دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه عیب یابی ماشین لباسشویی الجی

الجی علاوه بر مجموعه ای که برای یخچال، فریزر، دستگاه، ماشین ظرفشویی، کولر و خشک کن ارائه می دهد، مجموعه کوچکی از ماشین لباسشویی را ارائه می دهد-پنج مدل مختلف از بالا و جلو تا ماه مه 2013. اگرچه برخی نکات عیب یابی توصیه شده توسط الجی تقریباً جهانی هستند، هر واشر متفاوت است، بنابراین قبل از شروع به جدا کردن هر چیزی، با دفترچه راهنمای کاربر خود مشورت کنید.

صداهای عجیب

گاهی اوقات، ماشین لباسشویی می تواند مانند یک گروه یک نفره به نظر برسد. برخی از صداها طبیعی هستند ؛ الجی خاطرنشان می کند که صدای ناله زیاد یا غر زدن گاه و بی گاه آب باعث نگرانی در حین عمل نمی شود. صدای جیغ زدن، به ویژه هنگامی که با بوی لاستیک سوزان همراه باشد، نشان می دهد که یک واشر زیاد است. در صورت بروز این علائم، فوراً بار را کاهش دهید. یک ماشین لباسشویی ناپایدار ممکن است ارتعاش یا لرزش داشته باشد. مهره های قفل ماشین لباسشویی را که روی پایه های آن قرار دارد محکم کنید یا بار شستشو را دوباره تقسیم کنید تا همه چیز در یک طرف دستگاه نباشد.

عملیات واشر

اگر ماشین لباسشویی شما شروع به کار نمی کند، درب ماشین لباسشویی یا کشوی توزیع کننده مقصر محتمل – و به راحتی قابل تعمیر – است. شیر آب را نیز بررسی کنید، زیرا دستگاه روشن نمی شود مگر اینکه شیر آب روشن شود. اگر از مدل با کارایی بالا استفاده می کنید، فقط از شوینده های با کارایی بالا برای جلوگیری از مشکلات عملکرد استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، لباس ها را به صورت شل و با وزن یکسان بارگیری کنید تا از مسائل مختلف از چرخش ضعیف گرفته تا زیاد شدن خاک یا تخلیه ضعیف جلوگیری شود. اگر واشر شما به درستی تخلیه نمی شود، شلنگ تخلیه واشر را از نظر وجود هرگونه پیچ خوردگی یا تغییر شکل بررسی کنید.

این را ببینید  دسترسی به منوی مخفی تلویزیون

نگهداری و پیشگیری

با رعایت چند روش ساده و معمول، اغلب می توانید از رسیدن به مرحله عیب یابی جلوگیری کنید. بعد از هر بار شستشو، شیرهای آب را خاموش کنید تا از تجمع شلنگ های دستگاه جلوگیری شود. کشوی توزیع کننده را دوبار در ماه با برداشتن و شستشو با آب گرم داغ تمیز کنید. از یک برس کوچک برای تمیز کردن دهانه کشو بدون باقی مانده استفاده کنید. با پاک کردن درام با یک پاک کننده خانگی غیر ساینده، بطور منظم باقی مانده درام را بردارید. اگر ماشین لباسشویی شما در مکانی است که ممکن است انجماد داشته باشد، آن را زمستانی کنید. برای انجام این کار، منبع آب را خاموش کنید، شلنگ را جدا کرده و ماشین لباسشویی را وصل کنید. واشر را روی چرخه “تخلیه/چرخش” به مدت یک دقیقه اجرا کنید، سپس دستگاه را از برق بکشید. در صورت تمایل به استفاده منظم، شیلنگ ها را بشویید و دوباره وصل کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)