دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

برای بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون چه باید کرد؟ قطع کابل جریان اینترنت را تقویت کرده و به دریافت سیگنال های تلویزیون الجیی با استفاده از آنتن جان تازه ای بخشیده است. به جای پرداخت قبوض بالای کابل یا ماهواره، می توانید تلویزیون الجی رایگان را از طریق آنتن دریافت کنید. با این حال، دریافت سیگنال های تلویزیون الجیی بیشتر از خرید آنتن و قرار دادن تصادفی آن در مکانی در داخل یا خارج از منزل وجود دارد.

بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون
بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون

چه چیزی بر دریافت تلویزیون الجی تأثیر می گذارد

شرایط متعددی بر دریافت تلویزیون الجی تأثیر می گذارد. که به صورت زیر می باشد.

تاثیر فاصله در بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون

ممکن است از یک یا چند فرستنده ایستگاه تلویزیون الجیی خیلی دور باشید که از دریافت سیگنال جلوگیری می کند. اگر خیلی دور باشید، صخره دیجیتال را تجربه خواهید کرد که یک افت ناگهانی سیگنال تلویزیون الجی است. این محصول فرعی انتقال پخش تلویزیون الجیی آنالوگ به دیجیتال است.

با سیگنال های تلویزیون الجی آنالوگ، با افزایش فاصله بین فرستنده تلویزیون الجی و آنتن گیرنده، به تدریج محو می شود. اگرچه ممکن است برای دریافت بهترین کیفیت خیلی دور باشید، اما اگر شما را آزار نمی‌دهد، همچنان می‌توانید سیگنالی با کیفیت پایین را با تصویری مبهم تماشا کنید.

سیگنال های تلویزیون الجی در حال حاضر به صورت دیجیتالی (1s و 0s) مخابره می شوند، و با افزایش فاصله، به تدریج محو نمی شوند. کیفیت کامل را همیشه، به صورت متناوب یا نه همه، دریافت می کنید. با نزدیک شدن به صخره دیجیتال، تصویر ممکن است بلوک به نظر برسد، یا ممکن است بریده شود و برگردد.

این را ببینید  راه اندازی مجدد تلویزیون ال جی

تاثیر موانع در بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون

سیگنال های تلویزیون الجی تحت تأثیر موانع فیزیکی از جمله تپه ها و درختان قرار می گیرند. برخی از مواد مورد استفاده در ساخت و ساز خانه، مانند گچ، بتن، نمای سایدینگ آلومینیومی، سقف های فلزی، کانال ها و لوله های فویل دار و پانل های خورشیدی، کارایی آنتن های داخلی یا اتاق زیر شیروانی را محدود می کنند.

آب و هوا (مانند باد و باران)، تداخل انواع خاصی از تجهیزات الکتریکی، و برج های سلول LTE گاهی اوقات سیگنال تلویزیون الجی را به طور موقت قطع می کنند. در فواصل بسیار طولانی، انحنای زمین می تواند بر دریافت سیگنال تلویزیون الجی تأثیر بگذارد.

بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون
بهبود آنتن برای دریافت بهتر تلویزیون

نوع آنتن

ممکن است چندین فرستنده ایستگاه در منطقه خود داشته باشید، اما این فرستنده ها ممکن است در یک مکان نباشند. یک ایستگاه ممکن است از شمال، دیگری از غرب و دیگری از شرق ارسال کند. اگر یک آنتن جهت دار دارید، ممکن است سیگنال هایی را از چندین مکان فرستنده دریافت نکند. اگر آنتن چند جهته یا همه جهته دارید، احتمال تداخل وجود دارد.

تعداد تلویزیون الجی که از یک آنتن استفاده می کنند

اگر بیش از یک تلویزیون الجی با استفاده از یک اسپلیتر به یک آنتن متصل شود، سیگنال قدرت خود را از دست می دهد. اگر سه یا چهار تلویزیون الجی به یک آنتن متصل باشند، ممکن است یک یا دو تلویزیون الجی خوب به نظر برسند، و بقیه ممکن است سیگنال‌ها را به صورت متناوب دریافت کنند یا اصلاً دریافت نکنند. ممکن است یک جلوه صخره ای خانگی ایجاد کنید.

این را ببینید  خاموش شدن پی در پی تلویزیون ال‌جی

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب‌یابی یا تعمیر تلویزیون الجی، کافیست با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون LG در ارتباط باشید. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود. در مقاله‌های بعدی ما را همراهی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)