دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با مشکلات مربوط به واشرهای بار جلو ال جی

مشکلات رایج در مورد واشرهای بارگیری جلو ال جی عبارتند از سر و صدای زیاد هنگام کار با دستگاه، لرزش، ظاهر قالب، بوی بد و روشهای نگهداری منظم که می تواند زمان بر و ناخوشایند باشد. در حالی که بسیاری از این مسائل توسط مالک واحد قابل پیشگیری یا رسیدگی هستند، برخی ممکن است به مشکلات بزرگتری اشاره کنند که فقط یک متخصص می تواند آنها را شناسایی و برطرف کند.

سر و صدا

اگر ماشین لباسشویی الجی بر روی زمینی که هم سطح نیست یا روی سطحی مانند فرش که پایه محکمی نیست قرار می گیرد، واشرهای بارگیری جلوی ال جی می توانند مشکلات قابل توجهی در زمینه نویز ایجاد کنند. اگر ماشین لباسشویی الجی ال جی صداهای زیادی تولید می کند، ممکن است نیاز باشد که پایه های ماشین لباسشویی الجی تنظیم شوند.

قالب

قالب می تواند در قسمت داخلی درب بارگیری بین شیشه و درزهای لاستیکی ایجاد شود. برای از بین بردن کپک، از پارچه ای با سفید کننده استفاده کنید تا آن را در امتداد سطح پاک کنید.

بو

با استفاده مداوم از واشرهای جلوی ال جی ممکن است بوی نامطبوع و ناخوشایند در طول زمان بوجود آید. این ممکن است بخشی از قالب تجمع یافته باشد. برداشتن قالب ممکن است به حل مشکل کمک کند. علاوه بر این، تمیز کردن و نگهداری منظم ماشین لباسشویی الجی نیز ممکن است کمک کند.

تکان دادن

یکی از موضوعاتی که به راحتی قابل حل است تکان خوردن است. به طور معمول، اگر ماشین لباسشویی الجی می لرزد، به احتمال زیاد به طور یکنواخت روی زمین قرار نگرفته است. تنظیم پایه های ماشین لباسشویی الجی یا انتقال آن به منطقه دیگری از اتاق ممکن است به حل این مشکل کمک کند.

این را ببینید  مشکلات پاور تلویزیون

نگهداری

تعمیر و نگهداری منظم می تواند در مورد واشرهای بارگیری جلو ال جی به دلیل زمان لازم و تعداد مراحل مورد نیاز برای انجام تعمیر و نگهداری منظم مشکلی ایجاد کند. برداشتن و تمیز کردن ظرف خشک، هرگونه قالب انباشته، نقاط اتصال سرد/گرم و تجمع کلسیم یا مواد معدنی به زمان زیادی نیاز دارد.

رفع لرزش در ماشین لباسشویی الجی با بار جلو

به دلیل نحوه ساخت آن، یک ماشین لباسشویی الجی که از جلو بارگیری می کند بیشتر از یک لودر معمولی لرزش و ارتعاش دارد. یک ماشین لباسشویی الجی با بار جلو بر روی یک محور افقی می چرخد ​​، بدین معنی که حرکت چرخان در طول هر چرخش حرکت لباس های چرخان را در یک حرکت بالا و پایین توزیع می کند. یک لودر بالا بر روی یک محور عمودی می چرخد ​​، که حرکت لباس های چرخان را به طرفین پخش می کند.

تعادل واشر

هر یک از واشرهای بارگیری جلویی دارای پایه های متعادل کننده در زیر دستگاه است. ضروری است که ماشین لباسشویی الجی برای عملکرد صحیح متعادل باشد. پایه ها قابل تنظیم هستند و جهت چرخاندن واشر در جهت عقربه های ساعت چرخانده می شوند و جهت بالا بردن دستگاه، در جهت عقربه های ساعت می چرخند. هر چهار پا باید با زمین در تماس محکم باشند و از سطح در بالای ماشین لباسشویی الجی، در هر طرف استفاده کنید تا مطمئن شوید که کاملاً صاف است.

بارهای ناهموار

بارهای ناهموار شایع ترین دلیل تکان خوردن یک واشر است. شستن یک بار محکم بسته شده یا شستن یک مورد می تواند باعث تعادل واشر و تکان خوردن آن شود. لباسهای شخصی را با چند پوشاک دیگر متعادل کنید و بارهای محکم را از هم جدا کنید و به جای یکی دو دور شستشو انجام دهید.

این را ببینید  روشن نشدن تلویزیون الجی

رشته و پد

یک راه حل با فناوری پایین ممکن است پر کردن چندین رشته فرنگی پلاستیکی زیر واشر باشد. از آنجا که از فوم ساخته شده اند، هنگامی که زیر ماشین لباسشویی الجی قرار می گیرند، لرزش ها را جذب کرده و نمناک می کنند. یک راه حل پیچیده تر این است که در زیر هر گوشه پد گوشه ای ضد ارتعاش قرار دهید. ترکیبی از استفاده از این دو روش ممکن است لرزشگیر ماشین لباسشویی الجی ویرپول شما را از بین ببرد.

پد و سکوهای طبقه ضد ارتعاش

یک پد کف ضد لرزش در زیر تمام پایه ها روی ماشین لباسشویی الجی خود قرار دهید. پد کفپوش میزان لرزش را کاهش می دهد که به ساختار واقعی کف می رسد و هنگام استفاده از واشر احساس لرزش کمتری خواهید کرد. یک پلت فرم شامل یک ماده ضد ارتعاش است که با تکیه گاه هایی روی یک پایه جامد که توسط یک قاب فلزی احاطه شده است، نصب شده است. اگرچه گران قیمت است، اما یک سکو از لرزش و ارتعاشات به سطح زمین جلوگیری می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)