دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه نصب تلویزیون ال ای دی به دیوار

ممکن است بعد از خرید تلویزیون بخواهد تلویزیون خود را روی دیوار منزل و یا محل کار خود نصب کنید. این تصمیم می تواند ناشی از کمبود فضای مناسب و یا در مواردی امری سلیقه ای باشد. اما در هر صورت شما اقدام به نصب تلویزیون بر روی دیوار را دارید. اصولا نصب تلویزیون روی دیوار در واقع کار ساده ای است که در اکثر برای نصب از تعمیرکار کمک می گیریم. به راحتی با داشتن ابزار و دانش مناسب می توانید تلویزیون جدید خود را روی دیوار نصب نمایید. در ادامه در رابطه با نحوه ی نصب تلویزیون و ابزار و وسایل مورد نیاز برای نصب آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

اصولا باید قبل از شروع حتماً موارد زیر را در خانه خود داشته و یا قبل از اقدام به نصب تلویزیون بر روی دیوار بهتر است این موارد را تهیه نمایید.

  • اتصال دهنده ها
  • براکت را نصب کنید
  • پیچ های تلویزیون
  • یک چکش
  • پیچ گوشتی
  • دستگاه حفاری

این روزها همه تلویزیون ها با کیت دیواری عرضه می شوند. اگر براکت های دیواری با تلویزیون در جعبه ی آن وجود نداشت، یکی را با توجه به اندازه تلویزیون خریداری کنید.

اتصال براکت دیواری

حالا تلویزیون را در دست بگیرد. توجه داشته باشید که مرکز تلویزیون کجا قرار دارد. این نقطه ای است که باید براکت دیواری نصب شود. براکت دیواری را روی دیوار نگه دارید ، حتماً آن را افقی کنید. برای رسیدن به یک تراز کاملاً افقی بسیار دقت کنید. با یک مداد علائم را روی دیواری که اتصال دهنده ها در آن قرار خواهد گرفت ، ایجاد نمایید. با نگه داشتن عرض دیوار ، سوراخ های لازم را ایجاد کنید. پیچ ها را از بست ها و چکش موجود در بشکه های بست ببندید تا داخل سوراخ های دریل قرار گیرد. سپس با محکم کردن پیچ ها ، براکت دیواری را در جای خود ثابت کنید.

این را ببینید  نحوه تعمیر نداشتن صدا تلویزیون الجی

لوازم جانبی دیواری مخصوص تلویزیون

اکنون سوراخ های نصب را در پشت تلویزیون مشاهده کنید. بازوهای نصب را در پشت تلویزیون قرار دهید و آنها را به سوراخ های نصب وصل کنید. بازوی سوار را در جای خود پیچ ​​کنید.

اتصال کابل ها

قبل از نصب تلویزیون کابل های لازم را به تلویزیون وصل کنید. در غیر این صورت ، اگر دیواره ی ثابت دارید ، به دلیل کمبود فضای پشت تلویزیون ، اتصال کابل ها پس از نصب مشکل خواهد بود.

نصب تلویزیون

اکنون ، با توجه به نوع نصب دیواری که دارید ، دستورالعمل سازنده را دنبال کنید و تلویزیون را به طور ایمن سوار کنید. با کمی تکان دادن تلویزیون به راحتی در محل خود قرار می گیرد.

بعد از نصب و سوار کردن تلویزیون بر روی براکت های نصب شده بر روی دیوار تمام قسمت های تلویزیون ها بررسی نمایید تا در صورت وجود پیچ شل و یا قسمت مشکوک آن را برطرف نمایید تا از هرینه های خرابی و شکستگی تلویزیون جلوگیری کنید. همچنین می توانید با ایجاد ضربه های بسیار ارام از محکم بودن تلویزیون اطمینان حال نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)