دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در بعضی موارد ممکن است هنگام تماشای تصاویر سبز در تلویزیون شاهد این باشید که رنگ سبز بصورت کامل نمایش داده نمی شود و یا صفحه نمایشگر به صورت کامل به رنگ سبز در میاید. در هنگام مواجهه با این مشکل چه راهکاری وجود دارد؟ با ما برای علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی همراه باشید.

علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی

علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی و ایزوله کردن

برای علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی داشتن یک تصویر سبز می تواند آنقدر خسته کننده یا نگران کننده باشد که ممکن است انجام یک بررسی تشخیصی ساده را فراموش کنید. قبل از اتلاف وقت برای بررسی مشکلات احتمالی مجموعه خود، تأیید کنید که این منبع ورودی نیست که باعث ایجاد مشکل شده است. به عنوان مثال، اگر به طور معمول خروجی را از جعبه کابل یا ماهواره خود تماشا می کنید، سعی کنید به آنتن هوایی خود تغییر دهید. از طرف دیگر، سعی کنید یک DVD یا Blu-ray پخش کنید تا مطمئن شوید که رنگ سبز واقعاً توسط تلویزیون الجی شما ایجاد شده است.

بررسی اتصالات

برای علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی انواع مختلف اتصال ویدئویی اطلاعات ویدئویی را به روش‌های مختلف تجزیه، حمل و بازسازی می‌کنند. اتصالات شل یا جک‌ها و سوکت‌های معیوب ممکن است به این معنی باشد که برخی از اطلاعات رنگ از آن عبور نمی‌کنند. در برخی موارد، به ویژه کابل‌های SCART مورد استفاده در اروپا، این به معنای واقعی کلمه می‌تواند به این معنا باشد که تنها اطلاعات رنگی که آن را به صفحه نمایش می‌دهد، مربوط به قسمت سبز تصویر است.

این را ببینید  هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون

در موارد دیگر، خطاهای اتصال می‌تواند به این معنی باشد که تصویر رنگی به خود می‌گیرد که اگرچه رنگ‌های متعددی دارد، اما بیشتر از آنچه باید باشد سبز است. در هر صورت، بررسی کنید که کابل‌هایتان به درستی وصل شده باشند و اگر آن‌ها را در دسترس دارید، از کابل‌های مختلف استفاده کنید.

تنظیمات رنگ

برای علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی تلویزیون الجی ها اطلاعات رنگ را به اجزای قرمز، سبز و آبی تقسیم می کنند که شدت آن را می توان به صورت جداگانه تنظیم کرد. اگر رنگ سبز خیلی زیاد باشد، یا قرمز و آبی خیلی کم باشد، ممکن است تصویری بیش از حد سبز ایجاد شود. برخی از تلویزیون الجی ها در منوی تنظیمات گزینه ای برای تنظیم سطوح قرمز، سبز و آبی به صورت جداگانه دارند. راهنمای خود را بررسی کنید تا ببینید آیا این مورد است یا خیر.

با مجموعه های دیگر، ممکن است لازم باشد به منوی سرویس مخفی که برای مهندسان طراحی شده است دسترسی داشته باشید. جزئیات مربوط به ساخت و مدل تلویزیون الجی خود را به صورت آنلاین جستجو کنید، اما به دقت بررسی کنید که سایت ارائه دهنده جزئیات قانونی و قابل اعتماد به نظر می رسد. هرگز تنظیمات منوی سرویس را که متوجه نمی شوید تغییر ندهید.

خطای تلویزیون الجی

برای علت صفحه نمایش سبز تلویزیون الجی اگر مشکل قطعاً مربوط به تلویزیون الجی است — اتصالات خوب است و تنظیمات رنگ همانطور که باید باشد — ممکن است دستگاه شما دارای یک خطای جدی باشد. به خصوص اگر تصویر کاملاً سبز باشد – به این معنی که تنها تغییر در تصویر سایه است تا رنگ. این می تواند شکست یک یا چند “تفنگ” باشد که الکترون ها را به صفحه رنگی می فرستند.

این را ببینید  علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی

این اسلحه ها دارای دسته های قرمز، آبی و سبز هستند، بنابراین اگر اسلحه های قرمز و آبی آسیب ببینند، ممکن است صفحه نمایش سبز باقی بماند. چنین آسیبی ممکن است توسط آهنرباهای نزدیک صفحه، به عنوان مثال، از یک بلندگوی بدون محافظ ایجاد شود – و می تواند دائمی یا برگشت پذیر باشد. در هر صورت، برای بررسی این مجموعه باید از خدمات تعمیر حرفه ای استفاده کنید. برای هر کار آینده نگر قیمت بگیرید، زیرا ممکن است هزینه ها به این معنی باشد که خرید یک مجموعه جدید مقرون به صرفه تر است.

بیشتر بدانید: دلایل روشن نشدن تلویزیون الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)