دفتر مرکزی: 66097851     مرکز تعمیرات: 66097859      شعبه شرق :77978135   شعبه هفت تیر: 88836102   شعبه جنوب: 55300568   شعبه غرب 44153186  شعبه شمال 26721443

فهرست مطالب

تحریف و یا قطعی صدا در تلویزیون ال جی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که بعد از روشن کردن تلویزیون تصاویر را مشاهده می نمایید اما قادر به شنیدن صدا نیستید. ابتدا شاید مشکل سخت افزاری باشد و نیاز به حل سخت افزاری دستگاه باشد اما ممکن است با انجام چن کار ساده و راحت نیز بتوانید این مشکل را برطرف نمایید. در این مطلب در رابطه با تحریف و یا قطعی صدا در تلویزیون ال جی و نحوه ی برطرف کردن آن اطلاعاتی را در اختیار شما می گذاریم.

اتصالات سست تلویزیونی

مشکل صدا تحریف شده به دلیل اتصال سست ، کابل یا مشکل با منبع ممکن است ایجاد شود.

برطرف کردن مشکل

راه حل اول

در بعضی موارد دیده شده است که دلیل این موضوع خرابی سیگنال های دریافتی می باشد و اصلا ربطی به تلویزیون ندارد. به همین جهت باید ابتدا بررسی کنید که آیا مسئله صدای تحریف شده مربوط به فایلهای صوتی / تصویری یا هر کانال تلویزیونی خاص است یا خیر.

اگر به هر پرونده یا کانال صوتی / تصویری مربوط است ، کانال های مختلف را بررسی کنید یا فایل صوتی / تصویری مختلفی را که صوتی با کیفیت خوبی دارند پخش کنید.

راه حل دوم

 اگر به هر پرونده صوتی / تصویری یا کانال مربوط نیست ، تنظیمات اکولایزر را انجام دهید.

  • مراحل اعمال تنظیمات استاندارد اکولایزر در سری های جدید : صفحه اصلی> تنظیمات> صدا> تنظیمات خبره> اکولایزر
  • مراحل اعمال تنظیمات اکولایزر استاندارد در سری های قدیمی: شروع> منو> صدا> اثر صدا> اکولایزر

را ه حل سوم

این را ببینید  بررسی مشکلات مربوط به تصویر تلویزیون های LED ال جی

میزان تلویزیون را بین 35 30 30 تنظیم کنید و از راه دور STB (تنظیم بالا جعبه) حجم را افزایش داده و کاهش دهید.

راه حل چهارم

 بررسی کنید که اتصال صوتی / تصویری تلویزیون سست است یا آسیب کابل است.

اگر اتصالات شل هستند ، کابل صوتی / تصویری را از کانکتورها جدا کرده و دوباره وصل کنید.

 اگر کابل صوتی و تصویری آسیب دیده است ، سپس کابل یا تماس را به ارائه دهنده خدمات تغییر دهید. یا می توانید با خرید کابل اصل و یا اورجینال (این موضوع بسیار مهم است. لطفا از خرید کابل های بی کیفیت خودداری نمایید زیرا این کار باعث بروز اختلالات سخت افزاری می شود.)

مرحله پنجم

تست صدا را انجام دهید و کیفیت صدا را بررسی کنید.

برای تلویزیون سری جدید : صفحه اصلی> تنظیمات> پشتیبانی> تشخیص خود> تست صدا را فشار دهید

 برای تلویزیون های سری قدیمی: منو را فشار دهید> پشتیبانی> تشخیص خود> تست صدا

مرحله ششم

اگر کیفیت صدا خوب است ، سپس از سایر منابع (USB) صوتی پخش کنید و بررسی کنید.

مرحله هفتم

با تنظیم مجدد تلویزیون بررسی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)