دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نکات زیر را برای کاهش خطر آسیب گرما به تلویزیون الجی خود دنبال کنید. شکستن تلویزیون الجی ها از گرما می تواند ترسناک باشد، اما اگر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید کاملاً قابل اجتناب است. نکات ما را دنبال کنید تا شما و خانواده تان را هنگام تماشای تلویزیون الجی ایمن نگه دارید و خطر داغ شدن بیش از حد تلویزیون الجی را کاهش دهید.

تلویزیون الجی

محل نصب تلویزیون الجی خود را با دقت انتخاب کنید

نصب تلویزیون الجی روی شومینه ممکن است جالب به نظر برسد، اما همه چیز می تواند خیلی سریع گرم شود. قبل از اینکه تلویزیون الجی خود را در آنجا نصب کنید، زمانی که شومینه شما بالاست، دمای مانتو خود را اندازه بگیرید.

جایی که می‌خواهید تلویزیون الجی شما برود را علامت بزنید و دماسنج دیواری را در جایی که پایین تلویزیون الجی قرار می‌گیرد قرار دهید. شومینه خود را روشن کنید، بگذارید یک ساعت یا بیشتر کار کند و ببینید که چقدر منطقه داغ می شود.

اگر دماسنج 100 درجه فارنهایت یا بیشتر می خواند، بهتر است تلویزیون الجی خود را در جای دیگری نصب کنید. این محصول را برای دماسنج دیواری مقرون به صرفه و دقیق بررسی کنید..

علاوه بر این، قرار دادن تلویزیون الجی در محلی از خانه که چندین ساعت نور مستقیم خورشید را دریافت می کند، توصیه نمی شود. اشعه‌های خورشید می‌توانند تلویزیون الجی شما را گرم کنند، و اگرچه ممکن است سخت‌افزار را ذوب نکند، اما خطر آسیب دیدن صفحه نمایش را دارد.

از تهویه مناسب آن اطمینان حاصل کنید

تلویزیون الجی شما دارای یک سیستم خنک کننده و تهویه داخلی است که هوای خنک را به گردش در می آورد. با این حال، اگر دریچه‌های هوا مسدود یا کثیف باشند، تلویزیون الجی شما بیشتر داغ می‌کند.

این را ببینید  5 نکته برای خنک نگه داشتن تلویزیون الجی در تابستان

به طور دوره‌ای بررسی کنید که دریچه‌های تلویزیون الجی شما عاری از گرد و غبار باشند، هر گونه زباله را با یک برس یا پارچه نرم تمیز کنید.

با اطمینان از اینکه تلویزیون الجیتان صاف روی دیوار نصب نمی شود، جریان هوای مناسب را تشویق کنید. دریچه های تلویزیون الجی معمولاً در پشت آن قرار دارند، بنابراین باید فضایی بین تلویزیون الجی و پایه وجود داشته باشد تا جریان هوا مناسب باشد.

استفاده از اسپیسر هنگام نصب تلویزیون الجی به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد تلویزیون الجی کمک می کند. آنها مقرون به صرفه، آسان برای استفاده هستند و می توانند تلویزیون الجی شما را از آسیب گرما نجات دهند.

در نهایت، پارچه ها را روی تلویزیون الجی خود نکشید. تلویزیون الجی شما پس از خاموش شدن مدتی گرم می ماند، بنابراین از پوشاندن صفحه نمایش و دریچه های هوا با هر پارچه ای (مانند روکش تلویزیون الجی، پرده، روپوش و غیره) خودداری کنید.

آن را برای دوره های طولانی در مناطق گرم رها نکنید

از گذاشتن تلویزیون الجی خود در فضاهای گرم (مانند اتاق زیر شیروانی، واحدهای ذخیره سازی، اتومبیل و غیره) برای مدت طولانی خودداری کنید.

گرما می تواند به تلویزیون الجی شما آسیب برساند و ممکن است وقتی آن را به برق وصل می کنید و متوجه می شوید که صفحه نمایش آسیب دیده است شگفت زده شوید. در عوض، مطمئن شوید که تلویزیون الجی شما در جایی قرار دارد که تهویه مناسب، خنک و خشک دارد.

آیا می دانید: پرش تصویر تلویزیون الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)