دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

جوانب مثبت و منفی تلویزیون های LG

در هنگام خرید تلویزیون ممکن است با برندهای متفاوتی روبه رو شوید ولی ویژگی های مثبت و منفی آن را ندانید. در این مقاله در رابطه با ویژگی ها مثبت و منفی تلویزیون الجی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ویژگی های مثبت

تلویزیون های OLED کیفیت تصویر بهتری دارند در حالی که ممکن است هنوز تلویزیون های LED ساده از LG دریافت کنید، این شرکت مشغول افزایش تلویزیون های OLED خود است.

  • OLEDیا Organic LED، فناوری است که از یک فیلم مبتنی بر کربن استفاده می کند که بین دو هادی روشن کننده فیلم قرار دارد.
  • مزیت اصلی این فناوری این است که به صفحه نمایش اجازه می دهد پیکسل به پیکسل روشن شود بدون اینکه بر کیفیت رنگ پیکسل های دیگر صفحه تأثیر بگذارد، برخلاف پانل های LED سنتی که همه چیز را همزمان روشن می کنند.
  • این بدان معناست که شما می توانید سیاه پوستان عمیق بدست آورید در حالی که پیکسل های دیگر رنگ های تیز را حفظ می کنند. رنگ ها نیز طبیعی ترند.

و در حالی که سایر تولید کنندگان تلویزیون دارای تلویزیون های OLED نیز هستند، همه آنها پنل های خود را از ال جی می گیرند. شاید بتوانید OLED را از مارک های دیگر تهیه کنید، اما هیچ چیز پیشگام نیست.

تجربه بهتر HDR

تلویزیون های ال جی از محتوای Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کنند که هنگام تماشای مطالب از Netflix و Apple TV به درد شما می خورند.

  • این پیشرفت های تصویر دامنه پویای صفحه را افزایش می دهد و کنتراست بین سفیدپوستان و سیاه پوستان را بهبود می بخشد تا کیفیت تصویر واقعی تری را ارائه دهد.
  • اگر آن را با یکی از قوی ترین رقبای خود، سامسونگ مقایسه کنید، تلویزیون های ال جی دارای یک طیف رنگی 12 بیتی و 10 هزار نیت روشنایی هستند، در حالی که دومی با استفاده از اختصاصی HDR10 + خود می تواند از یک طیف رنگی 10 رنگه و 4000 نیت روشنایی استفاده کند.
  • به همین ترتیب، دالبی ویژن اغلب توسط سرویس های جریانی استفاده می شود.
این را ببینید  عیب یابی تلویزیون الجی بدون صدا

معایب تلویزیون های ال جی

  • تلویزیون های LG کمی گرانتر از رقبای مستقیم خود هستند.
  • تلویزیون های OLED ال جی بیشتر از تلویزیون های LED مستعد سوختن یا ماندگاری تصویر هستند. این در مورد همه تلویزیون های OLED صدق می کند.
  • رابط webOS به اندازه سایر سیستم عامل های تلویزیون هوشمند براق نیست.

نتیجه گیری نهایی

بسیاری از مسائل رایج مربوط به تلویزیون های LG در میان مارک های دیگر تلویزیون های هوشمند معمول است. صرفه جویی در نسخه HDMI 2.1، که دارای یک رفع اشکال میان افزار است، به احتمال زیاد با مشکلات بالا در مورد مارک های دیگر مواجه خواهید شد. بنابراین اگر به LG تمایل دارید، اجازه ندهید این مسائل شما را منصرف کند!

0/5 (0 نقد و بررسی)