دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه تلویزیون LG را روشن کنیم؟

تلویزیون های هوشمند LG یکی از مارک های معروف تلویزیون است که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از محتوای رسانه ای را از طریق اینترنت تماشا کنید. صرف نظر از مدل تلویزیون ال جی، یک کنترل از راه دور دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد تلویزیون را روشن / خاموش کنید، کانال ها را تغییر دهید، میزان صدا را تنظیم کنید، منبع ورودی را تغییر دهید و موارد دیگر. با این حال، ممکن است با یافتن راه هایی برای روشن کردن تلویزیون LG خود پس از آسیب دیدن ریموت آن روبرو شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، در اینجا راهنمایی آورده شده است که می توانید بدون استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون خود را روشن کنید.

چگونه تلویزیون هوشمند LG را بدون کنترل از راه دور روشن کنیم؟

بهترین و آسانترین راه برای روشن کردن تلویزیون LG بدون کنترل از راه دور استفاده از دکمه روشن / خاموش فیزیکی ارائه شده در تلویزیون است. می توانید دکمه روشن را دقیقاً زیر آرم LG در تلویزیون خود پیدا کنید.

با یک فشار ساده روی دکمه پاور تلویزیون شما روشن می شود. شما می توانید از این روش حتی در صورت داشتن کنترل از راه دور روی دست خود استفاده کنید.

از برنامه LG ThinQ استفاده کنید

یکی از مزایای قابل توجه داشتن تلویزیون هوشمند این است که می توانیم از طریق تلفن های هوشمند خود کل عملکردهای تلویزیون را کنترل کنیم. برای تلویزیون هوشمند LG می توانید از برنامه LG ThinQ استفاده کنید. به طور رسمی برای دستگاه های Android و iPhone در دسترس است. با این وجود، باید برنامه را با تلویزیون LG خود جفت کنید تا روشن یا خاموش شود.

  • تلویزیون LG خود را روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و دستگاه نصب شده LG ThinQ در یک اتصال Wi-Fi یکسان هستند.
این را ببینید  تلویزیون ال جی سری B8 

(2) برنامه را راه اندازی کرده و نماد + را که در بالای صفحه قرار دارد فشار دهید.

(3) اطلاعات ارائه شده در صفحه را مرور کرده و OK را کلیک کنید.

(4) تلویزیون واقع در بخش لوازم خانگی را انتخاب کنید.

(5) برنامه دستگاه های اطراف را جستجو می کند. تلویزیون LG خود را انتخاب کنید.

(6) یک کد تأیید بر روی صفحه تلویزیون شما. آن را در تلویزیون وارد کرده و تأیید را کلیک کنید.

(7) اگر می خواهید شناسه ایمیل خود را پیوند دهید یا SKIP را انتخاب کنید، LINK را انتخاب کنید.

(8) حرکت به خانه را انتخاب کنید.

(9) اکنون، با فشار دادن دکمه روشن / خاموش ارائه شده در برنامه، تلویزیون خود را روشن / خاموش کنید.

هنگام از دست دادن کنترل از راه دور، تلویزیون LG خود را روشن کنید و از این دو روش استفاده کنید. نکته منفی با روش دوم این است که ممکن است در مدل های قدیمی تلویزیون هوشمند LG کار نکند. این پیاده روی ها را امتحان کنید و پیشنهاد خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)