دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

انواع تعمیرات سینما خانگی توسط تکنسین ها و مهندسان تأیید شده در نمایندگی الجی انجام می شود. کیفیت خدمات به طوری است که مشتریان پس از استفاده از این دستگاه شاهد بالا رفتن کارایی آن می شوند. در نتیجه کاربران می توانند با مراجعه به مرکز از تخصصی ترین خدمات تعمیر بهره مند گردند.

کارشناسان با استفاده از دستگاه های پیشرفته و همچنین با تکیه بر دانش و مهارت های بالای خود، توانایی بررسی و رفع انواع اشکالات دستگاه مورد بحث و در صورت نیاز تعویض قطعات را دارند. شما کاربران عزیز می توانید اطمینان داشته باشید که سینما خانگی شما به تخصصی ترین شکل تعمیر شده و عملکرد آن به کیفیت اولیه برمی گردد.

سینما خانگی

تعمیرات سینما خانگی الجی

برای برطرف کردن مشکل سینما خانگی در گام اول باید عیب سیستم را پیدا کرده، بعضی مواقع با جا به جا کردن یک کابل سیستم درست می شود و نیازی نیست به تعمیرات سینما خانگی مراجعه شود ولی گاهی نیاز به تخصص و دانش است. در مرکز تعمیرات این کار توسط کارشناسان با تجربه با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد.

خدمات نمایندگی تعمیر

  • قطع شدن تصویر در حالیکه دستگاه صدا دارد.
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • روشن و خاموش شدن پی در پی و هنگ کردن دستگاه
  • تعمیر تخصصی سینما خانگی
  • بررسی متداول ترین اشکالات سینما خانگی

تعمیر در محل

تعمیرکاران به آسانی اشکالات دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز به دستگاه های هوشمند با رضایت مشتری به مرکز تعمیرات انتقال داده می شود و با استفاده از جدیدترین تجهیزات می توانند بهترین کیفیت تعمیر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

دریافت و ارسال با پیک رایگان

مرکز تعمیرات الجی برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر به مشتری، دریافت و ارسال دستگاه شما را به صورت رایگان انجام می‌دهد. می‌توانید با ثبت دستگاه خود از پیک رایگان ما استفاده کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما نیست. دستگاه معیوب شما به صورت رایگان در صورت نیاز به مرکز تعمیرات منتقل و مجدداً برای شما ارسال می‌شود.

  •     خاموش شدن کامل تلویزیون
  •     خراب شدن ترانزیستورهای پاور
  •     خاموش شدن اتوماتیک سینما خانگی بعد از چند ساعت
  •     دیر روشن شدن تلویزیون
  •     چشمک زدن چراغ LED سینما خانگی و روشن نشدن آن
  •     روشن نشدن و توقف بر روی چراغ پاور
  •     پرش تصویر سینما خانگی
  •  سیاه شدن تصویر
  •  خرابی بک لایت دستگاه
  • سوختن ال ای دی سینما خانگی
  •  حالت استندبای سینما خانگی

بسیاری از کاربران خاطر به استفاده زیاد و عدم اطلاع از روش مراقبت دستگاه با کم نور شدن لامپ تصویر روبرو می شوند. نمایندگی تعمیرات سینما خانگی با استفاده از تجهیزات جدید توسط تعمیرکاران متخصص به بهترین شکل به رفع این مشکل اقدام می نمایند. تعمیرات با ارائه ضمانت صورت می گیرد.

در بسیاری از تلویزیون‌ها تایمر برای خاموشی وجود دارد که این گزینه امکان دارد به طور ناخودآگاه فعال شده باشد. این تایمر خواب را می‌ توانید در تنظیمات فعال و زمانبندی کنید. گاهی نیز به دلیل تنظیمات محافظ صفحه نمایش بعد از مدتی صفحه نمایش سیاه شده و خاموش می‌شود. برای از بین بردن مشکل خاموش شدن تلویزیون از غیر فعال بودن تایمر و همچنین محافظ صفحه نمایش مطمئن شوید.

اختلالات در زمینه صدا

در صورتی که فکر می کنید سیستم سینمای خانگی شما صدایی مطلوب ندارد، ابتدا باید در مدلی که انتخاب کرده‌اید دقت کافی داشته باشید. شاید مدل انتخابی شما مناسب فضایی که در آن سینمای خانگی را تعبیه کرده‌اید نیست و بسیار ضعیف‌تر از مدل مناسب آن فضا است.

در غیر این صورت به منوی تنظیمات رفته و از تک تک بلندگوها یک تست بگیرید تا مطمئن شوید که همگی به درستی متصل شده و کار می‌کنند. سیم کشی ضعیف می‌تواند در سیستم بلندگوها تاثیر بگذارد.

یکی دیگر از راه‌های رفع مشکلات سینمای خانگی در زمینه  صدای سیستم سینمای خانگی این است که اتصالات کابل‌ها را بررسی کنید. بعضی مواقع استفاده از کابل‌ها و سیم‌های ارزان قیمت که کیفیت خوبی ندارند می‌تواند در ضعف اسپیکرها موثر واقع شوند. علاوه بر کیفیت کابل‌ها دقت کنید که تمامی سیم‌ ها را به درستی به درگاه خودش وصل کرده ‌اید.

مرکز رسمی تعمیرات الجی با بیش از ۱۵ سال خدمات در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی و صنعتی وخانگی وهمچنین آموزشی فعالیت میکند

بنابراین تعمیر این بردها نیاز به تکنولوژی خاصی دارد که مرکز رسمی تعمیرات سخت افزاری الجی  مفتخر به توانایی تعمیر انواع بردهای خاص می باشد.

مرحله اول : تعمیرکاران تعمیرات لپ تاپ بعد از بررسی های لازم علت مشکل گزارشی را در اختیار کاربر قرار می دهند. مرحله دوم: در صورت تأیید مشتری تکنسین ها برای تعمیر وارد کار می شوند و تلاش خود را به کار می بندند تا به هر دلیلی خرابی را برطرف کنند. مرحله سوم: بعد از تمام شدن تعمیرات سینما خانگی ، بررسی های نهایی انجام شده و کادر فنی پس از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه آن را تحویل می دهند.