دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکلات رایج تلویزیون ال جی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

فروش جهانی تلویزیون سالانه علامت 200 میلیون دلار را به خود اختصاص می دهد، بنابراین اگر می خواهید تلویزیون جدیدی را برای خانه خود پیدا کنید تنها نیستید. صرف نظر از این، یافتن تلویزیونی مناسب که هر آنچه را که می خواهید داشته باشد و دارای نقایص ذاتی خود نباشد، چالش برانگیز است.

خرید تلویزیون امروزه به زمان و تحقیق نیاز دارد

وقتی شروع به بررسی همه گزینه های موجود می کنید، خرید تلویزیون امروز احساس طاقت فرسایی می کند. شما باید مقدار زیادی تحقیق انجام دهید تا چیزی پیدا کنید که لیست مشخصات مورد نظر شما را بررسی کند، اما برخی از موارد ممکن است در انبوه اطلاعات گم شوند. متأسفانه، در حالی که تلویزیون ها دارای ویژگی ها و مشخصات مورد نظر شما هستند، برخی از آنها دارای نقص هستند. این به شما کمک می کند قبل از خرید یا در اسرع وقت پس از خرید از افراد مطلع شوید، بنابراین می توانید از Upsie ضمانت نامه تمدید شده با کیفیت بالا بخرید که اعتبارات را مداوم نگه دارد.

ال جی یک مارک محبوب تلویزیونی است که شما باید در نظر بگیرید

تولید کننده لوازم الکترونیکی کره جنوبی LG گزینه های گسترده ای برای تلویزیون بعدی شما به مصرف کنندگان تلویزیون ارائه می دهد. تعدادی از برترین مجموعه های تلویزیونی LG شامل OLED، NanoCell، 4K Ultra HD و Signature ZX 8K هستند.

  • OLED: ال جی تلویزیون های OLED خود را برای تولید مشکی کامل با پیکسل های خود روشن برای ایجاد جزئیات تصویر در مناطق تاریک تصویر ایجاد کرد.
  • NanoCel: NanoCell دارای ذرات نانو است که رنگ واقعی دارند.
  • 4K Ultra HD: 4K امروز معیار کیفیت تصویر است و LG نسخه خود را با استفاده از HDR فعال توسعه داده است تا تجربه سینمایی را به شما ارائه دهد.
  • Signature ZX 8K: 8K وضوح حداکثر صفحه را برای یک تصویر غنی و خیره کننده برای تمام مشاهده تلویزیون ارائه می دهد.
این را ببینید  تلویزیون ال جی سری B8 

فراتر از سری های اصلی، مدل و اندازه صفحه نمایش که می خواهید، بسیاری از فاکتورهای دیگر وجود دارد که باید بخاطر بسپارید، از جمله مشکلات شناخته شده در مورد محصول.

مصرف کنندگان و منتقدان برخی از مشکلات رایج تلویزیون LG را پیدا کرده اند که شما باید قبل از خرید به آنها توجه کنید

با وجود مارک های برتر الکترونیکی، برخی اوقات مشکلات بر روی محصول و تجربه مصرف کننده تأثیر می گذارد. حقیقت این است که تلویزیون ها ساخته نشده اند تا مانند گذشته آزمایش کنند و به همین دلیل ضمانت ها برای مصرف کنندگان باهوش مانند شما بسیار ارزشمند شده اند. با این حال، اگر هنوز هم با انجام مراقبت های لازم در مورد آنچه در دسترس است، چه خوب کار می کند و چه نقص، از خود محافظت کنید، این کمک می کند.

دانستن برخی از مسائل مربوط به یک محصول جدید، همیشه مهم است، به خصوص یک محصول با همان قیمت سنگین مانند تلویزیون صفحه تخت جدید که هزینه آن هزاران دلار است. شما می خواهید مطمئن شوید که از هر مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید مطلع هستید و اگر شرکت مایل است این مشکلات را با ضمانت پوشش دهد. برخی از مشکلات اساسی در مورد تلویزیون های LG شامل موارد زیر است.

باند زدن

هشدارهای روزانه من گزارش می دهد که یکی از مشکلات تلویزیون LG شامل باندینگ است که گاهی اوقات کانتورینگ کاذب یا پوستر سازی نامیده می شود. به نظر می رسد نوارهای رنگی جامد غیرواقعی در مناطقی که باید برای چشم صاف باقی بمانند. بسیاری از مصرف کنندگان این مسئله را گزارش کرده اند، اما ال جی هنوز هیچ برنامه ای برای ایجاد یک اصلاح بلند مدت برای دارندگان فعلی تلویزیون یا ایجاد اصلاحات برای نسخه های بعدی نشان نداده است. اگرچه می توانید راه حل های موقت را حل کنید، اما ایده آل این است که LG در آینده برطرف کند. حتماً به فروشگاه محلی خود مراجعه کنید تا نشانه های باند در مدل های نمایشگر را جستجو کنید.

این را ببینید  حرکت خطوط افقی در تلویزیون الجی

رنگ

مشکلات رنگی تلویزیون های ال جی در واقع با پدیده روشن و خاموش شدن دستگاه شروع می شود که به دنبال آن صدای نادرستی ظاهر می شود. در پایان این مجموعه از وقایع زمانی است که رنگ ها مانند سبزها تغییر می کنند. این مسئله دیگری است که هنگام مشاهده مدل های نمایشگاه باید در فروشگاه نظارت کنید.

صدا

برخی از مصرف کنندگان کمبود خروجی صدا را گزارش کرده اند، که گاهی اوقات با انجام خاموش و روشن کردن سخت می شود آن را برطرف کرد. بلندگوهای خارجی را وصل کنید تا به شما کمک کند صدا را برگردانید. در یک تلویزیون جدید نیازی به انجام این مراحل نیست. بیشتر مشتریان برای رفع مشکل در خانه برای جلوگیری از چنین مشکلی به ضمانت نامه تمدید شده LG خود مراجعه می کنند.

HDMI

طبق گفته های Forbes، تلویزیون های OLED با جدیدترین فرمت HDMI 2.1 همراه با گرافیک جدید مشکلی دارند. مالکان گزارش می دهند که OLED با کارت های جدید سری RTX 30 به درستی با بالاترین کیفیت خروجی ها کار نمی کنند. این مسئله ممکن است موضوعی باشد که ال جی با عرضه و به روزرسانی های جدید در مدل های فعلی اصلاح می کند.

جریان

دارندگان تلویزیون های LG مشکلات مربوط به جریان را از سیستم عامل های معروف مانند Netflix و Hulu گزارش کرده اند. برخی از ایده های راه حل وجود دارد که ممکن است شما آنها را بررسی کنید، اما اگر مشکلات همچنان ادامه داشت، ممکن است بخواهید به گارانتی خود نگاه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)