دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پیشگیری ها و اقدامات احتیاطی در موج های برق

هنگامی که طوفان های الکتریکی عبور می کنند، انتظار می رود که قدرت افزایش یابد. هنگامی که شرکت برق با برق کار می کند و خاموش می شود، ممکن است بدتر شود. بهترین راه برای جلوگیری از خسارت، جدا کردن همه وسایل و وسایل برقی از برق است.

همانطور که بحث کردیم، همه موج ها از طریق خروجی ها عبور می کنند. هر چیزی که به دیوار وصل شود در معرض آسیب است. خرید محافظ برق برای رایانه ها، تلویزیون ها و سایر لوازم الکترونیکی راهی عالی برای نجات تجهیزات شما است.

در صورت مشاهده مشکلی در افزایش برق، مدارهای اضافه بار را برطرف کرده و سیم کشی خود را ارتقا دهید. این می تواند به حل مشکل در جایی که هیچ آسیبی ندارید کمک کند. همچنین می تواند خانه و زندگی شما را از آتش سوزی نجات دهد.

آخرین گزینه می تواند از کل خانه شما محافظت کند. نصب یک خانه کامل یا محافظ ساختمان می تواند نه تنها لوازم الکترونیکی بلکه لوازم خانگی را نیز ذخیره کند. این می تواند شما را از خرید همه لوازم و تجهیزات جدید، از جمله درهای گاراژ و لوازم جانبی در فضای باز نجات دهد.

تعمیر تلویزیون پس از برق رسانی

تلویزیون یکی از با ارزش ترین دارایی های خانه است. اگر افزایش قدرت شما را تحت تاثیر قرار می دهد، نگران نباشید. اگر بتوانید تلویزیون را با انجام این مراحل تنظیم مجدد کنید، ممکن است همه چیز ضرری نداشته باشد.

مرحله 1: تلویزیون را با آزمایش پریز آزمایش کنید

تلویزیون را از برق بکشید و چیزی را در پریز محل اتصال تلویزیون وصل کنید. اگر دستگاه الکترونیکی کار می کند، پریز کار می کند. تلویزیون را دوباره به پریز خود وصل کنید و اگر کار نکرد، مشکلی در تلویزیون شما وجود دارد.

این را ببینید  نداشتن تصویر در تلویزیون

مرحله 2: همه چیز را از تلویزیون جدا کنید

تلویزیون و تمام HDMI و سیمهای دیگر را از تلویزیون جدا کنید. مطمئن شوید که همه چیز قطع شده است.

مرحله 3: تنظیم مجدد تلویزیون را شروع کنید

وقتی همه چیز قطع شد، تلویزیون را دوباره به دیوار وصل کنید و آن را روشن کنید. دکمه (منو) را فشار داده و (تنظیمات) را فشار دهید. اگر تلویزیون کار نمی کند، به آخرین قسمت این مراحل بروید، (اگر تلویزیون من کار نکند؟)

مرحله 4: تلویزیون را به تنظیمات پیش فرض تبدیل کنید

در بخش (تنظیمات)، (پیشرفته) یا (گزینه ها) را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. به دنبالFactory Default، Factory Reset یا چیزی شبیه آن باشید و روی آن کلیک کنید. وقتی روی آن کلیک می کنید، صفحه می پرسد آیا می خواهید ادامه دهید یا روی گزینه (Yes) کلیک کنید.

مرحله 5: به دنبال دستورالعمل های تلویزیون ادامه دهید

هنگامی که دکمه (بله) یا (ادامه) را فشار می دهید، صفحه تلویزیون شما سیاه می شود. با روشن شدن مجدد صفحه، منوی اصلی نمایش داده می شود. سپس باید تلویزیون را خاموش کرده و تمام کابل های پشتی را وصل کنید.

مرحله 6: تلویزیون را به تنظیمات دلخواه خود بازگردانید

وقتی همه چیز را دوباره وصل کردید، تلویزیون را دوباره روشن کنید و تلویزیون را به تنظیمات دلخواه خود بازگردانید. اگر همه چیز به درستی پیش می رود، خوب است همه تلویزیون هایی را که می خواهید تماشا کنید. اگر تلویزیون دوباره روشن نشد، به مرحله 7 بروید.

مرحله 7: اگر تلویزیون روشن نشد چه باید کرد؟

اگر تلویزیون پس از تنظیم مجدد تلویزیون کار نکرد، باید برد منبع تغذیه را تعویض کنید. پشت تلویزیون را باز کنید، تخته را خواهید دید. حتماً به دنبال خازن های سوخته یا سوختگی باشید.

این را ببینید  زمان استفاده از HDMI ARC

اگر می بینید که صفحه سیاه یا سرخ شده است، باید تعویض شود. می توانید آنلاین شده و شماره ها را از پشت تخته دریافت کرده و شماره جدیدی را از طریق سازنده سفارش دهید. هنگامی که برد تغذیه جدید وارد می شود، آن را نصب کنید و تلویزیون باید کار کند.

اگر تلویزیون من کار نکند چه می شود؟

تنها چیزی که باقی می ماند این است که اگر چراغ های آماده به کار/روشنایی دریافت می کنید، مشکل اصلی برد ویدیویی است. نیاز به تعویض دارد. برخی از شرایط باعث می شود که ویدئوی اصلی و بردهای منبع تغذیه را تغییر دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)