دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خرابی های احتمالی تلویزیون ال جی

آیا با چنین مشکلی روبرو شده اید که با خرید یک تلویزیون ال جی مناسب برای اتاق میز خانه، پول خود را پس انداز کرده اید؟ پس از آنکه فقط شروع به استفاده از دستگاه می کنید، مشکلات یکی پس از دیگری شروع به کوبیدن می کنند و نگرانی از هدر دادن پول خود چیست؟ تلویزیون های LED ال جی مشکلات زیادی دارند که باعث شده خریداران به مارک های دیگر بازار روی بیاورند.

مشکلات تلویزیون LED وحشتناک است. آنها شما را از سرگرمی محروم می کنند. و اوقات فراغت شما را می گیرند. قبل از اینکه تصمیم به خرید تلویزیون LED از هر مارکی بگیرید، باید از جوانب مثبت و منفی تلویزیون LED بدانید.

اما جای نگرانی نیست امروز، ما یک راهنما داریم که به شما کمک می کند رایج ترین مشکلات تلویزیون ال ای دی ال جی را حل کنید. و ما این کار را با ذکر سناریوهای مختلف و راه حل برای هر کدام انجام خواهیم داد.

صفحه تلویزیون ال جی LED خالی است

یکی از مشکلات تلویزیون ال ای دی ال جی روشن و خاموش شدن دستگاه است و آنچه در زیر می آید، اعلامیه ای است که باعث می شود کل جو رقت انگیز شود. این مشکل با تغییر رنگهایی مانند سبز، نوری که حدود 2 تا 4 ثانیه چشمک می زند به دنبال دارد. این مشکلی است که بسیاری از مصرف کنندگان روزهای زیادی از استفاده با آن روبرو شده اند و هنوز در دستگاه های جدید این مشکل برطرف نشده است زیرا ما همچنان در انجمن ها و وبلاگ های اینترنتی شکایات خود را در سراسر کشور می شنویم.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG NANO80

راه حل:

معمولاً این مشکل ناشی از واحدی است که برق را در داخل تلویزیون تأمین می کند. آن واحد وظیفه دارد جریان را تأمین کرده و تمام اجزای تلویزیون را به آن تأمین کند.

و هنگامی که مشکلات مربوط به آن واحد ایجاد می شود، تلویزیون می تواند ناگهان کار کند – به دلیل کمبود ورودی برق.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود واحد منبع تغذیه از کار بیفتد. معمولاً خازن های موجود در تابلوها عملکرد نامناسبی دارند. و این را از طریق نشت یا برآمدگی خازن بعد از جدا کردن تلویزیون مشاهده خواهید کرد.

خوشبختانه تعمیر ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک تکنسین با مهارت لحیم کاری خوب پیدا کنید تا به شما کمک کند

تلویزیون ال جی LED بصورت خودکار تنظیم نمی شود

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون ال جی ال جی تنظیم و یا تغییر خودکار کانال های دیگر، مشکل این دستگاه ها نیز هست. آیا می توانید تصور کنید که کل روز را کاملاً به یک کانال تلویزیونی متکی هستید؟ این خسته کننده خواهد بود و شما به طور خودکار آن را دوست ندارید.

عدم خروجی صدا

مشکل دیگر تلویزیون ال ای دی ال جی عارضه فیوزها است، آنها هر از گاهی و آنچه در پی می آید خراب می شوند و دستگاه شروع به تولید صداهای ظاهر شده و رنگ سیاه روی صفحه می کند. شما نمی توانید پیش بینی کنید که این فیوزها چه موقع خراب می شوند، اما ناگهان وقتی از تماشای یک برنامه جالب لذت می برید، دستگاه ها سیاه می شوند و به دنبال آن صدای شلیک می شود. رقت انگیز خواهد بود

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری B8 

راه حل:

در اینجا باید تلویزیون را از برق متصل کنید. پس از آن، بر روی دکمه روشن / خاموش تلویزیون به مدت 10 ثانیه کلیک کرده و نگه دارید.

یک دقیقه پس از آن، تلویزیون را دوباره به منبع تغذیه AC متصل کنید، سپس دوباره روی دکمه روشن / خاموش کلیک کنید. از آنجا سعی کنید با اتصال بلندگوهای خارجی میزان خروجی صدا را بررسی کنید.

اگر بلندگوهای خارجی به درستی کار کنند، این بدان معناست که بلندگوهای داخلی تلویزیون عملکرد نامناسبی دارند. اگر بلندگوهای خارجی کار نمی کنند، پس آی سی صوتی که بلندگوهای داخلی را کار می کند کار نمی کند. در هر دو مورد، رفع اشکال ساده است. تمام آنچه لازم است جایگزینی قطعه است!

عدم اتصال Wi-Fi

از جمله رایج ترین مشکلات تلویزیون ال ای دی ال جی این است که برخی از کاربران شکایت دارند که تلویزیون های ال جی ال جی آنها برخی تنظیمات مانند Wi-Fi را پیکربندی نمی کنند. از این رو اگر دستگاهی را خریداری می کنید که امیدوارید از طریق Wi-Fi به اینترنت دسترسی پیدا کنید، بهتر است درباره بودجه بعدی خود به فکر دستگاه دیگری باشید.

راه حل:

این یک فرایند ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید این مسئله در روتر است یا تلویزیون.

اگر تلویزیون در ایجاد اتصال دستگاه تلفن همراه مشکلی نداشته باشد، احتمالاً خطای روتر وجود دارد. در اینجا، ما به شما توصیه می کنیم سیستم عامل روتر را به روز کنید. در صورت عدم موفقیت، آن را دوباره تنظیم کنید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG UN80

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که توسعه دهنده های Wi-Fi را قرض بگیرید و بررسی کنید که آیا آنها می توانند اتصال اینترنتی برقرار کنند. اگر قدرت سیگنال مشکلی ایجاد نمی کند، تهیه یک آداپتور Wi-Fi جدید برای تلویزیون ممکن است لازم باشد!

0/5 (0 نقد و بررسی)