دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ماشین لباسشویی مستقیم ال جی در بین مشتریان محبوب است. طراحی جدید باعث افزایش طول عمر موتور و در عین حال نگه داشتن دستگاه در بخش قیمت مقرون به صرفه شده است. با این وجود، گاهی اوقات لوازم این نوع خراب می شوند. خوب، نگهداری ماشین های لباسشویی ال جی که توسط مراکز خدمات ارائه می شود بسیار گران است.

اشکال در عملکرد ماشین های لباسشویی ال جی

طبق آمار، واشرهای مستقیم درایو ال جی ممکن است بعد از پنج سال کارکردن دچار اختلال شوند. بیایید در نظر بگیریم که چگونه یک ماشین لباسشویی معمولی و یک درایو مستقیم برای پیدا کردن راه عیب یابی کار می کند.

نمودار ماشین لباسشویی ال جی

اولین مورد چرخش درام را با کمربند محرک فراهم می کند. موتور دوم درام را مستقیم می چرخاند. این موتور هیچ برس ندارد که هنگام سایش نیاز به تعویض آن دارید. در صورت شکستن، می توانید بلافاصله دلیل آن را تشخیص دهید – این موتور است، نه قطعات مجاور.

  • عنصر گرمایش در صورت مشاهده سرد بودن آب در چرخه شستشو، پودر ضعیف از بین می رود و لکه هایی روی لباس باقی می ماند. می توانید مطمئن شوید که بخاری است که مقاومت خود را با تستر اندازه گیری نمی کند.
  • خرابی کلید فشار. کلید سطح آب میزان آب داخل وان را کنترل می کند. هنگامی که خراب می شود، ممکن است متوجه پر شدن و تخلیه سریع واشر خود شوید یا کد خطا که نشان دهنده جریان زیاد آب است. می توانید سوئیچ را خودتان تعمیر و تعویض کنید.
  • بلبرینگ و مهر و موم. هنگامی که عناصر رانندگی فرسوده می شوند، می توانید صدای جرقه و سر و صدا را در طول چرخه بشنوید. با چرخاندن دستی درام می توانید مشکل را تشخیص دهید. اگر صدای جغجغه ای می شنوید، این بلبرینگ ها هستند که خراب می شوند.
  • ماژول الکترونیکی اغلب از افزایش برق رنج می برد. خرابی ماژول اصلی یک مورد نادر است، در حالی که سیم ها و پایانه ها اغلب می سوزند.
  • پمپ تخلیه. به دلیل طراحی واشر ال جی، سیستم زهکشی اغلب مسدود است. بنابراین، اگر متوجه شدید که واشر آب را به طور نامناسب تخلیه می کند، باید پمپ را چک کنید.
  • سوپاپ ورودی نیز ممکن است خراب شود. با تعویض این عنصر می توانید دستگاه را با دستان خود تعمیر کنید.
این را ببینید  مشکلات مربوط به واشرهای بار جلو ال جی

کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

چگونه کاربر می تواند متوجه شود چه قسمتی در ماشین لباسشویی ال جی خود شکسته است؟ ماشین لباسشویی طوری طراحی شده است که کاربر را از آن مطلع کند. در صورت بروز مشکل، سیستم کدهای خطای LG را نمایش می دهد.

لباسشویی ال جی من شروع نمی شود

چرا دستگاه روشن نمی شود، چگونه می توان خرابی را برطرف کرد؟

  1. بررسی کنید که آیا درب محکم بسته شده است یا خیر. آن را محکم فشار دهید تا یک کلیک را بشنوید.
  2. سوکت را بررسی کنید – شاید ولتاژ شبکه خیلی کم باشد. آن را به دستگاه دیگری وصل کنید: اگر دستگاه دوم شروع به کار کرد، دلیل شبکه نیست.
  3. سیم و دوشاخه دستگاه را از نظر آسیب بررسی کنید. در صورت وجود ممکن است لازم باشد قطعات آسیب دیده را جدا کنید، یا بهتر است سیم برق را تعویض کنید.
  4. شیر توقف را بچرخانید. اگر منبع آب وجود نداشته باشد، روند شستشو نمی تواند آغاز شود.
  5. در نهایت سیم کشی دستگاه را بررسی کنید. با بازکردن دو پیچ پشتی، قسمت بالایی دستگاه را بردارید. محافظ برق و سیم کشی را از نظر خطا بررسی کنید.

نحوه تعویض محافظ برق

  1. پس از جدا کردن دستگاه و جدا کردن درپوش بالا، می توانید محافظ را در قسمت بالا مشاهده کنید.
  2. پیچ های محافظ محافظ را در قسمت عقب بردارید.
  3. یک قطعه جدید بردارید و سیمهای محافظ معیوب را به فیلتر جدید یکی یکی قرار دهید.
  4. سپس دوباره آن را با پیچ و مهره محکم کنید.

ماشین لباسشویی در حال پر شدن است، اما چرخه شروع نمی شود

شما دستگاه را راه اندازی کرده اید، آب را پر می کند، اما چرخه شروع نمی شود. دلیل ش چیه؟

  1. خرابی بخاری آب گرم نمی شود، بنابراین شستشو شروع نمی شود. اگر به شستشوی فوری نیاز دارید، سعی کنید چرخه شستشو را بدون گرم کردن انتخاب کنید. این ویدئو به شما کمک می کند تا عنصر را جایگزین کنید:
  2. سوئیچ فشار یا ترمیستور معیوب است. سوئیچ معیوب سطح مطلوب آب را در وان نشان نمی دهد. اگر ترمیستور خراب شود، ماژول کنترل اطلاعاتی در مورد دما دریافت نمی کند. عناصر نیاز به تعویض دارند.
  3. خرابی ماژول اصلی ماشین لباسشویی LG. این باعث می شود که عناصر واشر شروع به کار کنند.
  4. موتور معیوب ماشین لباسشویی درایو مستقیم ال جی.
این را ببینید  ایراد های صدا در تلویزیون های ال جی
0/5 (0 نقد و بررسی)