دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکلات متداول تصویر در تلویزیون ال جی

امروزه تلویزیون ها مانند سابق فقط جنبه ی تفریحی ندارند. شرکت های سازنده ی تلویزیون ها با ساخت تلویزیون های هوشمند توانسته اند توقع جوامع امروز را نسبت به گذشته ارتقا دهند. اما ممکن است در برخی شرایط تلویزیون شما دچار خرابی شود. در ادامه 9 نمونه از مشکلات متداول تصویری را برای شما توضیح داده ایم که می تواند برای شما مفید واقع شود. ابتدا قبل از نگرانی در رابطه با خرابی تلویزیون خود پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. با استفاده از راه حل های زیر به راحتی می توانید در هزینه ها تعمیر و یا تعویض خود صرفه جویی نمایید. قبل از تماس با یک تعمیرکار تلویزیون ، ممکن است خودتان بعضی از متداول ترین مشکلات را برطرف کنید. در اینجا متداول ترین مشکلات و نحوه ی چگونگی رفع آنها وجود دارد.

  1. تلویزیون صفحه نمایش آبی ، سبز یا سیاه را نشان می دهد.

در این شرایط شاید تلویزیون شما سیگنال نمی گیرد. اطمینان حاصل کنید که کابل یا جعبه ماهواره ای شما (یا دستگاه دیگر) روشن شده است و تلویزیون روی ورودی صحیح تنظیم شده است – ورودی ، منبع یا TV / Video را بر روی کنترل از راه دور خود فشار دهید. اتصالات در پشت تلویزیون را بررسی کنید. اگر هیچ کدام از اینها کارساز نبود، احتمالاً وقت آن است که با ارائه دهنده کابل یا ماهواره خود تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد گیرنده خود را تنظیم مجدد کنید. اگر دستگاه پخش DVD باشد ، ممکن است مشکل پخش کننده باشد. همچنین ممکن است کابل فیلم آسیب دیده باشد.

  1. تصویر تلویزیون “در حال شکستن” یا نمایش پیکسل است.

این ناشی از یک سیگنال ضعیف است. در بعضی موارد ، علت این می تواند سیگنال ماهواره ای بین یک رویداد زنده و ایستگاه تلویزیونی باشد (به خصوص اگر در آن طرف جهان ورزش های زنده را مشاهده می کنید). اگر فقط هنگام تلاش برای تماشای HD اتفاق بیفتد ، ممکن است این یک مصنوع فشرده سازی باشد. به عبارت دیگر ، این یک مشکل پذیرش است و مشکلی برای تلویزیون شما نیست. اگر اتفاق زیادی رخ دهد ، می توانید تنظیم وضوح خود را کاهش دهید.

  1. تلویزیون از راه دور روشن می شود ، اما کابل یا دستگاه ماهواره ای خیر.

جعبه کابل به درستی با تلویزیون شما ارتباط برقرار نمی کند. اطمینان حاصل کنید که این گزینه (با همه گیرنده ها نیست) با دستگاه ارتباط دارد و در صورت وجود ، سعی کنید دستگاه را خاموش کنید ، آن را 15 ثانیه از برق جدا کنید (حداقل) و دوباره آن را روشن کنید.

  1. تنظیمات تلویزیون اشتباه گرفته می شود.

سریعترین راه می تواند تنظیم مجدد تلویزیون به تنظیمات کارخانه باشد. این عملکرد با توجه به مدل تلویزیون متفاوت است – شما باید وب سایت سازنده را برای دستورالعمل بررسی کنید ، اما به طور کلی شامل فشار دادن یک ترکیب خاص از کلیدها در ریموت است.

  1. هزیرنویس روشن یا خاموش است.

روشن و خاموش کردن زیرنویس بسته با توجه به شرکت کابل شما متفاوت است. شما باید از راه دور ، معمولاً از تنظیمات یا دکمه منو استفاده کنید. برخی از راه دورها دارای دکمه CC خاصی هستند. وب سایت ارائه دهنده خود را برای دستورالعمل های خاص بررسی کنید.

  1. گیرنده کابل یا ماهواره خراب شده است.

کابل یا گیرنده ماهواره ای شما ، مخصوصاً اگر DVR هم باشد ، در واقع یک کامپیوتر بسیار ساده است و مانند هر رایانه ای که می تواند خراب شود. اولین مورد برای خاموش کردن آن ، جدا کردن آن ، حداقل 15 ثانیه صبر کنید و دوباره آن را روشن کنید. این در واقع “راه اندازی مجدد” گیرنده شما است. برای جلوگیری از خرابی ، مطمئن شوید که دریچه های حرارتی روی گیرنده ازاد هستند ، زیرا اغلب در اثر گرمای بیش از حد این مشکل ایجاد می شوند.

  1. کیفیت تلویزیون به اصطلاح غلیظ به نظر می رسد.

این مورد در تلویزیون های جدید متداول است – و این بدان معنی است که کنترل وضوح شما برای محتوایی که دریافت می کنید خیلی زیاد است. در حقیقت ، برخی از کارشناسان توصیه می کنند که وضوح را به پایین صفر تبدیل کنید زیرا تمایل به تشدید مشکلات و مشکلات منبع تصویر دارد.

این را ببینید  خدمات پس از فروش گلدیران

0/5 (0 نقد و بررسی)