دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

LG و مشکل احتمالی گرم شدن تلویزیون های OLED 4K

ال جی در حال بررسی این مسئله است که آیا مسئله گرم شدن بیش از حد تابلو برق، که برخی از OLED های آن را در کره جنوبی تحت تأثیر قرار داده است، آیا مسئله OLED در جهان است. در زمان نوشتن این موضوع، هیچ موردی از گرم شدن بیش از حد برد در انگلیس گزارش نشده است. سخنگوی ال جی توصیه کرد که تلویزیون اگر خیلی گرم شود به طور خودکار خاموش می شود. این موضوع توسط ICSMS به عنوان (N-low risk) – کمترین سطح خطر طبقه بندی شده است.

اگر یکی از این تلویزیون ها را داشته باشید چه باید کرد

هر کسی که دارای یکی از این تلویزیون ها باشد باید فوراً استفاده از آن را متوقف کند، زیرا می تواند بیش از حد گرم شود و این باعث سوختگی و استنشاق دود می شود. این مشکل به دلیل نقص در صفحه تغذیه است که می تواند باعث شود جریان در منبع تغذیه به طور خطرناکی به سطح بالایی برسد. اگر تلویزیون تحت تأثیر قرار دارید، برای مشاوره بیشتر با خرده فروش محل خرید تلویزیون خود تماس بگیرید.

شناسایی تلویزیون شما

برای بررسی اینکه آیا تلویزیون فراخوانی شده دارید یا خیر، در صفحه پشتی به دنبال برچسبی بگردید که نام مدل را نشان دهد.

این تلویزیون ها اغلب نام مدل های طولانی تری دارند که می تواند نمایانگر مغازه ای باشد که در آن فروخته شده اند – به عنوان مثال، OLED65B7 نیز به عنوان OLED65B7V فروخته شد. صرف نظر از اینکه چه حروف یا اعدادی پس از نام مدل های نشان داده شده در بالا ظاهر می شوند، باید استفاده از آن را متوقف کرده و با خرده فروش تماس بگیرید.

این را ببینید  تشخیص در حال مرگ بودن تلویزیون

آیا این تلویزیون ها هنوز برای فروش هستند؟

تلویزیون ها معمولاً 18 ماه تا دو سال در فروش باقی می مانند، بنابراین شما قادر به خرید هیچ یک از این مدل ها از خرده فروشی های بزرگ مانند John Lewis یا Richer Sounds نخواهید بود.

با این حال، آنها هنوز هم ممکن است از فروشگاههای کوچکتر، دست دوم در سایتهایی مانند Gumtree و eBay یا به عنوان مدلهای مرمت شده بصورت آنلاین در دسترس باشند. نیازی به گفتن نیست که شما هیچ یک از این مدل ها را خریداری نکنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)