دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر می‌پرسید «چرا تلویزیون الجی من روشن نمی‌شود؟» شما باید مشکل را عیب یابی کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تلویزیون الجی را در صورت روشن نشدن آن فعال کنید. این مقاله عیب‌یابی، فرض می‌کند که تلویزیون الجی کاملاً خراب است، به این معنی که چراغ LED قرمز یا سبز روشن نمی‌شود، صدا و تصویری وجود ندارد. بیشتر این مشکلات «روشن نشدن تلویزیون الجی» مربوط به مشکل کنترل از راه دور، کابل برق معیوب یا مشکل پریز برق است، نه خود تلویزیون الجی. ما در صورتی که تلویزیون الجی شما به خرابی ادامه داد حتما به نمایندگی الجی مراجعه نمایید.

روشن نشدن تلویزیون الجی

ریموت کنترل تلویزیون الجی مشکل دارد؟

اگر تلویزیون الجی شما با استفاده از کنترل از راه دور روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا باتری های کنترل از راه دور تمام شده اند یا خیر. باتری ها را تعویض کنید و ببینید آیا تلویزیون الجی با استفاده از کنترل از راه دور روشن می شود یا خیر.

سیگنال راه دور مادون قرمز مسدود شده است؟

مشکل دیگر می تواند این باشد که چیزی گیر کرده یا سیگنال فروسرخ کنترل از راه دور را مسدود می کند. برای مشاهده اینکه آیا این مورد است، تلویزیون الجی را با استفاده از دکمه‌های روی قاب تلویزیون الجی یا پانل جلویی روشن کنید. اگر تلویزیون الجی با استفاده از دکمه های کناری تلویزیون الجی روشن می شود، می دانید که مشکل از کنترل از راه دور تلویزیون الجی است.

سیم برق پشت تلویزیون الجی شل است؟

پشت تلویزیون الجی را بررسی کنید تا مطمئن شوید سیم برق اصلی از تلویزیون الجی جدا نشده است. اگر تلویزیون الجی یا سیم برق جابجا شده باشد، سیم برق متصل به پشت تلویزیون الجی شل شده یا افتاده است. دوباره آن را ایمن کنید و سعی کنید دوباره تلویزیون الجی را روشن کنید. اگر سیم شل بود و دوباره آن را وصل کرده اید، تلویزیون الجی روشن می شود.

این را ببینید  اتصال گوشی به تلویزیون

تلویزیون الجی قدرت می گیرد؟

مطمئن شوید که تلویزیون الجی به منبع برق وصل شده و روشن است. اگر همچنان با روشن شدن تلویزیون الجی خود مشکل دارید، بررسی کنید که آیا مشکل از پریز برق است یا خیر. برای اینکه بفهمید مشکل از پریز برق است، تلویزیون الجی را به پریز دیگری وصل کنید و ببینید روشن می شود یا خیر.

شکن، سیم اتصال، منبع تغذیه، محافظ برق؟

اگر برق به تلویزیون الجی نمی رسد، بررسی کنید که آیا قطع کننده قطع شده است یا خیر. یا احتمالاً تلویزیون الجی شما ممکن است به سیم اتصالی متصل باشد که ایمن نیست یا محافظ برق قطع شده باشد. محافظ برق را مجدداً تنظیم کنید یا سیم کشش را مجدداً محکم کنید تا ببینید آیا مشکل روشن نشدن تلویزیون الجی این بوده است. اطمینان حاصل کنید که منبع تغذیه به درستی وصل شده است. اگر تلویزیون الجی همچنان روشن نمی شود، تلویزیون الجی را مستقیماً به دیوار وصل کنید.

چگونه تلویزیون الجی خود را بازنشانی کنیم؟

اگر تلویزیون الجی شما هنوز روشن نمی شود، سعی کنید تلویزیون الجی را از پریز جدا کنید. 30 تا 60 ثانیه صبر کنید و سپس کابل برق را دوباره به پریز وصل کنید و تلویزیون الجی را دوباره روشن کنید. اگر مشکلی باعث روشن نشدن تلویزیون الجی شده باشد، باید تلویزیون الجی را بازنشانی کند.

آیا می دانید: 6 نشانه که تلویزیون الجی شما نیاز به تعمیر دارد

0/5 (0 نقد و بررسی)