دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با تلویزیون ال جی LG UN71

در دنیای امروز وجود تلویزیون در محل زندگی و یا محل کار بسیار مهم و مفید می باشد. تلویزیون ها علاوه بر اینکه اوقات فراغت را برای شما ایجاد می کند می تواند جنبه ی اموزشی نیز داشته باشد. از این رو کیفیت تصویر و کیفیت صدا و حتی اندازه ی آن می تواند بسیار مهم باشد. روزانه تلویزیون های با اندازه های متفاوت و ویژگی های گوناگون وارد بازار می شوند. یکی از شرکت های مهم و موفق که در ارائه ی تلویزیون بسیار نقش مهمی را داشته است، شرکت ال جی می باشد که توانسته تلویزیون ها خود را در اندازه و کیفیت های گوناگون ارائه دهد. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی LG UN71 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تلویزیون واقعی 4K برای تمام نیازهای سرگرمی شما

تلویزیون ال جی UHD با گرفتن هر آنچه که شما در یک سطح جدید مشاهده می کنید ، سرگرمی ساخته شده است. خواه این سینما ، ورزش یا بازی باشد ، تصاویر واقعی 4K را با رنگی واضح و جزئیات دقیق ارائه می دهد. از تصاویر واقعی تر در چهار برابر وضوح تصویر Full HD لذت ببرید.

قطب اصلی شما برای راحتی

LG AI ThinQ هوشمند زندگی را راحت تر می کند.  تشخیص صدای طبیعی به شما امکان می دهد تا اکوسیستم Home IoT خود را کنترل کنید. به راحتی با استفاده از قابلیت های ویژه این تلویزیون می توان مشاهده کرد که علاوه بر تصویر صدا نیز از کیفیت خارق العاده ای برخوردار است.

  • تشخیص صدای طبیعی به زبان های انگلیسی ، کره ای ، آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، روسی ، لهستانی ، ترکی ، ژاپنی ، عربی ، ویتنامی ، تایلندی ، سوئدی ، اندونزیایی ، دانمارکی ، هلندی ، تایوانی و نروژی در دسترس است.
  • هلندی و نروژی در نیمه دوم سال 2020 در دسترس خواهند بود.
  • خدمات پشتیبانی شده ممکن است در کشور متفاوت باشد.
  • محصول واقعی ممکن است با تصویر نشان داده شده متفاوت باشد.
این را ببینید  ریست تلویزیون هوشمند LG

FILMMAKER MODE

پردازنده به طور خودکار صاف کردن حرکت را برای اثر حرکت سریع تصویر خاموش می کند. فیلم ها و مطالب دیگر را با قصد خلاقانه و تجربه سینمایی که حفظ شده است تماشا کنید. کیفیت تصویر در صحنه های سریع بسیار مناسب می باشد و کیفیت پیکسل ها به هیچ عنوان کاهش پیدا نمی کند.

  • FILMMAKER MODE نشان تجاری از UHD Aliance ، Inc.
  • محصول واقعی ممکن است با تصویر نشان داده شده متفاوت باشد.

HDR 10 Pro & HLG Pro

از تصاویر و فیلم ها با کیفیت بالا لذت ببرید. تلویزیون های UHD ال جی با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR از جمله HDR 10 Pro و HLG Pro ، کیفیت تصویر HDR بهینه را ارائه می دهند. نتیجه ی این بهینه سازی، کیفیت بسیار بالا و لذت بخش تصاویر و رنگ ها می باشد. (در شکل زیر د رتصویر سمت راست می توان وجود این قابلیت را به راحتی مشاهده کرد. اما در تصویر سمت چپ رنگ ها کدرتر دیده می شوند.)

فوق العاده فراگیر

شیرجه رفتن به هنر صدا و استفاده از کیفیت بی نظیر صدا، در این تلویزیون امکان پذیر است. چندین کانال صوتی مجازی ، تجربه صدای همه جانبه تری ایجاد می کنند. از گفتگوی ظریف و صدای پیچیده لذت ببرید که انگار خودتان در صحنه هستید. (تجربه کردن صدای زنده و قوی)

سرگرمی نامحدود

محتوای بی پایان لذت بی پایان در این تلویزیون قابل لمس است. به برنامه Apple TV ، Netflix و کانال های LG دسترسی پیدا کنید. از آخرین فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، مستندها و ورزش های زنده انتخاب کنید و همه آنها را در یک مکان پیدا کنید.

این را ببینید  راهکارهای رفع خرابی صفحه نمایش تلویزیون الجی

نمایه HGiG برای بازی HDR

خود را در بازی غوطه ور کنید. HGiG عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا تجربه بازی HDR نهایی را فراهم کند. با استفاده از این قابلیت رنگ ها به وضوح و زیبای هرچه تمام تر دیده می شوند.

زاویه دید گسترده

رنگ مادون قرمز از هر زاویه ای امکان مشاهده می باشد. تماشای تیم های مورد علاقه خود را بر روی یک صفحه نمایش با رنگ های واقع بینانه و تصاویر واقع بینانه ، بدون توجه به جایی که می نشینید ، تماشا کنید.

بلوتوث فراگیر آماده است

با اتصال هر دو بلندگو بلوتوث به تلویزیون LG UHD خود ، جلوه صوتی فراگیر ایجاد کنید. در فیلم و بازی غوطه ور تر شوید و فضای زندگی را حس کنید.

هشدار اطلاع رسانی

هشدار ورزشی قبل ، حین بازی و بعد از بازی به شما اطلاع می دهد. نگران از دست دادن نمایش های بزرگ نباشید، حتی زمانی که چیز در کانال های دیگر مشغول مشاهده ی فیلم یا سریال دیگری می باشید.

با webOS جدید باهوش تر زندگی کنید

از طریق خدمات استریم از جمله Netflix ، YouTube ، Disney + و موارد دیگر از محتوای بیشتری لذت ببرید. و ویژگی کنترل صدا که به تازگی اضافه شده است به شما امکان می دهد لوازم خانگی خود را با صدای خود کنترل کنید.

طراحی مدرن و شگفت انگیز

حاشیه های باریک و خطوط مدرن و براق تلویزیون های UHD ال جی ، زیبایی را به فضای شما اضافه می کنند و تجربه تماشای شما را تقویت می کنند.

این را ببینید  عدم صدای بلندگوی تلویزیون

مشخصات صفحه ی نمایشگر

نوع نمایشگر 4K UHD
اندازه 70 و 75
وضوح 3840x 2160
پانل IPS دارد
زاویه دید گسترده دارد
BLU Type other inch
TruMotion / Refresh rate 500Hz

0/5 (0 نقد و بررسی)