دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی LG SM9000

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت سونی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل LG SM9000 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال جی LG SM9000 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

NanoCell TV، بهترین تلویزیون ال ای دی از LG

در این تلویزیون رنگ ها و صداها با کیفیت بسیار عالی ارائه داده می شود. دلیل این موضوع قابلیت ویژه ای است. NanoCell تلویزیون پیشرفته ترین تلویزیون ال ای دی ال جی است که کیفیت تصویر برتر را ارائه می کند. این قابلیت با بهبود خلوص رنگ RGB به لطف فناوری NanoCell ال جی کیفیت رنگ ها بسیار شگفت انگیز خواهد بود. وضوح رنگ ها و کیفیت آن بسیار مناسب و عالی است. رنگ ها و صدا ها در این تلویزیون با کیفیت بسیار عالی خود را نشان می دهد.

تصفیه رنگ خالص

Nano Color با استفاده از فناوری NanoCell یک تجربه تصویری خیره کننده را ارائه می دهد که باعث افزایش خلوص رنگ با استفاده از نانوذرات حدود 1 نانومتر می شود. این تکنولوژی در این تلویزیون باعث وضوح رنگ ها و واقعی نشان دادن آن ها می شود.

این را ببینید  آموزش خاموش کردن زیرنویس بسته در تلویزیون

رنگ های خالص را آشکار کنید

با فناوری NanoCell رنگهای خالص RGB کلید کیفیت واقعی تصویر است. فناوری NanoCell اعمال می شود نانوذرات که با فیلتر کردن رنگ های کسل کننده و تقویت خلوص ، رنگ ها را تصفیه می کنند (از طیف RGB). وجود این نانوذرات باعث با کیفیت نشان دادن تصاویر می شود.

بیان دقیق رنگ در یک زاویه دید گسترده

هر کجا که می نشینید ، تلویزیون نانو سل رنگی دقیق ، حتی از طرفین ، کیفیت را حفظ می کند و به همه افراد این امکان را می دهد تا از تصویر واقع گرایانه لذت ببرند. به راحتی از هر زاویه از سالن می توانید تلویزیون را تماشا نمایید بدون اینکه کیفیت رنگ ها و تصاویر افت پیدا کند.

Intense Contast with Full Array Dimming

کیفیت تصویر فوق العاده ایجاد شده توسط رنگ های چشمگیر تلویزیون NanoCell را تجربه کنید. امروزه یکی از دغدغه های سازنده های تلویزیون این است که رنگ سیاه وضوح خود را با کیفیت بالا ارائه دهد. نتیجه ی این قابلیت این است که رنگ مشکی با وضوح بالا و مشکی تر خود را نشان دهد و از پیکسل شدن این رنگ جلوگیری کند.

Full Array Dimming

از طریق این قابلیت عمیق تر سیاه می شودبا کنترل دقیق واحد های نور پس زمینه تصاویر مفصلی با رنگ سیاه عمیق تر ایجاد می شود.

زاویه دید گسترده

در این قابلیت رنگها دقیق و با کیفیت در جای خود قرار دارند. برخلاف تلویزیونهای معمولی که ممکن است هنگام عکس گرفتن ، رنگها را تحریف کنند، در این تلویزیون این نکته ی منفی وجود ندارد. از طرف دیگر ، LG NanoCell تلویزیون دقیقاً رنگ را از دو طرف و هم از زاویه دید جلو حفظ می کند.

این را ببینید  ULED در مقابل OLED تلویزیون الجی

4K Cinema HDR

Vision فیلمساز را ارائه می دهد ال جی 4K Cinema HDR با پشتیبانی از اکثر قالب های HDR ، به بینش فیلمساز واقعیت دارد. در تصاویر سینمایی با قالب های اصلی HDR از جمله پیشرفته HDR توسط Technicolor و HDR10 Pro غوطه ور شوید.

دالبی ویژن و اتموس. تجربه سینما در خانه. (Dolby Vision & Atmos)

دالبی خانه شما را به یک سرگرمی تبدیل می کند این نیروگاه با تصویربرداری سینمایی و صدا  HDRمیسر خواهد بود. تصاویر Dolby Vision به گونه ای خود را نمایش می دهد که کیفیت آن در هیچ شرایط افت نداشته باشد.

تصویر AI و صدا AI.

واقع بینانه تر با هوش مصنوعی این تصاویر و صدا ها ساخته می شود. پردازنده هوشمند 2 ژن α7 که با الگوریتم Deep Learning AI به روز شده است ، تصویری دقیق و صدای دلگیر را فراهم می کند تا در واقعیت باورنکردنی غوطه ور شود. رنگ ها با طیف گسترده ای اجرا خواهند شد به صورتی که شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

سادگی در طراحی هماهنگ

Nano Bezel تلویزیون ال جی NanoCell با فضای شما هماهنگ می شود و محیطی پیچیده را اضافه می کند. طراحی ساده و شیکی که زیبای منزل شما را افزایش می دهد. پایه های این تلویزیون بسیار زیبا و نوین است. در کنار این پایه های زیبا طراحی تلویزیون بسیار زیبا و ظریف بوده است. پنل این تلویزیون در یک قاب بسیار ظریف قرار گرفته است.

هوش مصنوعی هوشمند

هوشمند جدید که توسط هوش مصنوعی تکامل یافته است. با LG ThinQ AI ، بسیاری از موارد فقط با صدای شما امکان پذیر می شوند. گفتگو را با تشخیص صدای مکالمه ادامه دهید و بر اساس عادت تماشای خود ، توصیه هایی را برای شخصی سازی دریافت کنید.

این را ببینید   تلویزیون ال جی LG SM8600

کالیبراسیون خودکار

کالیبراسیون آماده برای استفاده CalMAN باعث تنظیم عملکرد در رنگ می شود. این کارآیی باعث حفظ رنگ ثابت و دقیق می شود. از طریق کالیبراسیون خودکار رنگ ها بسیار زیبا و دقیق سرجای خود قرار می گیرند.

0/5 (0 نقد و بررسی)