دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهنمای ساده 2 مرحله ای نصب برنامه های شخص ثالث در تلویزیون های LG

سیستم عامل وب تلویزیون هوشمند LG انتخاب گسترده ای از برنامه ها را به بینندگان ارائه می دهد. به گفته سازنده، این برنامه ها می توانند تقریباً بین گزینه های مشاهده نامحدود از جمله YouTube، Hulu، Netflix و Amazon را به بینندگان منتقل کنند. در همان زمان، بیش از یک کاربر مجموعه ای از منوها و گزینه هایی را پیدا کرده است که به آنها امکان نصب این برنامه ها را می دهد تا حدودی گیج کننده است. برخی از کاربران حتی مطمئن نیستند که برنامه هایی را که با تلویزیون جدید آنها کار می کند کجا پیدا کنند. برای دریافت راهنمایی، فقط چند دقیقه وقت بگذارید تا این راهنمای کوتاه نصب برنامه های شخص ثالث را در تلویزیون های LG مرور کنید.

راهنمای دو مرحله ای نصب برنامه های شخص ثالث در تلویزیون هوشمند LG

طبق راهنمای Tom’s، کاربران تلویزیون های هوشمند LG می توانند به بیش از 200 برنامه دسترسی پیدا کنند. با این حال، آنها نمی توانند آنها را از Google Play، Apple Store یا توزیع کنندگان برنامه های آشنا تر نصب کنند. درعوض، برنامه ها باید از فروشگاه محتوای LG ارائه شوند. برای یافتن برنامه هایی که با تلویزیون های هوشمند LG کار می کنند، این مراحل ساده را دنبال کنید.

  1.  فروشگاه محتوای LG را باز کنید

ابتدا LG Content Store را در فهرست منوی روبان در صفحه اصلی پیدا کنید. در ابتدا به نظر می رسد فروشگاه محتوا بیشتر حاوی نمایش و فیلم است. برای محدود کردن گزینه ها به برنامه ها، دکمه App Store را در بالای صفحه پیدا کنید.

  1. برنامه ها را پیدا کنید

پس از ورود به فروشگاه App، کاربران می توانند برنامه های مختلف را بر اساس دسته ها مرتب کنند یا آنها را با هم مشاهده کنند. از آنجا، کاربران باید انتخاب برنامه برای سرویس های مختلف پخش جریانی را بسیار ساده بدانند، توضیحات کوتاه را بخوانند و سپس روی دکمه نصب کلیک کنند تا آنها به تلویزیون اضافه شوند. پس از نصب، به دنبال برنامه در منوی روبان صفحه اصلی بگردید.

این را ببینید  خرابی مین برد تلویزیون ال جی، مدل lw57000

چگونه می توان از لذت طولانی مدت تلویزیون هوشمند اطمینان حاصل کرد

وقتی تلویزیون های هوشمند با تلویزیون های قدیمی مقایسه می شوند، انتخاب محتوای بسیار بیشتری ارائه می دهند. از آنجا که به اینترنت متصل می شوند، می توانند به برنامه های پخش جریانی ویدیو، سایر نمایش ها و حتی بازی های ویدیویی دسترسی پیدا کنند. حتی ممکن است برنامه هایی داشته باشند که به سایر سیستم های خانه هوشمند متصل می شوند. از آنجا که این مجموعه های با تکنولوژی بالا ویژگی های هر دو تلویزیون و رایانه های متصل به WiFi را ترکیب می کنند، همچنین دارای اجزای و سیستم های شکننده زیادی هستند.

افزودن ضمانت نامه Upsie برای خرید تلویزیون های هوشمند می تواند اقدامی هوشمندانه باشد. در حالی که اکثر تولیدکنندگان یا خرده فروشان در زمان خرید ضمانت نامه طولانی را ارائه می دهند، اما هیچ چیزی مصرف کننده را مجبور به خرید آن نمی کند. در حقیقت، مصرف کنندگان محتاط باید به همان اندازه که ویژگی ها و گزینه ها را در تلویزیون های مختلف مقایسه می کنند، در مورد گزینه های گارانتی تحقیق کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)