دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ساختار تلویزیون ال جی سری LG LJ512V

تلویزیون ها یکی از وسایل مهم هستند که در اغلب مکان ها دیده می شود. اندازه ی پنل، کیفیت صدا، کیفیت تصویر و زیبایی و ظرافت چند نمونه از ویژگی ها یک تلویزیون مناسب می باشد. شرکت ها و کمپانی های زیادی در زمینه ی ساخت تلویزیون در حال رقابت و فعالیت هستند. یکی از شرکت های موفق که در این زمینه در حال فعالیت است. شرکت ال جی می باشد. این شرکت تلویزیون های خود را در مدل ها و سری های گوناگون ارائه داده است. در این مطلب در رابطه با تلویزیون ال جی سری LG LJ512V اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

همه رنگ ها را ببینید

فرایند منحصر به فرد تلویزیون ال جی نه تنها رنگ ها را تقویت می کند ، بلکه اشباع رنگ ، رنگ و درخشندگی را نیز تنظیم می کند. رنگ ها با شدت و عمق بیشتری زنده می شوند. طیف وسیعی از رنگ ها با استفاده از این قابلیت می تواند عمق واقعی خود را ظاهر نمایند. رنگ ها با کیفیت زیبا و بسیار زنده دیده می شوند.

با استفاده از Resolution Upscaler ، هر تصویری را بهبود بخشید

از هر تصویری با رزولوشن Upscaler LG لذت ببرید ، که بدون توجه به کیفیت تصویر ، باعث تقویت و بهینه سازی تصویر می شود. این قابلیت به راحتی می توان نقاط منفی تصاویر را بپوشاند و آن ها را برطرف نمایند. به راحتی می توان عمق رنگ ها را احساس نمود.

صدای مجازی Surround فضا را گسترش می دهد

Virtual Surround ال جی زمینه گسترده ای از صدا را تجربه می کند و باعث افزایش تجربه مشاهده و گوش دادن می شود. موسیقی و فیلم های مورد علاقه خود را با صدای مجازی Surround به سطح دیگری ببرید. دلیل وجود این قابلیت های ویژه این است که علاوه بر صدای مناسب و با کیفیت تصویر نیز به راحتی بتواند خود را نشان دهد. و با داشتن این دو کیفیت به راحتی تجربه جدیدی را داشته باشید.

این را ببینید  تلویزیون LG UHD 70 Series 

برای محتوا درایو USB وصل کنید

به سادگی یک USB یا هارد اکسترنال حاوی فیلم ، عکس و موسیقی را در درگاه USB وارد کنید تا فایل ها بازی و مشاهده شوند. وجود این پورت ها می تواند به شما کمک کند تا به راحتی اطلاعات خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

از AV با کیفیت بالا و بالاتر از یک کابل HDMI لذت ببرید

HDMI (رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا) یک استاندارد رابط مدرن است که اجازه می دهد تا انواع مختلفی از سیگنال های صوتی و تصویری از طریق یک کابل تک منتقل شود که تلویزیون LG HD شما را به دستگاه های دیگر وصل می کند.

بازی های ساخته شده در تلویزیون زمان را سرگرم کننده تر می کند

بازی های داخلی به شما امکان می دهد از سرگرمی های متنوعی در صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. اکنون می توانید به صورت رایگان از وب سایت LG به بازی های بیشتری دسترسی پیدا کرده و اضافه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)