دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر تلویزیون ال‌جی دارید، می‌دانید که چقدر برای تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان شگفت‌انگیز هستند. با این حال، وجود اثر انگشت و سایر آلودگی ها روی صفحه نمایش می تواند تماشای برنامه ها را بسیار آزاردهنده کند. دانستن نحوه تمیز کردن صفحه تلویزیون تضمین می کند که همیشه واضح ترین تصویر را داشته باشید.

بنابراین، چگونه صفحه تلویزیون ال جی را تمیز می کنید؟ تلویزیون های ال جی بهتر است با پارچه های خشک، پارچه های میکروفیبر یا پارچه های نرم دیگر تمیز شوند. آب و مایعات نباید روی تلویزیون پاشیده شود. هرگز برای تمیز کردن تلویزیون ال جی از مواد شیمیایی یا محصولات پاک کننده خانگی استفاده نکنید. ممکن است هنوز از بهترین نکات برای تمیز کردن تلویزیون خود بپرسید و در صورت وجود چه راه حل هایی باید آن را تمیز کنید. ما در این مقاله به همه این موارد و همچنین نکاتی برای تمیز نگه داشتن تلویزیون خواهیم پرداخت تا نیازی به صرف وقت برای پاک کردن آن نداشته باشید.

تمیز کردن صفحه تلویزیون ال جی

مراحل تمیز کردن صفحه تلویزیون ال جی

تمیز کردن صفحه تلویزیون تلویزیون ال جی ساده است به شرطی که محصولات مناسب را داشته باشید و از دستورالعمل های زیر پیروی کنید. همیشه هنگام تمیز کردن صفحه نمایش ملایم باشید و فشار زیادی وارد نکنید.

قبل از تمیز کردن تلویزیون را از برق بکشید

حتی اگر هنگام تمیز کردن تلویزیون شانس نمایش الکتریکی کم است زیرا از مایعات استفاده نمی کنید، همچنان باید تلویزیون را هنگام تمیز کردن از برق بکشید. به این ترتیب، اگر هنگام تمیز کردن، سیم یا سیمی را لمس کنید، در خطر نیستید.

این را ببینید  ایراد های صدا در تلویزیون های ال جی

با یک پارچه خشک تمیز پاک کنید

هر بار که صفحه تلویزیون را تمیز می کنید از یک پارچه تمیز تازه استفاده کنید. از پارچه ای که برای گردگیری مبلمان دیگر استفاده کرده اید استفاده نکنید زیرا گرد و غبار و کثیفی ممکن است به صفحه تلویزیون مالیده شود. پارچه را به آرامی روی صفحه مالش دهید و به نواحی دارای اثر انگشت و کثیفی توجه ویژه داشته باشید.

از پارچه نرمی استفاده کنید که نتواند تلویزیون را خراش دهد. پارچه های میکروفیبر یا پارچه هایی که برای تمیز کردن عینک استفاده می کنید گزینه های عالی هستند. از پارچه ای که الیاف می ریزد استفاده نکنید. همچنین برای استفاده از تلویزیون نباید از لباس یا دستمال کاغذی استفاده کنید.

تلویزیون را دوباره به برق وصل کنید

پس از اتمام تمیز کردن، می توانید تلویزیون را دوباره وصل کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

صفحه تلویزیون ال جی را با چه چیزی تمیز کنم؟

بهترین چیز برای تمیز کردن تلویزیون یک پارچه خشک است. بسیاری از مردم فکر می کنند که باید پارچه را خیس کنند یا از یک پاک کننده خانگی استفاده کنند، اما این در واقع می تواند به صفحه نمایش آسیب برساند و طول عمر را بسیار کوتاه تر کند.

استفاده از یک پارچه خیس نیز می تواند رگه ها و بقایایی از خود به جای بگذارد. این کار تمیز کردن تلویزیون را سخت تر می کند زیرا در این صورت باید برای از بین بردن رگه ها بیشتر تلاش کنید.

هنگام تمیز کردن صفحه تلویزیون ال جی هرگز از موارد زیر استفاده نکنید:

  • وایتکس
  • محلول های پاک کننده خانگی
  • اب
  • دستمال یا دستمال کاغذی
  • پارچه های خشن
این را ببینید  دلایل روشن نشدن تلویزیون الجی

بسیاری از مردم از اینکه می بینند نمی توانند از وایتکس برای تمیز کردن تلویزیون خود استفاده کنند شگفت زده می شوند. به یاد داشته باشید که صفحه نمایش تلویزیون با در و پنجره های شیشه ای یکسان نیست. بنابراین، وایتکس ماده خوبی برای استفاده نیست.

به خاطر داشته باشید که نکات بالا برای تلویزیون های ال جی است. سایر مارک های تلویزیون ممکن است نکات متفاوتی داشته باشند یا راه حل های تمیز کننده دیگری که می توانید استفاده کنید. همیشه مارک تلویزیون خود را بررسی کنید و ببینید وب سایت آنها چه چیزی را پیشنهاد می کند. برخی از تلویزیون ها مانند پاناسونیک و سونی استفاده از آب و مواد شوینده ظروف ملایم را پیشنهاد می کنند.

چگونه صفحه تلویزیون خود را تمیز نگه داریم؟

اگر دائماً نیاز به پاک کردن کثیفی ها و زباله ها از تلویزیون خود دارید، ممکن است بخواهید آن را جابه جا کنید یا نکات دیگری را دنبال کنید تا در زمان تمیز کردن در آینده صرفه جویی کنید.

برای تمیز نگه داشتن صفحه تلویزیون خود موارد زیر را امتحان کنید:

  • تلویزیون خود را بالاتر از دیوار آویزان کنید تا کودکان نتوانند آن را لمس کنند.
  • تلویزیون را از در یا پنجره ای که ممکن است آلودگی و گرد و غبار بیشتری روی آن وارد شود دور کنید.
  • تلویزیون را از محل مشترکی که ممکن است مردم به آن مالش دهند یا آن را لمس کنند دور کنید.
  • اجازه ندهید سگ ها یا حیوانات خانگی دیگر جلوی تلویزیون بازی یا غلت بزنند.
  • لایه پلاستیکی نازکی را که وقتی از جعبه بیرون می آید روی تلویزیون قرار دهید.
  • اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که مقدار زیادی کثیفی از بیرون می‌آید، زمانی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید، پوششی را روی آن بپوشانید.
این را ببینید  5 مشکل ماشین ظرفشویی ال جی که باید بدانید

همچنین نباید برای تمیز کردن تلویزیون زمانی که علائم یا کثیفی می بینید خیلی منتظر بمانید. از بین بردن کثیفی ها و اثر انگشت ها در ابتدا آسان تر است. به خاطر داشته باشید که وقتی تلویزیون خاموش است، همیشه می توانید لکه های بیشتری را مشاهده کنید. اگر در حال تماشای تلویزیون هستید، ممکن است نتوانید اثر انگشت را ببینید و زمانی را صرف پاک کردن همه آنها کنید.

آیا می دانید: 6 تفاوت بین تلویزیون LCD و تلویزیون الجی LED

2/5 (1 نقد و بررسی)