دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم نکاتی درباره سیاهی صفحه نمایش تلویزیون در اختیار شما قرار دهیم. ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از فشار دادن دکمه ی پاور ریموت صفحه هنوز خاموش است. ممکن است از زاویه های گوناگون نیز امتحان کنید اما عملکرد دستگاه به مشکل خورده است. در این مقاله چند راه وجود دارد که بدانید چه چیزی ممکن است باعث سیاه ماندن صفحه تلویزیون الجی در هنگام روشن شدن شود. اگر تلویزیون الجی روشن نشد به نمایندگی تلویزیون الجی مراجعه نمایید.

سیاهی صفحه نمایش تلویزیون

اگر تلویزیون الجی شما تصویر ندارد چه چیزی را بررسی کنید

ابتدا، مهم است که بررسی کنید که آیا ریموت شما مشکل دارد یا خیر. سعی کنید تلویزیون الجی را با استفاده از دکمه پاور اطراف صفحه روشن کنید. اگر تصویری نمایش داده شد، ممکن است مشکل از ریموت شما باشد. هنوز تصویری نیست؟ سعی کنید صدا را زیاد کنید و از اتفاقاتی که می‌افتد آگاه نباشید.

صفحه تلویزیون الجی سیاه است و صدایی ندارد

اگر سعی کردید تلویزیون الجی را تا انتها به سمت بالا بچرخانید و هنوز صدا یا تصویری وجود ندارد، می‌خواهید یک چراغ LED یا یک چراغ نشانگر کوچک که به شما می‌گوید تلویزیون الجی برق دارد را بررسی کنید. اگر وقتی تلویزیون الجی به برق وصل است، برق وجود ندارد، ممکن است مشکلی در پریز یا جعبه فیوز خانه شما وجود داشته باشد.

اگر چراغ نشانگر پاور روشن است، ممکن است مشکلی در نرم افزار تلویزیون الجی وجود داشته باشد. تلویزیون الجی را از دیوار جدا کرده و در صورت امکان، سیم برق را از پشت تلویزیون الجی جدا کنید تا یک تنظیم مجدد نرم انجام شود. 30 ثانیه صبر کنید و تلویزیون الجی را دوباره به پریز برق وصل کنید تا دوباره آن را آزمایش کنید.

این را ببینید  تعمیر بک لایت تلویزیون

صفحه تلویزیون الجی سیاه است اما صدا کار می کند

اگر صفحه تلویزیون الجی شما سیاه شد اما صدا همچنان کار می کند، ممکن است مشکل کمی پیچیده تر شود. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید برای کمک به تشخیص مشکل احتمالی بررسی کنید.

ورودی تلویزیون الجی را بررسی کنید

اگر تصویری روی صفحه نمایش شما نمایش داده نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید منبع ورودی است. چه یک جعبه کابل یا یک سیستم بازی ویدیویی، مطمئن شوید که روشن است و به درستی کار می کند. دستگاه را به پورت های مختلف تلویزیون الجی خود وصل کنید تا ببینید مشکل از پورت است یا خیر. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، سعی کنید دستگاه های دیگر را به تلویزیون الجی خود وصل کنید یا از یک تنظیم ورودی به دیگری تغییر دهید.

کابل HDMI خود را عوض کنید

مشکلات مربوط به نمایشگر تلویزیون الجی شما می تواند ناشی از کابل HDMI معیوب باشد. حتی اگر کابل HDMI شما آسیب دیده به نظر نمی رسد، ممکن است به دلیل فرسودگی کوتاه یا منظم خراب شود. کابل HDMI را روی تلویزیون الجی دیگری تست کنید تا ببینید آیا همان مشکل رخ می دهد یا خیر. از طرف دیگر، سعی کنید از کابل HDMI دیگری در تلویزیون الجی نادرست خود استفاده کنید.

نور پس زمینه را بررسی کنید

برخی از نمایشگرهای تلویزیون الجی، مانند صفحه نمایش LCD، از نور پس زمینه برای روشن کردن تصویر استفاده می کنند. اگر نور پس زمینه بسوزد یا از کار بیفتد، تصویر سیاه به نظر می رسد. برای اینکه ببینید نور پس‌زمینه تلویزیون الجی شما باعث این مشکل شده است، مطمئن شوید که تلویزیون الجی روشن است و چراغ‌های اتاق را خاموش کنید. چراغ قوه را روی صفحه بتابانید تا ببینید آیا تصویری وجود دارد یا خیر.

این را ببینید  عیب یابی تلویزیون الجی بدون صدا

اگر صفحه تلویزیون الجی شما سیاه است چه باید کرد؟

شما تمام تست ها را انجام داده اید، همه پورت ها را بررسی کرده اید و مطمئن شده اید که تلویزیون الجی شما به برق وصل است و برق دارد. اما اگر صفحه تلویزیون الجی شما همچنان سیاه است چه کاری می توانید انجام دهید؟ با استفاده از تلویزیون الجی های اجاره ای از Rent-A-Center، می توانید به راحتی درخواست خدمات و تعمیرات رایگان کنید، اما اگر تلویزیون الجی خود را در Rent-A-Center دریافت نکنید، هزینه های تعمیر شما می تواند بسیار گران تمام شود! بسته به سن و شرایط تلویزیون الجی شما، بهترین گزینه ممکن است ارتقا به تلویزیون الجی جدید باشد.

آیا حاضرید تلویزیون الجی قدیمی خود را کنار بگذارید و ارتقا دهید؟ Rent-A-Center داشتن یک تلویزیون الجی جدید مانند تلویزیون الجی هوشمند LG 65 اینچی 4K UHD را آسان می کند. از OLED تا QLED، تلویزیون الجی‌هایی با کیفیت تصویر بسیار واضح داریم که تعجب خواهید کرد که چرا زودتر آن را ارتقا ندادید به راحتی می توانید از طریق نمایندگی های تلویزیون الجی اقدام به فروش کنید.

آیا می دانید: ویژگی های کیفیت تصویر تلویزیون الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)