و سریع 4K HDR

LG SUPER UHD TV با پاسخی سریع به این عمل عملکرد بازی استثنایی را به شما نشان می دهد. همچنین از بازی های 4K HDR پشتیبانی می کند که از یک تصویر سینمایی برای غوطه وری کامل برخوردار است. Dolby Atmos برای ایجاد صدای قدرتمند و متحرک ، تجربه بازی شما را تکمیل می کند.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG SK9500 

صفحه سینما بی حد و مرض

طراحی یکپارچه ، به لطف نمایشگر و براقیت آن ، صفحه نمایش خیره کننده سینما ، از هر طرف یک قاب زیبا را ارائه می دهد. ظرافت و خاص بودن در ساخت قاب را به راحتی می توان مشاهده کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)