دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نحوه تنظیم پایه ها برای ماشین لباسشویی الجی و خشک کن

یافتن متوقف شدن ماشین لباسشویی الجی در وسط چرخه چرخش – یا در مکانی متفاوت از جایی که آن را ترک کرده اید – نشانه خوبی است که پایه ها آن یکنواخت نیستند. واشرها با ارتفاع ساق و پا معمولاً در طول چرخه چرخش “راه می روند” یا به دلیل عدم تعادل دستگاه به طور کامل خاموش می شوند. خشک کن ممکن است همین کار را انجام دهد، یا ممکن است هنگام تکان خوردن در عقب هنگامی که سطح آن ثابت نیست، سر و صدا ایجاد کند. هنگام استفاده از ابزار مناسب، تنظیم پایه ها در هر دو واحد ساده و سریع است.

مرحله 1

برای دسترسی به پایه های پشتی، واشر را از دیوار دور کنید.

مرحله 2

سطح را در بالای درب بسته لباسشویی الجی در عرض عرض ماشین لباسشویی الجی در پشت قرار دهید. به موقعیت حباب در لیوان توجه کنید. وقتی حباب در مرکز دو خط روی شیشه ظاهر می شود، ساق و پا یکنواخت می شوند.

مرحله 3

برای تنظیم مهره “jam” در جهت عقربه های ساعت بین پایه واشر و پایه واشر در یکی از پایه های واشر عقب، از آچار قابل تنظیم باز یا قفل های کانال استفاده کنید. آن را طوری تنظیم کنید که تقریباً 1/2 اینچ از پایه کابینت ماشین لباسشویی الجی فاصله داشته باشد.

مرحله 4

پای تراز را در جهت عقربه های ساعت با قفل های کانال یا آچار بچرخانید تا واشر را بالا بیاورید یا در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

این را ببینید  دسترسی به منوی مخفی تلویزیون

مرحله 5

این روش را برای هر دو پا تکرار کنید تا پای عقب ماشین لباسشویی الجی یکنواخت شود.

مرحله 6

مهره مربا را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا محکم روی کابینت واشر قرار گیرد. این باعث می شود پا در تنظیم ارتفاع قفل شود.

مرحله 7

سطح را به جلو حرکت دهید تا سطح پایه ها جلویی را به صورت جانبی آزمایش کنید.

مرحله 8

روش تنظیم برای پایه های جلویی را تا زمانی که ماشین لباسشویی الجی یکنواخت شود تکرار کنید.

مرحله 9

سطح را طوری قرار دهید که جلو و عقب روی درب ماشین لباسشویی الجی اجرا شود. سطح را بررسی کنید محل دیگر برای نگه داشتن سطح در کنار واشر در درز کناری واشر نزدیک بالای آن است. در صورت لزوم تنظیمات را تا زمان صاف شدن ماشین لباسشویی الجی در همه جهات تکرار کنید.

مرحله 10

واشر را جلو به عقب و پهلو به پهلو تکان دهید تا تأیید شود که هر چهار پا به طور مساوی روی زمین می نشیند. اگر واشر حرکت می کند، تنظیمات مجدد خود را تکرار کنید تا زمانی که تکان بخورد حرکت نکند.

مرحله 11

از همین روش برای تنظیم پایه ها در خشک کن استفاده کنید.

نحوه تعویض واشر

سنبله های سینک دارای تعدادی قطعه از جمله واشر هستند. این حلقه های لاستیکی کوچک بین قطعات متصل می شوند و یک مهر و موم محافظ ایجاد می کنند که از نشت جلوگیری می کند. با گذشت زمان، واشرها فرسوده می شوند و شیر آب نشتی برای شما باقی می گذارد. تعویض واشر الجی کار نسبتاً آسانی است که اکثر صاحبخانه ها می توانند انجام دهند.

این را ببینید  دلایل خاموش شدن خود به خودی تلویزیون الجی

مرحله 1

اسپیگوت را از سینک ظرفشویی خارج کنید. در صورت لزوم، از پیچ گوشتی یا ابزار مشابه در صورت نیاز برای برداشتن قطعات پیچ خورده استفاده کنید.

مرحله 2

واشر را پیدا کنید. به طور معمول بین دو قطعه مسطح قرار دارد و شبیه لاستیک “o” است. این واشر فرسوده را بردارید.

مرحله 3

یک واشر جدید را در همان موقعیت قرار دهید. واشرها را می توانید در فروشگاههای لوازم سخت افزاری خریداری کنید، یا با چند دلار می توانید یک کیت تعمیر سینک ظرفشویی خریداری کنید که معمولاً دارای اندازه های مختلف واشر در بسته است. اطمینان حاصل کنید که اندازه و ضخامت ماشین لباسشویی الجی قدیمی است.

مرحله 4

شیر آب را به هم بچرخانید و آن را روشن کنید. مطمئن شوید که نشتی وجود ندارد. ماشین لباسشویی الجی شما باید چندین سال بدون نیاز به تعویض دوام داشته باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)