دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

حداقل دما برای تلویزیون صفحه تخت چیست؟

وقتی بیشتر ما به دمای تلویزیون صفحه تخت فکر می کنیم، نگران گرم شدن بیش از حد آنها با قرار نگرفتن در یک منطقه با تهویه مناسب هستیم. برای برخی، مهمتر است که به این فکر کنند که دمای هوا چگونه می تواند بر تلویزیون تأثیر منفی بگذارد. اگر شما یک RV دارید که در زمستان یا یک خانه دریاچه تابستانی پارک می کنید، ممکن است تلویزیون هایی داشته باشید که در صورت استفاده از آنها تحت دمای کمتر از انجماد قرار بگیرند. دمای سرد می تواند تلویزیون های صفحه تخت شما را خراب کند، اما گزینه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا آنها را گرم نگه دارید.

چرا سرما زیاد یک مشکل است؟

دمای انجماد لزوما مشکلی در تلویزیون های صفحه تخت نیست. مشکل بزرگتر تراکم است که با شروع آب شدن تلویزیون رخ می دهد. اگر خیلی زود ذوب شود، چگالش سریع می تواند به داخل قطعات الکترونیکی نشت کرده و باعث کوتاه شدن اجزا شود. حتی ذوب آرام می تواند منجر به آسیب الکترونیکی داخل تلویزیون شود. اگر محیط پیرامون تلویزیون شما هرگز به زیر یخ زدگی رسیده است، حداقل تا 24 ساعت تلویزیون خود را به داخل یک محیط گرم منتقل کنید تا مطمئن شوید از بین رفتن تراکم هوا اطمینان حاصل می کند.

حداقل دمای ضمانت

راهنمای کاربر خود را برای حداقل دمای مورد نیاز سازنده بررسی کنید. بیشتر آنها خدمات ضمانتی را برای تلویزیون های صفحه تخت ارائه می دهند که هرگز تحت دمای زیر 40 درجه فارنهایت قرار نگرفته اند.

این را ببینید  نکات مهم در مورد تلویزیون QLED

حداقل دمای کار

اگر نگران ابطال ضمانت خود نیستید، باید بتوانید از یک تلویزیون خوب ذوب شده در معرض دمای پایین تا صفر درجه استفاده کنید. بعضی از آنها می توانند دمای سردتر، تا -20 درجه فارنهایت را تحمل کنند، بنابراین اگر به یک واحد دارای درجه بندی هوای سرد نیاز دارید، با تولیدکنندگان مختلف خرید کنید. آنها ممکن است محصول را ضمانت نکنند، اما اگر قبل از استفاده به درستی گرم شود، باید به کار خود ادامه دهد.

چگونه تلویزیون را گرم نگه داریم

بهترین ایده این است که هرگز اجازه ندهید تلویزیون شما با اجزای ظریف الکترونیکی زیر دمای توصیه شده و مجاز تولید کننده باشد. اگر تلویزیون در RV است که برای زمستان از آن استفاده نخواهید کرد، به دنبال ذخیره سازی گرم RV خود باشید یا تلویزیون را بردارید و آن را برای فصل در خانه گرم خود ذخیره کنید. برای خانه های تعطیلات تابستانی که در زمستان گرم نمی شوند، تلویزیون را بردارید یا در نظر داشته باشید که گرما را برای فصل کم بگذارید – فقط برای اکثر تلویزیون ها باید بیش از 40 درجه فارنهایت باشد. اگر تلویزیون در گاراژ گرم نشده شما قرار دارد، عایق بندی و مجاری گرمایشی را اضافه کنید که بتواند گاراژ شما را از 40 درجه بالاتر نگه دارد. متناوباً، تلویزیون را به یک پایه تلویزیون نورد متصل کنید که وقتی از آن استفاده نمی شود می توانید آن را به داخل خانه گرم کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)