دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه راه اندازی مجدد تلویزیون ال جی

می توانید تلویزیون LG خود را مجدداً راه اندازی کرده و تنظیمات تصویر و صدا را مجدداً تنظیم کنید. تلویزیون به شما امکان می دهد تنظیمات را جداگانه تنظیم کنید. اگر با صدا مشکلی دارید اما تصویر خوب است، می توانید بدون نیاز به ایجاد مشکل در تنظیم مجدد تصویر، به سادگی تنظیمات صدا را بازیابی کنید. تمام آنچه برای تنظیم مجدد تلویزیون خود نیاز دارید، کنترل از راه دور همراه تلویزیون است.

بازنشانی تنظیمات تصویر

مرحله 1

دکمه (MENU) را روی کنترل از راه دور فشار دهید.

مرحله 2

(تصویر) را برجسته کنید و دکمه (ENTER) را فشار دهید.

مرحله 3

(Reset) را انتخاب کرده و (ENTER) را فشار دهید.

مرحله 4

تنظیمات تصویر را مطابق با تنظیمات خود تنظیم کنید.

مرحله 5

برای خروج از فهرست، دکمه (MENU) را فشار دهید.

بازنشانی تنظیمات صوتی

مرحله 1

دکمه (MENU) را از راه دور فشار دهید.

مرحله 2

به (صوتی) بروید و دکمه (ENTER) را فشار دهید.

مرحله 3

(بازنشانی) را برجسته کنید و (ENTER) را فشار دهید.

مرحله 4

تنظیمات صدا را با تنظیمات دلخواه خود تنظیم کنید.

مرحله 5

دکمه (MENU) را فشار دهید تا از منوی صدا خارج شوید.

صفحه تلویزیون ال جی بسیار تاریک و روشنایی باعث تغییر مشکل می شود

اگر صفحه تلویزیون LG شما بیش از حد تاریک است یا روشنایی مدام تغییر می کند، مشکل در تنظیمات حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است. به طور پیش فرض، LG صرفه جویی در مصرف انرژی را روی خودکار تنظیم می کند، به این معنی که تلویزیون به طور خودکار روشنایی صفحه را بسته به نور محیطی که حس می کند تنظیم می کند. با این کار در مصرف انرژی صرفه جویی خواهید شد. با این حال، می تواند صفحه شما را بیش از حد تاریک کند تا از آن لذت ببرید. و اگر روشنایی اتاق شما به طور مداوم در طول روز تغییر می کند، باعث می شود تلویزیون شما هنگام تماشای آن روشنایی خود را تغییر دهد.

این را ببینید  کارکرد HDMI ARC و eARC

برای اینکه تلویزیون LG خود لذت بیشتری داشته باشید، به تنظیمات> پیشرفت> تصویر بروید. گزینه Energy Saving را انتخاب کنید و آن را روی Low تنظیم کنید یا خاموش کنید. اگر آن را کاملاً خاموش کنید، باید به صفحه نمایش روشن تری توجه کنید و روشنایی اکنون ثابت خواهد ماند. شما بروید از تلویزیون ال جی خود لذت ببرید.

1/5 (1 نقد و بررسی)