دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های برتر تلویزیون هوشمند ال جی

فکر قصد خرید یک تلویزیون جدید دارید و بین خرید یک تلویزیون هوشمند یا یک تلویزیون معمولی مردد هستید. خوب ، این مقاله به شما برای تشخیص اینکه چه تلویزیونی مناسب شماست کمک بزرگی خواهد کرد و می تواند به راحتی از هزینه ی اضافی شما صرفه جویی نماید. در ادامه در رابطه با تلویزیون های هوشمند و ویژگی های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تلویزیون هوشمند چیست؟

هر تلویزیون که بتواند به اینترنت متصل شود و برنامه هایی را اجرا کند (مانند خدمات پخش فیلم ، مرورگر اینترنت و غیره) به عنوان تلویزیون های هوشمند گفته می شود. آنها قبلاً به عنوان تلویزیون های متصل شناخته می شدند ، اما تولید کنندگان شروع به استفاده از اصطلاح Smart TV کردند.

با ویژگی های اضافه شده هزینه اضافه می شود اما در زمان های اخیر ، تلویزیون های هوشمند مقرون به صرفه تر شده اند. علاوه بر این تلویزیون این روزها امکان دسترسی به اینترنت را ارائه داده اند.

ویژگی های تلویزیون هوشمند

  1. سیستم عامل:

هر سازنده نسخه سیستم عامل هوشمند خود را ساخته است که عملکردهای موجود را انجام می دهد. در تلویزیون های شرکت های مختلف این سیستم عمال متفاوت می باشد به عنوان مثال در سامسونگ Tizen OS ، LG از webOS استفاده می کند و در حالی که سونی از Android TV استفاده می کند. این سیستم عامل های تلویزیون ، دقیقاً مانند سیستم عامل هوشمند ، با گذشت زمان بالغ شده اند ، مرتباً به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت می کنند. سیستم عامل سریع می تواند کیفیت تصویری را ارتقا بدهد.

  1. اتصال به اینترنت:

با استفاده از اینترنت در تلویزیون ، امکانات بصورت نمایی افزایش می یابد. از طریق WiFi یا درگاه ایترنت می توان به اینترنت دسترسی پیدا کرد. هر سیستم عامل دارای یک فروشگاه برنامه است که در آن می توانید برنامه ها و حتی بازی ها را بارگیری و نصب کنید. شما می توانید به هر وب سایتی در تلویزیون که به طور عادی از لپ تاپ خود بازدید می کنید ، دسترسی داشته باشید ، می توانید ایمیل خود را بررسی کنید ، تیم های Fantasy League Premier خود را راه اندازی کنید یا خرید های خود را سفارش دهید! همچنین می توانید برنامه هایی مانند فیس بوک و توییتر را نصب کنید و دوستان خود را در صفحه بزرگ و باشکوه قرار دهید.

  1. پخش فیلم:

یکی از ویژگی های بسیار مورد استفاده یک تلویزیون هوشمند ، قابلیت پخش آن در فیلم های آنلاین است. (YouTube و Netflix درست در داخل تلویزیون) برنامه های Netflix ، YouTube و Amazon Prime در همه سیستم عامل های تلویزیون هوشمند در دسترس هستند. فقط آنها را نصب کنید و تمام مطالب را در بزرگترین صفحه اصلی خانه خود مشاهده نمایید.

این را ببینید  اتصال تلویزیون‌ webos به اینترنت

چگونه برنامه ها را در یک تلویزیون هوشمند نصب کنیم؟

بسته به نوع تلویزیون هوشمند شرکت شما ، ممکن است لازم باشد برای حساب آنها ثبت نام کنید.

با فشار دادن دکمه Smart Hub (Samsung) از راه دور ، دکمه صفحه اصلی (LG) به فروشگاه برنامه دسترسی پیدا کرده و سپس نماد بزرگنمایی را فشار دهید تا برنامه مورد نظر خود را جستجو کنید.

برنامه را انتخاب کرده و بر روی دکمه نصب فشار دهید.

  1. قابلیت : Screen Mirroring

صفحه های تلفن همراه یا لپ تاپ را می توان در تلویزیون مشاهده نمود. بنابراین ، دفعه بعد که می خواهید عکس هایی را به خانواده نشان دهید ، کافی است صفحه گوشی را به تلویزیون متصل نمایید.

چگونه از قابلیت Screen Mirroring کنیم؟

  • تلویزیون را روشن کن
  • از طریق تلفن Android خود ، به تنظیمات بروید
  • نمایش را انتخاب کنید
  • به برنامه Cast بروید

اکنون ، باید تلویزیون هوشمند خود را که در تلفن شما ذکر شده است ، ببینید. اگر اینطور نیست ، دکمه 3 نقطه ای را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید (در تصویر زیر نشان داده شده است) ، سپس روی “فعال کردن صفحه نمایش بی سیم” کلیک کنید.

  1. لوازم جانبی:

تلویزیون هوشمند این روزها نیز با قلم های دیجیتالی همراه با دست نویس ، عینک سه بعدی و حتی باند تناسب اندام ارائه می شود. با بلوتوث ، حتی می توانید ماوس و صفحه کلید را برای ناوبری و نوشتن آسان متصل کنید.

همچنین جایگزینی برای دسترسی به ویژگی های تلویزیون هوشمند فوق الذکر و بدون تلویزیون هوشمند وجود دارد. این کار را می توان با استفاده از ChromeCast یا Amazon Fire Stick انجام داد. دریافت تلویزیون معمولی با Chromecast با توجه به تغییر سریع فناوری ها در این روزها ، می تواند یک معامله بهتر باشد. و به روزرسانی Chromecast / Amazon Fire Stick در آینده نسبت به به روزرسانی کل تلویزیون ، ارزان تر است.

این را ببینید  نداشتن تصویر در تلویزیون
0/5 (0 نقد و بررسی)