دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نمایندگی رسمی تلویزیون های ال جی

نمایندگی رسمی تلویزیون ، تلویزیون و دیگر محصولات ال جی، سال هاست که محبوبیت خود در بین خانواده ها را حفظ نموده و سعی در ارائه بهترین کیفیت و خدمات خود را به همه ما اثبات کرده است. همانقدر که گسترش محصولات یک برند اهمیت دارد، تأمین ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در حفظ اعتبار آن بسیار حیاتی است.

نمایندگی رسمی تلویزیون
نمایندگی رسمی تلویزیون

نمایندگی ها، مطمئن ترین مراکز خرید!

اگر قصد خرید تلویزیون های ال جی را داشتید، باید بدانید که بهترین جا برای خرید، مراکز معتبر نمایندگی محصولات ال جی می باشد. امروزه سوء استفاده گران برای سود خود اقدام به فروش محصولات فیک و یا بی کیفیت و با قطعات غیر اورجینال می نمایند، لذا تنها مبدأ قابل اطمینان، همین نمایندگی ها در سطح شهر و کشور می باشند.

مهم ترین ویژگی های نمایندگی های فروش تلویزیون های ال جی عبارت اند از:

  1. ضمانت اصل بودن
  2. تضمین بهترین قیمت
  3. مشاوره رایگان
  4. ارسال به سراسر کشور
  5. تحویل سریع
  6. پرداخت آنلاین

ضمانت اصل بودن

همانطور که در قبل گفتیم، این روزها نمونه‌ های تقلبی و غیر استاندارد با قیمت‌ های متنوع و اغلب بالا، قابل دسترس است.  ولی شما پس از خرید قطعه مورد نظر خود، چقدر از خرید خود اطمینان دارید؟

در سایت رسمی گلدیران (نمایندگی ال جی)، این امکان فراهم شده است تا محصول مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت اصل خریداری کنید. غیر از آن، مراکز رسمی سطح شهر تحت عنوان نمایندگی های ال جی، محصولات خود را با ارائه ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش، به فروش می رسانند.

این را ببینید  نحوه محاسبه فاصله تماشای تلویزیون الجی

تضمین بهترین قیمت

همانطور که بیان شد از هر جایی، حتی نزدیک ترین لوازم التریکی نزدیک منزلتان نیز، شاید لوازم مورد نظر شما قابل دسترسی و خرید ‌باشد، اما آیا ارزش صدمه دیدن و آسیب به دستگاه شما را دارد؟ وجود قیمت‌ های متفرقه و غیر استاندارد نیز یکی از مشکلات کالای تقلبی می ‌باشد. اما در سایت گلدیران شما به راحتی می‌ توانید، لوازم جانبی را با بهترین قیمت تضمین شده، خریداری کنید. ضمن اینکه برای کالای اصل، پرداخت هر مبلغی، ارزش دارد.

مشاوره رایگان

خریداری که هوشمندانه خرید کند، هیچوقت ضرر نخواهد کرد! در واقع همیشه بهتر است قبل از خرید هر وسیله ای از جمله تلویزیون، با مشاوران مخصوص آن، صحبت کنید تا شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول با توجه به شرایط شما، راهنمایی کنند. ما در سایت گلدیران نیز این شرایط را جهت مشاوره و تصمیم گیری درست قرار داده‌ ایم تا در صورت تمایل، جهت کسب اطلاعات کافی بتوانید از همکاران کارشناس ما جهت خرید بهتر راهنمایی بگیرید و سپس خرید لوازم جانبی خود را نهایی کنید.

ارسال به سراسر کشور

یکی از ویژگی ‌های خرید از سایت گلدیران، ارسال کالا به سرار کشور در آدرس مورد نظر شما می‌ باشد. ما قطعه و محصول خریداری شده شما را پس از ثبت درخواست خرید، به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهیم کرد. تا دیگر جهت خرید، مجبور به مراجعه به فروشگاه‌ های مختلف متفرقه در سر تا سر شهر خود نشوید.

تحویل سریع

کالای مورد نظر شما پس از خرید، با بسته بندی ایمن در نزدیک ترین زمان، به آدرس درخواستی شما ارسال می ‌شود. تا اگر سریعاً نیاز به دریافت قطعه و استفاده از آن دارید، دغدغه ‌ی ارسال با تاخیر لوازم جانبی مورد نظر خود را نداشته باشید و با خیالی آسوده قطعه مورد نظر خود را دریافت کنید.

این را ببینید  تلویزیون ال جی سری LG NANO80

پرداخت آنلاین

در سایت گلدیران لوازم جانبی را به راحتی می ‌توانید به صورت آنلاین و در لحظه خریداری کنید. یکی از امکاناتی که خرید را، برای مشتریان عزیزمان راحت ‌تر کرده است، همین امکان پرداخت آنلاین، برای خرید محصول می ‌باشد. به جای رفتن به فروشگاه و خرید های نقدی و کارتی، به راحتی می ‌توانید قطعه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

عیب یابی و رفع مشکلات رایج تلویزیون ‌های جی پلاس ال جی

سخن آخر

می ‌توان نتیجه گرفت، کسی که نتیجه‌ ی خرید کالا یا دریافت خدمات برایش اهمیت دارد، فقط به دنبال دریافت یک محصول یا خدمات بی کیفیت نیست. او به طول عمر، دوام، تعمیرات اصولی در صورت خرابی ها، تعویض قطعات تلویزیون در صورت نیاز، هزینه ها و در کل فراهم نمودن آسایش و لذت خود و خانواده اش، توجه می نماید و بهترین تصمیم را می گیرد. پس فراموش نکنیم که لوازم جانبی ال جی را از نمایندگی های رسمی آن تهیه کنیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)